AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Del Skrevet 21. april 2024 Da mener jeg ikke at de er ute av spill, men kommer i en situasjon som menn ellers er i. Altså må nøye seg med å bli valgt fremfor å velge. ser det heletiden og ikke minst ifra mine egne erfaringer hvor kvinner avviste menn pga farge på jakken eller sveisen. Nå ser jeg at de blir sammen med menn de aldri hadde sett retningen til. deres tanker?? Anonymkode: cce14...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Nei. Anonymkode: 20160...817 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 En blir nok ikke "utdanka" men stiller gjerne litt svakere relativt sett samtidig som en ofte har litt andre preferanser enn en hadde tidligere i livet. For mange er det kanskje også et tidsaspekt her, der en kjenner mer på tidspresset med tanke på å etablere en familie. Jeg tror samtidig en del overdramatiserer hvor brått og mye disse endringene skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 I 20 årene kan man velge menn i 20 årene, når man blir litt eldre er det naturlig at man ikke dater de som er 10 år yngre. Ja en mann på 25 velger sikkert å date en kvinne på 25 istedetfor 35, men det betyr ikke at man er «utdanka» det betyr bare at ting forandrer seg og man velger partner utifra den aldersgruppen man er i. Og de fleste kvinner som nærmer seg 40 ønsker ikke en 20 åring heller, det er vel mest menn (i førtiårene)som har et aldersspenn på dating apper fra 19 år og oppover😄 Anonymkode: 02998...063 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Del Skrevet 21. april 2024 Kvinner EIER datingmarkedet, så nei. Anonymkode: a2446...a9c 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Del Skrevet 21. april 2024 I slutten av 20åra velges ofte menn i 30-40åra.. er 28 selv, kjæreste på 35. Anonymkode: 93fea...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Del Skrevet 21. april 2024 Kanskje hvis du er veldig pen. Er du stygg, så er du avdanket i utgangspunktet. Anonymkode: 56cbc...118 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #8 Del Skrevet 21. april 2024 Skulle kanskje tro at markedet ble bittelitt hardere for damer med alderen, men når jeg leser KG så virker det jo ikke å være tilfelle. Damer godt opp i alderen blir nedrent av menn på alle mulige måter, og velger kun de høyeste og kjekkeste. Titusenvis av likes på Tinder, blir sjekka opp på gata og bussen støtt, det er en annen verden enn det menn lever i 😅 Og da snakker vi damer på både 30, 40 og 50+. Kanskje det roer seg litt i 60-årene? Anonymkode: 7b0f4...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle kanskje tro at markedet ble bittelitt hardere for damer med alderen, men når jeg leser KG så virker det jo ikke å være tilfelle. Damer godt opp i alderen blir nedrent av menn på alle mulige måter, og velger kun de høyeste og kjekkeste. Titusenvis av likes på Tinder, blir sjekka opp på gata og bussen støtt, det er en annen verden enn det menn lever i 😅 Og da snakker vi damer på både 30, 40 og 50+. Kanskje det roer seg litt i 60-årene? Anonymkode: 7b0f4...248 Nei, det gjør det faktisk ikke. Anonymkode: dd8fb...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #10 Del Skrevet 21. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det gjør det faktisk ikke. Anonymkode: dd8fb...9a0 Det er sånn for damer på 60+ og? Anonymkode: 7b0f4...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #11 Del Skrevet 21. april 2024 Nope. Fra mitt synspunkt så er det kvinnene som velger og eier datingmarkedet, omtrent til de dauer. Eneste gangene de sliter, er når de står uten partner og nærmer seg 40 og virkelig ønsker barn. Da er det av og til noen som tar til takke med det første og beste. At kvinnene du sikter til ikke lengre dømmer menn etter fargen på jakka, har nok mer å gjøre med at de har vokst. Voksne mennesker har andre verdier enn tenåringer. Anonymkode: 6d057...da3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #12 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da mener jeg ikke at de er ute av spill, men kommer i en situasjon som menn ellers er i. Altså må nøye seg med å bli valgt fremfor å velge. ser det heletiden og ikke minst ifra mine egne erfaringer hvor kvinner avviste menn pga farge på jakken eller sveisen. Nå ser jeg at de blir sammen med menn de aldri hadde sett retningen til. deres tanker?? Anonymkode: cce14...708 Kvinner på 20-30 år som tilhører «topp 80% av markedet» kan nok få tilbud fra menn på 20 til 50. Mange kvinner på den alderen har ikke noe hast med å etablere seg, og har kanskje derfor lett for å finne en mann med samme preferanse. I den grad det appellerer til dem så har de stort tilbud og liten konkurranse. Kvinner på 30-40 får kanskje tilbud fra menn på 30-50, og flere av dem er klar for å etablere seg, dvs søker etter menn som er ganske barneklar (og egnet for barn). I løpet av disse årene så skjer også livet. Venner og jevnaldrende får seg familie og barn. Studentlivet og festing blir en mindre relevant arena for å treffe andre. Han litt tøffe gutten på 17 som alle jentene drømte om er kanskje ikke den mest ettertraktede når han er 33 og bilmekaniker. Hun litt ville jenta på 21 er kanskje ikke like ettertraktet som alenemor til 3 når hun er 33. Anonymkode: 069af...