Gå til innhold

Hvordan holder du hårene borte fra ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vokset hos dertil egnet personell. Men pga økonomi, bruker jeg nå skjeggtrimmeren til mannen og det fungerer faktisk bra for meg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bruker øyebrynskniv. Voks funker ikke på meg. Tar haka og mellom nese og munn. Bare husk på at kniven skal være helt ren, og bruk litt olje der du skal barbere.

Anonymkode: 82ba5...02d

Ja er litt dumt jeg ikke har kommet på å bruke f.eks olje. Takk for tips😊 skal teste

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 19.04):

Jeg har den og er IKKE fornøyd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Flawless til haken og barten, mest lyse hår da, men noen blir lange. Tar max 1 minutt hver dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (6 timer siden):

Jeg har den og er IKKE fornøyd 😄

Hvorfor er du ikke fornøyd med den? Jeg kjøpte ingår siden folk foreslo den. Skal teste den i fjeset idag. Testet den på mannen i går si han har hår😂 og den tok jo hårene med en gang🤩

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er du ikke fornøyd med den? Jeg kjøpte ingår siden folk foreslo den. Skal teste den i fjeset idag. Testet den på mannen i går si han har hår😂 og den tok jo hårene med en gang🤩

Anonymkode: 915d9...ad1

Den holder dårlig på strøm og må lades ofte. I tillegg synes jeg ikke at den fjerner spesielt mye hår. Jeg bruker helst en annen barbermaskin. 

Jeg synes rett og slett den ikke er verdt den høye prisen 🤔 Jeg kjøpte min på tilbud, men synes fortsatt ikke at den er verdt pengene 🤔

Men bra at du er fornøyd med den da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (1 time siden):

Den holder dårlig på strøm og må lades ofte. I tillegg synes jeg ikke at den fjerner spesielt mye hår. Jeg bruker helst en annen barbermaskin. 

Jeg synes rett og slett den ikke er verdt den høye prisen 🤔 Jeg kjøpte min på tilbud, men synes fortsatt ikke at den er verdt pengene 🤔

Men bra at du er fornøyd med den da 😊

Åja sånn ja! Ja ser den. Jeg har ikke fått testet hvor lenge den varer med strømmen. Brukte den i hele ansiktet idag, og følte den tok alt! Men det er jo alltid litt opptil person til person. Noe virker bedre på en enn den andre.

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hår i ansiktet, jeg er kvinne.

Anonymkode: a9308...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke hår i ansiktet, jeg er kvinne.

Anonymkode: a9308...13c

Alle har dun i ansiktet

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle har dun i ansiktet

Anonymkode: 915d9...ad1

Kan ikke se noe.

Anonymkode: a9308...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 10.56):

Dun synes utrolig godt i sollys, og ikke minst om man bruker sminke. Foundation legger seg ikke pent på kinnene om man har fine dun. Så om man ønsker å fjerne dette så må det da være like greit som at du ønsker å fjerne dine hår. 

Og jo, du er nedlatende når du bruker ord som "dukke". Og du får null sympati for å trekke sykdomskortet, bare fordi du har det "verre enn alle andre". 

Anonymkode: 1d0cf...a06

Stått opp med feil fot siden du angriper meg?

Jeg vet at dun vises i solen og når man bruker ansiktssminke, men har vel bare gitt opp etter snart 30 år med masse dun og stive hår i ansiktet som popper opp hele tiden.

Andre får gjøre hva de ønsker. Jeg skrev hva jeg gjør.

Anonymkode: f7623...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke hår i ansiktet, jeg er kvinne.

Anonymkode: a9308...13c

Ikke hørt om hirsutisme eller PCOS du? 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 22.43):

Jeg er skikkelig plaget av dette, har hirsutisme.Har barbert, vokset, brukt hårfjerningskrem og nappet i det evige. Får kviser av alt dette. Jeg har typ svarte stive manneskjegg i hele ansiktet. Nå bruker jeg en krem på resept som reduserer hårveksten. Fungerer ca 60%. 

Anonymkode: 22fa8...dee

Kan du ikke få laserbehandling mot det? En venninne har samme problem, og hun har fått mange behandlinger nå. Var vel ferdig i fjor. Hadde god effekt helt fra start, men har man mye så kreves det noen omganger. 

Anonymkode: c8656...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt flawless, og var ikke fornøyd. Den fungerte bra i bruk, men hårene kom utrolig fort tilbake. Ble glatt og mykt på morgenen, men var allerede begynt å komme stubber på slutten av arbeidsdagen. Sånn syns jeg ikke det er med øyebrynskniv. 

Anonymkode: f1610...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare tre svarte hår i ansiktet. To på haken og ett ovenfor leppen helt ytterst. Ellers lar jeg dun være. Leggene og nedentil derimot har jeg kraftig hårvekst. Barberer meg en gang i uken og hårene på leggene er ca en halv cm når det er en uke siden sist. Bruker Phillips barbermaskin. Den grønne. 

Før brukte jeg høvel og babyolje, men er så mye mer lettvint med maskin. Og billigere. 

Jeg har Alvaskin da jeg fikk et innfall om å kjøpe da jeg var ruset. Men har bare brukt den to ganger så vet ikke om det hadde virket. Er ikke tålmodig nok til det der. Sitte med solbriller og gå over leggene sakte, men sikkert. I 12 uker før man får resultater. 

Endret av Purple_Pixiedust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Jeg har bare tre svarte hår i ansiktet. To på haken og ett ovenfor leppen helt ytterst. Ellers lar jeg dun være. Leggene og nedentil derimot har jeg kraftig hårvekst. Barberer meg en gang i uken og hårene på leggene er ca en halv cm når det er en uke siden sist. Bruker Phillips barbermaskin. Den grønne. 

Før brukte jeg høvel og babyolje, men er så mye mer lettvint med maskin. Og billigere. 

Jeg har Alvaskin da jeg fikk et innfall om å kjøpe da jeg var ruset. Men har bare brukt den to ganger så vet ikke om det hadde virket. Er ikke tålmodig nok til det der. Sitte med solbriller og gå over leggene sakte, men sikkert. I 12 uker før man får resultater. 

Enig med det med laseren. Du må liksom ha god tålmodighet med den😂 

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 22.13):

Enig med det med laseren. Du må liksom ha god tålmodighet med den😂 

Anonymkode: 915d9...ad1

Ja, men det er verdt det til slutt. Det er som å leve med tannsmerter. Du kan ta en kjapp tur til tannlegen en gang og bli ferdig med det, eller du kan fortsette å lide. Det er omtrent det samme her ... du kan fortsette å barbere deg hele tiden, eller du kan ha litt tålmodighet en gang og slippe bryet med barbering. Det er selvfølgelig opp til hver enkelts preferanser. 😂 Beklager den dårlige analogien. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiljeKP68 skrev (2 minutter siden):

Ja, men det er verdt det til slutt. Det er som å leve med tannsmerter. Du kan ta en kjapp tur til tannlegen en gang og bli ferdig med det, eller du kan fortsette å lide. Det er omtrent det samme her ... du kan fortsette å barbere deg hele tiden, eller du kan ha litt tålmodighet en gang og slippe bryet med barbering. Det er selvfølgelig opp til hver enkelts preferanser. 😂 Beklager den dårlige analogien. 😅

Sant det😂 har du fått det til selv med laser? Hvilken type laser har du isåfall? Min Philips laser funker ikke synts jeg. I og med at den funker en liten stund, også plutselig loader den. Har alltid gjort det, fikk byttet til en ny på elkjøp, men den var akkurat lik. Og ingen hjelp og få, dette er nå 3-4 år siden, såjeg ga opp tilslutt😂 har jo brukt den da, men det tar en evighet når den alltid skal loade og jeg må stoppe den en stund før den fungerer😑

Anonymkode: 915d9...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker øyenbrynskniv eller hva det heter. Synes det fungerer godt og er relativt billig. Støtter forresten tipset om å ha litt olje på huden og sørge for at knivbladet er rent. 

Jeg har til nå kjøpt billige kniver på Vita og Normal og syns de må skriftes ut for ofte. Tenkte å prøve meg på Tweezerman

 

 

Anonymkode: b2b99...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...