Gå til innhold

Hvordan holder du hårene borte fra ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg bruker øyenbrynskniv eller hva det heter. Synes det fungerer godt og er relativt billig. Støtter forresten tipset om å ha litt olje på huden og sørge for at knivbladet er rent. 

Jeg har til nå kjøpt billige kniver på Vita og Normal og syns de må skriftes ut for ofte. Tenkte å prøve meg på Tweezerman

 

 

Anonymkode: b2b99...7f3

Jeg brukte også de fra Normal, men gikk over til Tweezerman. Angrer ikke, den er mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for lat til å drive med masse kompliserte greier. Kjøper engangshøvler med flest mulig blader, barberer meg litt nesten hver dag. Ser for meg med skrekk og gru at jeg er strandet på en øde øy og får bart. 

Anonymkode: a2ef0...dbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 18.35):

Sant det😂 har du fått det til selv med laser? Hvilken type laser har du isåfall? Min Philips laser funker ikke synts jeg. I og med at den funker en liten stund, også plutselig loader den. Har alltid gjort det, fikk byttet til en ny på elkjøp, men den var akkurat lik. Og ingen hjelp og få, dette er nå 3-4 år siden, såjeg ga opp tilslutt😂 har jo brukt den da, men det tar en evighet når den alltid skal loade og jeg må stoppe den en stund før den fungerer😑

Anonymkode: 915d9...ad1

Jeg har Alvaskin sitt. Den er ikke batteridrevet, så trenger ikke vente på at den skal lades. Hadde en Lumea for typ 7-8 år siden, og ja, den måtte lades og jeg glemte å gjøre det på forhånd, satt av tid til å gjøre behandlingen, og så kom jeg plutselig på at den var tom for batteri. Så sykt irriterende. Det sluttet å fungere etter 3-4 år, og etter hvert som jeg sluttet å bruke det kom hårveksten tilbake. Ikke alt, kanskje halvparten av det jeg hadde før, så jeg kjøpte Alvaskin for å bli kvitt det igjen og oppretholde resultatene og er sykt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiljeKP68 skrev (13 timer siden):

Jeg har Alvaskin sitt. Den er ikke batteridrevet, så trenger ikke vente på at den skal lades. Hadde en Lumea for typ 7-8 år siden, og ja, den måtte lades og jeg glemte å gjøre det på forhånd, satt av tid til å gjøre behandlingen, og så kom jeg plutselig på at den var tom for batteri. Så sykt irriterende. Det sluttet å fungere etter 3-4 år, og etter hvert som jeg sluttet å bruke det kom hårveksten tilbake. Ikke alt, kanskje halvparten av det jeg hadde før, så jeg kjøpte Alvaskin for å bli kvitt det igjen og oppretholde resultatene og er sykt fornøyd.

Åå! Ja da må jeg kanskje kjøpe meg alvaskin! Min Philips hårlaser på også ha i kontakt hele tiden mens du bruker den, men den stopper og loader plutselig. Så bler så fort utålmodig når jeg skal bruke den da😅😂

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/23/2024 at 11:11 AM, AnonymBruker said:

Har ikke hår i ansiktet, jeg er kvinne.

Anonymkode: a9308...13c

Jeg har svarte hår på haken, selv da jeg gikk gravid, fødte og ammet, altså det mest kvinnelige man kan gjøre. Man er ikke mindre kvinne med hår, ditt ekle troll.

Anonymkode: c52e1...cec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en helt vanlig høvel i dusjen, enkelt og raskt. Brukte øyenbrynskniv før men synes ikke det er skånsomt nok og tar lenger tid. Bruker det kun på øyebryn.

Anonymkode: bbf81...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 1.41):

Åå! Ja da må jeg kanskje kjøpe meg alvaskin! Min Philips hårlaser på også ha i kontakt hele tiden mens du bruker den, men den stopper og loader plutselig. Så bler så fort utålmodig når jeg skal bruke den da😅😂

Anonymkode: 915d9...ad1

Hehe, ja, jeg skjønner at det blir irriterende å måtte vente mens den loader. Høres kjedelig ut 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...