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #13 Del Skrevet 21. april 2024 Nå er jeg kvinne på 46 år, og får fortsatt oppmerksomhet fra menn, og blir bedt på date. Men følte selv jeg var mest attraktiv i 30 årene, og fikk mest oppmerksomhet da. Anonymkode: 6b54b...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 21. april 2024 #14 Del Skrevet 21. april 2024 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #15 Del Skrevet 21. april 2024 Har aldri tenkt tanken at jeg velger menn og de ikke velger meg. Forhold skal være et gjensidig valg. Anonymkode: c0c33...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splurge Skrevet 21. april 2024 #16 Del Skrevet 21. april 2024 Kjenner mange kvinner i slutten av 20-årene og begynnelsen av 30-årene som ikke har hatt vansker med å finne partner, noen av de vil ikke forplikte seg men bare herjer rundt. Jeg har hatt kompiser som sliter på datingmarkedet, men jeg har ikke kjent kvinner som har slitt. Saken er jo at de færreste menn som er godt over 30 år må være temmelig attraktive for å dra i land en kvinne som er 10+ år yngre enn de selv. Så dette "hysteriet" skjønner jeg ikke helt, da majoriteten av menn verken er rike, Hollywood-kjekke eller ressurssterke personlighetsmessig (god selvtillit, trygg personlighet, karismatisk). Og de som er det, som vil ha veldig unge kvinner, de får de jo - noe som er uproblematisk. Så nei, vi blir ikke utdanka. Ta det helt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #17 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da mener jeg ikke at de er ute av spill, men kommer i en situasjon som menn ellers er i. Altså må nøye seg med å bli valgt fremfor å velge. ser det heletiden og ikke minst ifra mine egne erfaringer hvor kvinner avviste menn pga farge på jakken eller sveisen. Nå ser jeg at de blir sammen med menn de aldri hadde sett retningen til. deres tanker?? Anonymkode: cce14...708 spørs hva du leter etter, ekte kjærlighet eller noe på bygda Anonymkode: ea975...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. april 2024 #18 Del Skrevet 22. april 2024 Jeg har hele livet måtte nøye meg med å bli valgt om man skal si det sånn. Du får det til å hørtes ut som man går på godteributikk og bare plukker hva en vil. Jeg er nesten 50 har sett godteri jeg vil ha kun få ganger ( kanskje 6 godteri var min smak siden 11 års alder). Men godteri butikk eieren kan si at godterier ikke er for deg, nekte å selge og det har skjedd 4 av 6 i tilfeller hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 22. april 2024 #19 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da mener jeg ikke at de er ute av spill, men kommer i en situasjon som menn ellers er i. Altså må nøye seg med å bli valgt fremfor å velge. ser det heletiden og ikke minst ifra mine egne erfaringer hvor kvinner avviste menn pga farge på jakken eller sveisen. Nå ser jeg at de blir sammen med menn de aldri hadde sett retningen til. deres tanker?? Anonymkode: cce14...708 Nei dette er en myte, fra mitt point of view iallfall. Vanlige kvinner vil stort sett bli sammen med vanlige menn, til enhver tid rundt sin egen alder. Om man er 20 eller 45, så har man stort sett sjans på flere på samme alder som er ca like attraktive For min del så opplever jeg økt oppmerksomhet med alder. Tror det er litt selvtillit, men også at jeg som var en gjennomsnittlig 20 åring, er litt over gjennomsnitt som 40 åring da jeg er ganske opptatt av å ta vare på kropp og utseende. Vi kan sikkert velge og vrake blandt et større aldersspenn for forhold når vi er 25. Men de fleste av disse interessentene er jo langt utenfor det vi ser etter selv og er således bare «støy», og ikke noe vi tenker at vi har å «velge i». 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 22. april 2024 #20 Del Skrevet 22. april 2024 Begynner heller å se den synkende markedsverdien fra 40 omtrent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå