Gå til innhold

Hva er fin høyde på kvinner da?


AnonymBruker

Ønskelig høyde på en kvinne?  

159 stemmer

  1. 1. Her er det bare å stemme..

    • 160 eller lavere
      19
    • 160-165
      37
    • 165-170
      59
    • 170-175
      49
    • 175-180
      19
    • 180-190
      7
    • 190+
      3


Anbefalte innlegg

Alle høyder er fine, både på kvinner og menn. Det betyr ikke at alle må foretrekke de samme høydene, det skulle bare mangle om en mann på 165 ikke har litt ulike preferanser enn en mann på 190 cm, akkurat som en kvinne på 180 cm har litt ulike preferanser enn en kvinne på 160 cm. Men alle høyder er helt prefekte i seg selv!❤️

Anonymkode: 1f933...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er høy selv, så kvinnene må være veldig høye før jeg synes det er usexy. Nedover finnes det nesten ingen grense. Høyde er ikke viktig for meg.

Anonymkode: 25bd7...fa1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 160 (jada, egentlig 159) og jeg svarer 170-175 😅 Er bare fordi jeg skulle ønske jeg var høyre. Spesielt da jeg var gravid, jeg fikk jo ikke puste. Det var ikke plass til mine egne lunger i kroppen min 😅

Anonymkode: fcc94...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er din drømmehøyde på en mann da? :) Om du velge.

Anonymkode: da0c9...fd2

Hm - har datet alt fra 167 til 190, hehe. Vi si alt fra 170 til 185 er veldig bra. Hvor 175 til 180 er heeeelt perfekt? Men virkelig ikke noe jeg bryr meg om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 og hater det, er alt for høy. Veldig gøy på første date og få "Oi, du var høy" eller "Du er høyere enn jeg trodde 😬" selv om det uttrykkelig står i profilen min. 

Anonymkode: 264ba...778

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 178 og hater det, er alt for høy. Veldig gøy på første date og få "Oi, du var høy" eller "Du er høyere enn jeg trodde 😬" selv om det uttrykkelig står i profilen min. 

Anonymkode: 264ba...778

Samme høyde her. Møtte en som skrev han var  180 men når vi møttes så ser jeg jo at det ikke er tilfelle- han var endel lavere enn meg. Og han mente jeg var for høy 🙈😅

Anonymkode: 3ab2d...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er kvinne på 172 og føler meg ofte ganske stor og klumpete ved siden av små, nette damer. Jeg synes det er finere å værere litt petit og feminin av utseende. Det kan hende det henger sammen med at jeg også har litt brede skuldre og litt smale hofter som gjør at jeg føler at jeg ser maskulin ut.

Min mann på 194 er av en annen mening, og fornøyd med å ha funnet seg "ei høy ei". Så det er vel øyet som ser.

Anonymkode: d1fc0...23d

Jeg også har brede skuldre og litt smalere hofter. Hater det. Hjelper ikke å ha store pupper eller smal midje da, for store pupper er visst ikke greit det heller.. Man vinner faen meg aldri altså 

Anonymkode: 26a88...b76

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så merkelig, jeg er 163 og føler meg ofte for lav. Har fått spørsmålet på datingapper, og følt at en del menn blir skuffet når jeg sier høyden min. Men det er kanskje at de tilfeldigvis har vært ganske høye da. Regner med en mann på 190 foretrekker litt høyere damer enn meg, om ikke annet så av praktiske årsaker. Har datet endel menn rundt 170, og det synes jeg har vært veldig ok.

Anonymkode: 4fb59...1b6

Kanskje de vil ha damer med lange bein, og/eller høye sønner i fremtiden 😁

Anonymkode: 31ee8...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er 171, og har for det meste vært med menn på egen høyde. De har indirekte (og noen ganger direkte) fortalt at jeg er for høy. Litt kjedelig å ikke kunne gå med sko som gjør meg litt høyere (for eksempel boots med litt plattform). Noen menn sier at de ikke bryr seg om høyde men min erfaring er at det ikke stemmer. I fremtiden vil jeg nok satse på noen som er noe høyere enn meg. Bryr meg jo ikke om høyde egentlig, men jeg orker ikke usikkerheten og at mannen får meg til å føle meg stor når jeg faktisk ikke er det. 

