Gå til innhold

Blir kvinner fra og med slutten av 20 årene utdanka i dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja det stemmer jo. I snitt er vel mannen 3.5 år eldre enn dama i et ekteskap, og slik har det vært i over 100 år.

Det er ikke slik at menn i 40-årene får mer sjans på damer i 20-årene, men menn i 40-årene har mer sjans på jevnaldrende damer enn de hadde da de selv var i 20-årene.

Menn får mer sjans med alderen, og flere menn får i det hele tatt innpass med alderen. Da er det som sagt rart at kvinner drukner i utvalg i like stor grad i 50-årene som da de var 20. Men det jo slik det er, det er mange her som forteller om at de konstant blir sjekka opp på gata av kjekke menn, selv om de er nærmere pensjonsalderen enn ungdomstida. Det bare virker så rart at det skal være slik, men sånn er det 🙂

Anonymkode: 7b0f4...248

Nettopp. Problemet til mange menn i denne alderen, er at de gjerne vil ha barn, når de endelig har "blitt klare" for familie. Og de vil gjerne ha yngre damer. Men disse yngre damene har jo mye større utvalg av menn. 

Anonymkode: 56cbc...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det stemmer jo. I snitt er vel mannen 3.5 år eldre enn dama i et ekteskap, og slik har det vært i over 100 år.

Det er ikke slik at menn i 40-årene får mer sjans på damer i 20-årene, men menn i 40-årene har mer sjans på jevnaldrende damer enn de hadde da de selv var i 20-årene.

Anonymkode: 7b0f4...248

Men hvordan går det opp egentlig, når kvinner i 20-årene stort sett ønsker menn i 20-årene? De fleste damer går ikke 10-20 år opp i alder.

Og er det et faktum at det blir lettere for menn generelt med alderen? Ser den at mange blir kjekkere, men det er også mange som var populære som unge som ikke eldes like bra. 

Alle disse internett teoriene stemmer liksom så lite med hva jeg ser i praksis… grovt inndelt så er det noen som er veldig populære blandt motsatt kjønn, de fleste er helt normale og har forhold/løse forbindelser med jevne mellomrom, også er det noen som aldri får napp. Nå har jeg levd gjennom tenårene, 20 og 30 åra og disse gruppene virker til å holde seg rimelig stabile innenfor sitt alderssegment?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Datingmarkedet for menn blir bedre med alderen da, det er det ingen tvil om. For de yngste mennene er det rett og slett en skyhøy andel som ikke er en del av markedet, med alderen får flere og flere innpass. De fleste menn har det mye lettere når de er 40 enn når de er 20 for å si det mildt...

Siden det er slik for menn skulle man kanskje tro det var litt motsatt for kvinner, matematisk sett. Men på ett eller annet vis så er det ikke sånn da tydeligvis. Alle damer i alle aldre drukner i menn, og blir sjekka opp på gata av de høyeste og kjekkeste og yngste mennene.

Damer klager over at det er så slitsomt å være så ettertraktet, men tror ikke de ville bytta med menn innerst inne. Det må da være bedre å drukne i oppmerksomhet enn å ikke få noe?

Anonymkode: 7b0f4...248

Det er noen damer som drukner i oppmerksomhet, av ulike grunner. Det er sikkert utsendet, men kan være personlighet, tilfeldige sosiale relajsoner.

Uansett, jeg har ingen oppmerksomhet fra menn forbi at jeg kjenner noen menn, men det er ikke noe der. Nettop ferdig med 20 årene, og var usosial pga angst under hele 10 året. Har aktivt unngått alt av sosiale situsjoner hvor du kan bli oppsøkt, uanaett hvordan. Har ikke jobb, har ikke studert.

Jeg vil ikke bytte med de som drukner i oppmerksomhet, det høres skikkelig skummelt ut. Nå har jeg mye angst, men det er også vanlig. Det er greit når det er han du liker som prøver seg, men vi liker garantert ikke alle som liker oss. Det er skjørt å ikke ha funnet den rette og jeg er redd for å ikke være fin nok for han, men det gjør ikke så alt for vondt å måtte takke nei til sex. Kun når noen sier ALLE opplever det, fordi da er man unormal. Men som sagt, jeg kjenner ingen som er i det problemet. Å det er fine damer, men damer i forhold som ikke fester, ikke på noe vis har synliggjort seg forbi å ha et barn i samme klasse som utro klysa 

Hadde en samtale for en stund siden hvor ei møtte ei som er av den sorten, fordi hun er søt og ekstremt åpen for kontakt. Hun sa mange i rommet virket veldig betatt av henne. Men foruten å høre om den gangen, syns jeg menn har oppført seg normalt. Noen har selvsagt prøvd seg på flere veninner ig vært utro. Men ikke denne galheten. For det er vanlig at kvinner også flørter og prøver seg. Har ikke egentlig sett denne desperasjonen av menn som er oppslukt av å ligge rundt. Eller prøver seg på alle, det er få av dem også. Har kun sett sånne kvinner, men er jo kvinne. Sier ikke at de mennene ikke finns, sier bare at jeg syns Internett overdriver virkeligheten.

Tror menn kan styre seg. Men at om du er ei super attraktiv dame får du kanskje se en annen side av flere. Samme med attraktive menn. Åsså vil de tro det er sannheten, så vær forsiktig med å kun høre på de som er over gjennomsnittlige attraktive. 

Anonymkode: c0c33...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...