Gå til innhold

Første du hadde gjort som diktator i Norge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den første bestemmelsen du ville ha utført dersom du ble diktator i Norge?

Jeg? Jeg hadde bygget jernbane til Tromsø.

Anonymkode: 9a4bf...031

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stengt forum som kg, kneblet alle meningsmotstandere. Jeg synes de fleste er idioter.

Anonymkode: f83c7...fe0

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt alle mordere,  dyremishandlere,  barnemishandlere, kvinnemishandlere. pedofile og voldtektsmenn/kvinner til ei øde øy uten tilgang til ressurser for å overleve. 

Gjort religion forbudt.

Endret av Freyja Valkyrie
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt innslagspunktet i formuesskatten kraftig. Deretter totalt, landsomfattende forbud mot elsparkesykler. 

Anonymkode: 05793...d42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerna Norge fra svindelbørsen Nordpool og satt en stopper for innvandring fra land med islam som dominerende sosiopatideologi. Demokrati utover det.

Anonymkode: 40c25...beb

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladebanan

Omrokkert hele statsbudsjettet, og rustet opp skole og helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fraktet sand til Trondhem for å lage en ordentlig sand strand. 

Anonymkode: c7883...ae7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bygd en kunstig øy en plass med tropisk klima hvor værsyke nordmenn kunne reise. Urettferdig at store land som USA beslaglegger enorme landområder som strekker seg fra arktisk til sydhavsklima, mens nordmenn bare har anledning til å oppholde seg i temperert eller polarklima hvis de skal oppholde seg/feriere i eget land.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er den første bestemmelsen du ville ha utført dersom du ble diktator i Norge?

Jeg? Jeg hadde bygget jernbane til Tromsø.

Brukt masse penger som aldri ville lønne seg :) Særdeles lite smart.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet alle trygdeutbetalinger,og be de om å søke på nytt. 

I mellomtiden ville kravet for å bli ufør blitt hevet betraktelig, ingen med milde psykiske lidelser under 45 ville fått trygd. 

Anonymkode: dbc38...61f

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanset all innvandring og repartiert 98%.

Anonymkode: 4ad48...b2d

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (17 minutter siden):

Brukt masse penger som aldri ville lønne seg :) Særdeles lite smart.

Trenger ikke koste penger med jernbane når man er diktator 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total innvandringsstopp fra MENA og andre islamske områder, obligatorisk barnehage for innvandrere og ingen økonomisk støtte etter barn nummer 3 (evt 4). Full stopp i familiegjenforeninger. Kutt i trygd og økonomisk støtte dersom penger jevnlig sendes ut av landet. Økonomisk straff ved trygdesvindel. Langt strengere krav til statsborgerskap, og statsborgerskapet har prøvetid. Blir du eller dine barn tatt for ran/tyveri, volds- eller narkotikakriminalitet i prøvetiden er det rett ut.

(Bor dessverre i en by hvor innvandring fra MENA og islamske land har blitt et kjempeproblem.)

Anonymkode: 5e01d...7ee

• Liker 25
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trenger ikke koste penger med jernbane når man er diktator 😉

Jo det koster penger uansett :) Selv for Hitler som brukte slaver så kostet det ekstremt mye penger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (16 minutter siden):

Jo det koster penger uansett :) Selv for Hitler som brukte slaver så kostet det ekstremt mye penger. 

Trøsten er at det smaker mer enn det koster 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trøsten er at det smaker mer enn det koster 😄

Nei det smaker bare for de som bor på strekningen og knapt nok for de ! Trafikkgrunnlaget er helt syltynt og pengene for samfunnet vil renne ned i sluket over mange mange år.  For å kjøre noen titalls passasjerer og noen kontainere med gods :) . Det skal ikke bare bygges ! Det skal også vedlikeholdes over mange mange år.  Selv Nazistene måtte gi opp det prosjektet der, og de drev med slavevirksomhet med krigsfanger og andre som de så på som undermennesker.  Glem det :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde økt straffen og antall år i buret til 50 år minimum for incest og seksuelle overgrep mot barn. De svina fortjener ikke å få gå fritt på gaten igjen, i hvert fall ikke før de er i rullator-alder.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bygget bybanen til Åsane

2. Bygget bybanen til OS

3. Sikret energi til eget land til lavest mulig kostpris før overskuddet ble sendt ut av landet med påslag.

Anonymkode: 00010...b8d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trukket tilbake erstatningen til blant annet Viggo Kristiansen og Johnny Vassbakk, gitt strenge straffer for narkotika-kriminalitet og enda strengere for seksual-forbrytere. 

Anonymkode: 80a92...6d8

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville stoppet all muslimsk innvandring og deportert en stor del av alle muslimene. Jeg ville ha innført strengere straffer for voldelig kriminalitet og senket den kriminelle lavalderen til 12 år

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...