Datet en periode en mann på 190 cm. Det var ikke så verst. 

Anonymkode: 26a88...b76

Da har jo du vært sammen med lave menn godt under gjennomsnittet. Hvorfor er vel det kan kan undre seg over. Ikke akkurat vanskelig å finne en mann over 170😂

Anonymkode: 54f85...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje de vil ha damer med lange bein, og/eller høye sønner i fremtiden 😁

Anonymkode: 31ee8...9cc

Det er nok viktig for mange. Pene mennesker bør formere seg mer og skape vakre, høye barn

Anonymkode: 54f85...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,75 og veldig fornøyd med egen høyde. Klær ser bra ut på meg, og det er enklere å holde seg slank enn for lavere. Alltid hatt draget også.

Anonymkode: 2a799...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er 178 og hater det, er alt for høy. Veldig gøy på første date og få "Oi, du var høy" eller "Du er høyere enn jeg trodde 😬" selv om det uttrykkelig står i profilen min. 

Anonymkode: 264ba...778

Samme har hendt meg! Litt kjedelig ja, men bryr meg ikke så mye om det, deres tap, ikke vårt ~

Jeg sier til deg som min mormor en gang sa til meg "Alle modeller er høye, så hev hodet og vær stolt av den du er" ^__^)

177 cm btw

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 157, og hater det. Sjekket resultatet av avstemningen nå, og 160 og lavere er et av de minst populære alternativene. Ikke veldig overraskende egentlig. Å være høy er idealet. Det er en haug positive egenskaper assosiert med høyde. Er det egentlig noen som helst positive egenskaper assosiert med å være lav? Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. 

Som jeg skrev i en annen høydetråd her inne nettopp også, høye kvinner omtales også mer positivt av menn. De omtales som vakre, gudinner, noen menn er stolte av å bli sett sammen med. En over her skriver jo mer eller mindre rett ut at bare høye, vakre mennesker bør formere seg, så mine gener bør med andre ord dø ut. Flaks at jeg er frivillig barnløs da. Ikke at det frister så mye å rote meg bort i en mann heller, for de omtaler ofte oss lave kvinner omtrent som et slags sexleketøy. En som er morsom å kaste rundt på i senga, ikke en de vil bli sett med i offentligheten og kan være stolt av. 

Hadde det vært enkelt å operere seg høyere, hadde jeg gjort det for mange år siden. 

Anonymkode: 8f2f5...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 163 og liker høyden min, men enig i at vekt er viktigere. Og jeg blir lett 173 med hæler på skoene. 
Nå liker jeg høye menn, har alltid gjort det selv om er lav selv. 

Anonymkode: a7314...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er bare 157, og hater det. Sjekket resultatet av avstemningen nå, og 160 og lavere er et av de minst populære alternativene. Ikke veldig overraskende egentlig. Å være høy er idealet. Det er en haug positive egenskaper assosiert med høyde. Er det egentlig noen som helst positive egenskaper assosiert med å være lav? Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. 

Som jeg skrev i en annen høydetråd her inne nettopp også, høye kvinner omtales også mer positivt av menn. De omtales som vakre, gudinner, noen menn er stolte av å bli sett sammen med. En over her skriver jo mer eller mindre rett ut at bare høye, vakre mennesker bør formere seg, så mine gener bør med andre ord dø ut. Flaks at jeg er frivillig barnløs da. Ikke at det frister så mye å rote meg bort i en mann heller, for de omtaler ofte oss lave kvinner omtrent som et slags sexleketøy. En som er morsom å kaste rundt på i senga, ikke en de vil bli sett med i offentligheten og kan være stolt av. 

Hadde det vært enkelt å operere seg høyere, hadde jeg gjort det for mange år siden. 

Anonymkode: 8f2f5...f00

Se på Zoe Krawitz og Channing Tatum, hun er fin høyde. Noe sexy med den høydeforskjellen. 
Therese Johaug er heller ikke særlig høyere enn deg og mannen er vel nesten 2 meter. 
Vekt betyr mye mer enn høyde. 

Anonymkode: a7314...ed7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Se på Zoe Krawitz og Channing Tatum, hun er fin høyde. Noe sexy med den høydeforskjellen. 
Therese Johaug er heller ikke særlig høyere enn deg og mannen er vel nesten 2 meter. 
Vekt betyr mye mer enn høyde. 

Anonymkode: a7314...ed7

Noe av det jeg ønsker meg minst her i verden, er en veldig høy mann. Jeg synes ikke den høydeforskjellen er sexy, jeg synes det ser rart og uharmonisk ut. Jeg ønsker virkelig ikke å se ut som et barn ved siden av en partner. Drømmemannen er rundt 170, kan gjerne være lavere. 175 er absolutt smertegrensen, etter det blir forskjellen alt for stor. 

Anonymkode: 8f2f5...f00

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 162 og har komplekser for at jeg er lav. Faren min er 194 så er litt bitter for at jeg arvet min mors høyde, den ene søsteren min er 180 cm. Kunne jeg velge ville jeg vært 170 cm. 

Anonymkode: 8ca78...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe høyde for henne er der føttene rekker ned til bakken når hun står oppreist.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er bare 157, og hater det. Sjekket resultatet av avstemningen nå, og 160 og lavere er et av de minst populære alternativene. Ikke veldig overraskende egentlig. Å være høy er idealet. Det er en haug positive egenskaper assosiert med høyde. Er det egentlig noen som helst positive egenskaper assosiert med å være lav? Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. 

Som jeg skrev i en annen høydetråd her inne nettopp også, høye kvinner omtales også mer positivt av menn. De omtales som vakre, gudinner, noen menn er stolte av å bli sett sammen med. En over her skriver jo mer eller mindre rett ut at bare høye, vakre mennesker bør formere seg, så mine gener bør med andre ord dø ut. Flaks at jeg er frivillig barnløs da. Ikke at det frister så mye å rote meg bort i en mann heller, for de omtaler ofte oss lave kvinner omtrent som et slags sexleketøy. En som er morsom å kaste rundt på i senga, ikke en de vil bli sett med i offentligheten og kan være stolt av. 

Hadde det vært enkelt å operere seg høyere, hadde jeg gjort det for mange år siden. 

Anonymkode: 8f2f5...f00

Kjære deg - med all respekt å melde; dette er tull. Jada, garantert en del menn som digger høye damer, men tro meg, det er plenty menn for oss små kvinner også ;) Vi er samme høyde, og jeg får masse positiv oppmerksomhet på høyden fra menn. Hatt flere langvarige forhold hvor høyden regelmessig har blitt nevnt i svært positive vendinger. Var på Tinder i et par uker før jeg ble snappet opp av en mann som ville at vi kjørte på og deaktiverte Tinder etter date tre. Hans ord: «Jeg ble slått i bakken over hvor liten og totalt bedårende du var.»

Samme mann paraderer meg rundt og kunne ikke vært mer kry. Så lenge man holder seg slank og unngår hobbitpreg har du null å bekymre deg for. Har du ikke fått med deg alle mennene her inne som gnåler om små asiatiske damer? ;)

Du høres bitter og usikker ut. Da rygger enhver mann, totalt uavhengig av høyde. Samme gjelder incel-gjengen. De kara er ikke single pga høyde, men grunnet kronisk small dick energy. Stå støtt i deg selv og ei deg selv, inklusive høyde. Det gjelder både kvinner og menn. 💪🏻

 

Endret av ALB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 162 og har komplekser for at jeg er lav. Faren min er 194 så er litt bitter for at jeg arvet min mors høyde, den ene søsteren min er 180 cm. Kunne jeg velge ville jeg vært 170 cm. 

Anonymkode: 8ca78...643

162 er perfekt, og det synes også de fleste andre menn jeg kjenner. 175 er definitivt for høyt. Vekt spiller selvsagt også en rolle, men det er  jo ikke tema her.

Anonymkode: b9992...27f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...