Gå til innhold

Kjæresten min blir aldri fornøyd med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er for uvirkelig for å være sant? 1-2 ganger daglig i 30-60 min, hvordan får dere tid til annet. Trolletråd?

Anonymkode: a834a...91e

Er daglig sex virkelig det rare i denne saka? Det hadde jeg med eksen min også, helt frivillig og med gjensidig glede. De fleste bruker mer tid til å skrolle på nettet. Det rare i saka er at forholdet virker vridd mot at han bestemmer alt, har aggresjonsproblemer, truer ts og ødelegger tingene hennes. 

Anonymkode: d4f10...460

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

got2go skrev (57 minutter siden):

At dere gidder å svare. Dette er åpenbart tull, skjønner dere ikke det?

Ja, det er usmakelig å trolle som dette. Sugde han av en gang til dagen for at han ikke skulle bli sint, flyttet sammen etter to uker, bare steng tråden. Dette er ikke gøy lenger.

 

Anonymkode: 9b327...78a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadeus89 skrev (10 timer siden):

Men du har jo fått råd fra 50 stykker. Klokkeklare råd. Ingen som sier du skal bli. Og flere her har vært i slike relasjoner. 
 

Gjør følgende IKVELD:

Ring en venninne eller en i familien du stoler på og fortell ALT. Si at du trenger hjelp NÅ med å komme deg ut. 
 

Imorgen når mannen er på jobb tar du dine mest verdifulle ting og drar til ett trygt sted. Du kan også oppsøke krisesenter og/eller politiet.

Send en melding eller ring mannen din og bare si at forholdet er over og at du vil anmelde han om han kontakter deg igjen.

Hadde du vært min datter/søster/venninne hadde jeg stilt med balltre hos denne suppegjøken av en mann du har. 

Enig! 

 

Endret av Gentleman59
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er daglig sex virkelig det rare i denne saka? Det hadde jeg med eksen min også, helt frivillig og med gjensidig glede. De fleste bruker mer tid til å skrolle på nettet. Det rare i saka er at forholdet virker vridd mot at han bestemmer alt, har aggresjonsproblemer, truer ts og ødelegger tingene hennes. 

Anonymkode: d4f10...460

Ikke spor av tråden nå. 

Anonymkode: fd8eb...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du er i et voldelig forhold med en alvorlig syk person. Her må du komme deg unna før du blir en del av statistikken. 

Du må lære seg å elske det som er godt for deg, og forakte det som er dårlig for deg. Denne mannen er dårlig for deg, det ser du vel selv? Du må ta gode valg for deg selv, og det betyr at du må komme deg unna denne fyren fort som faen, ellers vil resten av livet ditt bli et rent helvete. 

Ta kontakt med krisesenter for råd. Man er alltid i størst fare når man avslutter et forhold, og når man er i et forhold med en voldelig mann, bør man ALDRI slå opp ansikt til ansikt. Man må ha en fluktplan, og man må ende forholdet først når man har kommet seg vekk. 

Anonymkode: 5267a...db8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jo utsatt for vold gjennom sexn. 

Du er nødt til å berge ditt eget liv, dra så fort han er ut av døra. Ikke si et ord til han om dette, om du må dra uten tingene dine, gjør det. Men sørg for å ha passet ditt, bankkort og mobil. I det minste mobilen. 

Anonymkode: ff4fa...be9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du blir jo utsatt for vold gjennom sexn. 

Du er nødt til å berge ditt eget liv, dra så fort han er ut av døra. Ikke si et ord til han om dette, om du må dra uten tingene dine, gjør det. Men sørg for å ha passet ditt, bankkort og mobil. I det minste mobilen. 

Anonymkode: ff4fa...be9

Eller ikke når han akkurat har gått ut, men sånn, når han ikke kan finne ut at du drar. 

Anonymkode: ff4fa...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere bor sammen, lat som om du går på jobb, men dra rett til politiet, de vil hjelpe deg til nærmeste Krisesenter, Ts.

Og politiet vil hjelpe deg med å få  ut tingene som du ev. har hos ham.

Om dere ikke bor sammen bør du søke om kontaktforbud, Krisesenteret kan støtte deg hos politiet inntil du får oppnevnt en bistandsadvokat.

Du har ikke noe valg nå om du vil leve, Ts - du må komme deg ut av dette farlige forholdet!

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Du kan ikke vente og se, du må komme deg unna jo før jo heller. Om du venter vil denne mannen kunne drepe deg eller lemleste deg for livet. Han har en rekke av det som kjennetegner menn som skader eller dreper kvinner ved brudd. Så du MÅ kontakte Krisesenter og/eller politi!

 

Ps - du elsker ikke ham! Han du tror du elsker, han eksisterer ikke, det var bare den rollen han spilte for å få deg hektet, og som han innimellom nå også spiller for å få deg til å leve i et evig håp om at det ersånn han er. Han er ikke det, han er en voldelig og svært farlig mann som helt bevisst manipulerer deg. Han er så psykisk ustabil i tillegg at hans neste sinneutbrudd kan bli det siste du opplever i livet!

Du MÅ komme deg ut av dette forholdet! Ikke utsett det!

Anonymkode: 281b3...5c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg blir så fortvilet, fordi kjæresten min blir aldri fornøyd. Jeg gjør så godt jeg kan for at han skal ha det bra, å være lykkelig sammen med meg. Mulig dette blir litt mye og drøyt for enkelte, men jeg lurer veldig på om noen er eller har vært i samme situasjon som meg.

Vi har bare vært sammen i to år, og dette er første forholdet jeg har hatt med en mann som har så stort sinne som han. Så jeg vet egentlig heller ikke hvordan jeg skal forholde meg når han er på sitt værste..

Kjæresten er veldig avhengig av sex. Vi har sex 1-2 ganger hver eneste dag. Enkelte dager har vi 3-4 ganger, og det varer 30-60 min hver 'runde'. Han ønsker hele tiden å prøve noe nytt og drøyere, og flere ganger er det lengere enn jeg selv er komfortabel med, men jeg klager ikke, sier ingenting, og gjør alt for at han skal bli fornøyd. Jeg gjør alt han ber om og gjør det med et smil, og han nyter det mens vi holder på.

Han ønsket at vi skulle begynne med trekant, både mfm og ffm. Så da startet vi med det. Jeg liker å se at han nyter det og koser seg. Så ville han vi skulle begynne med swap med andre par. Så det holder vi også på med. Jeg gjør alt han vil, selv om jeg ikke liker alt. 

Ellers er vi veldig gode kjærester også. Vi kysser ofte, han bruker å sove med hodet på fanget mitt mens jeg stryker han i håret hver dag når vi er ferdige på jobb. Vi holder alltid hender ute offentlig, og vi sender ofte frekke bilder til hverandre mens vi er på jobb. Vi er veldig avhengig av hverandre.

Men... så kommer det et stort men..

Enkelte dager, så kan vi sitte inntill hverandre i sofaen å stryke på hverandre, og så plutselig kan han reise seg opp å rope å kjefte på meg med full hals, å knuse ting rundt seg fordi det er lenge siden jeg ga han en BJ. Og med "lenge" siden, så er det aldri snakk om mere enn 2-3 dager siden. Og da mener han at jeg hater han, hater kroppen hans, og at jeg sikkert ønsker å finne meg noen andre. Dette skjer ofte. Og jeg skjønner ingenting! Og jeg prøver alltid å rette opp i sånt, så da sørger jeg for at jeg gir han BJ hver eneste dag. Men da er noe annet som "mangler". Nå i dag, så knuste han to av potteplantene mine fordi det er "lenge" siden jeg var på toppen. Han ropet og brølet til meg, og jeg aner ikke hvor han er nå. Jeg forsøkte å snakke med han, ba om unnskyldning og sa at det er jo bare 3 dager siden. Det nytter ikke.. det går ikke ann å roe han ned når han starter slik. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg håndtere dette? Når han er så sint, så sier han ting som: "du er dessverre ikke min match" "du kan ikke gjøre meg lykkelig" og masse andre sårende ting. Alltid etter noen timer, når han har fått roet seg, så er alt for hannes del "glemt". 

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli fornøyd med meg? 😭 jeg gjør jo alt jeg kan..

Anonymkode: 9cd10...a22

Han er jo spik spenna gæærn? LØP!

Selvfølgelig er dere ingen match! Ingen er en match med noen som utøver vold slik som gan gjør!

Kom deg unna kvinne! Han bruker vold for å få den sexen Han vil ha, dette kommer til å ødelegge deg!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg ts? 

Anonymkode: dfc79...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg blir så fortvilet, fordi kjæresten min blir aldri fornøyd. Jeg gjør så godt jeg kan for at han skal ha det bra, å være lykkelig sammen med meg. Mulig dette blir litt mye og drøyt for enkelte, men jeg lurer veldig på om noen er eller har vært i samme situasjon som meg.

Vi har bare vært sammen i to år, og dette er første forholdet jeg har hatt med en mann som har så stort sinne som han. Så jeg vet egentlig heller ikke hvordan jeg skal forholde meg når han er på sitt værste..

Kjæresten er veldig avhengig av sex. Vi har sex 1-2 ganger hver eneste dag. Enkelte dager har vi 3-4 ganger, og det varer 30-60 min hver 'runde'. Han ønsker hele tiden å prøve noe nytt og drøyere, og flere ganger er det lengere enn jeg selv er komfortabel med, men jeg klager ikke, sier ingenting, og gjør alt for at han skal bli fornøyd. Jeg gjør alt han ber om og gjør det med et smil, og han nyter det mens vi holder på.

Han ønsket at vi skulle begynne med trekant, både mfm og ffm. Så da startet vi med det. Jeg liker å se at han nyter det og koser seg. Så ville han vi skulle begynne med swap med andre par. Så det holder vi også på med. Jeg gjør alt han vil, selv om jeg ikke liker alt. 

Ellers er vi veldig gode kjærester også. Vi kysser ofte, han bruker å sove med hodet på fanget mitt mens jeg stryker han i håret hver dag når vi er ferdige på jobb. Vi holder alltid hender ute offentlig, og vi sender ofte frekke bilder til hverandre mens vi er på jobb. Vi er veldig avhengig av hverandre.

Men... så kommer det et stort men..

Enkelte dager, så kan vi sitte inntill hverandre i sofaen å stryke på hverandre, og så plutselig kan han reise seg opp å rope å kjefte på meg med full hals, å knuse ting rundt seg fordi det er lenge siden jeg ga han en BJ. Og med "lenge" siden, så er det aldri snakk om mere enn 2-3 dager siden. Og da mener han at jeg hater han, hater kroppen hans, og at jeg sikkert ønsker å finne meg noen andre. Dette skjer ofte. Og jeg skjønner ingenting! Og jeg prøver alltid å rette opp i sånt, så da sørger jeg for at jeg gir han BJ hver eneste dag. Men da er noe annet som "mangler". Nå i dag, så knuste han to av potteplantene mine fordi det er "lenge" siden jeg var på toppen. Han ropet og brølet til meg, og jeg aner ikke hvor han er nå. Jeg forsøkte å snakke med han, ba om unnskyldning og sa at det er jo bare 3 dager siden. Det nytter ikke.. det går ikke ann å roe han ned når han starter slik. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg håndtere dette? Når han er så sint, så sier han ting som: "du er dessverre ikke min match" "du kan ikke gjøre meg lykkelig" og masse andre sårende ting. Alltid etter noen timer, når han har fått roet seg, så er alt for hannes del "glemt". 

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli fornøyd med meg? 😭 jeg gjør jo alt jeg kan..

Anonymkode: 9cd10...a22

Han kommer alltid til å sørge for at du føler du må jobbe med å holde han fornøyd. 

Anonymkode: d2fda...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva er det egentlig du elsker? At han trenger deg og at han er en du kan ofte deg for?
Høres mer ut som om det er et undertrykt morsinstinkt i deg som får komme til uttrykk via han. 
Det er galskap å bli i dette. 
er sex alt han har å by på? 
Sex det ikke engang høres ut som om du egentlig liker?

han høres ut som en ekstremt stor narsissist som er dypt avhengig av sex. 
Tenker dette potensielt er er veldig farlig mann! 
At man selv er utsatt for vold er ikke en hvilepute for å være drittsekk mot andre. Jeg ble også utsatt for veldig grove ting i barndommen, men jeg behandler da virkelig ikke andre mennesker som søppel av den grunn!!! 

Håper inderlig du klarer å komme deg unna levende!!

Anonymkode: dfc79...8d9

Dette.

Som alle andre her sier: Du må komme deg vekk fra han.

Han høres ut som eksen min. Ca samme alder også. Han er en sexavhengig, voldelig narsissist og her sitter jeg FLERE ÅR ETTER JEG GIKK med en PTSD-diagnose. Ikke gjør det mot deg selv, TS. Ikke tillat han å ødelegge deg og knuse livet ditt - i verste fall FRATA deg livet ditt totalt. Ta ansvar for deg selv, ditt eget liv og helse, og kom deg ut. Den mannen du elsker er bare et fantasibilde som ikke eksisterer en gang. Du er verdt så mye mer enn dette her, TS.

Gå. Han finnes ikke, og det dere har er ikke kjærlighet.

Forresten så skaper sex oxytocin som gjør at du blir avhengig/knyttet til ham. Det er fortsatt ikke kjærlighet.

k38

Anonymkode: 038c2...544

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll eller ikke, det er i hvertfall en påminnelse om å lære sine døtre at kjærlighet ikke alltid er det viktigste. Er tusen tråder med «jeg elsker ham jo!» Men det er IKKE et argument for å bli i et voldelig forhold. 

Det er ikke sånn at man må vente på at kjærligheten går over før man forlater et forhold. Det er viktig å gå når forholdet er dårlig, så vil kjærligheten gå over av seg selv. Ikke ofre år av ditt liv «fordi du elsker» en drittsekk!

 

Anonymkode: 349bf...7c0

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, jeg begynner å innse det når jeg leser hva alle dere sier. Jeg kjenner det trykker skikkelig i brystet når jeg tenker over det hele. Skjelver og griner. Jeg tror ikke jeg noen gang kan gjøre han så lykkelig som han ønsker. Alt jeg gjør er jo feil, enda jeg gjør så godt jeg kan. Og det er jo det eneste jeg vil, han betyr alt for meg, så dette kommer til å bli en tung prosess

Anonymkode: 9cd10...a22

Hva gjør han for deg? 

Anonymkode: ac75b...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Troll eller ikke, det er i hvertfall en påminnelse om å lære sine døtre at kjærlighet ikke alltid er det viktigste. Er tusen tråder med «jeg elsker ham jo!» Men det er IKKE et argument for å bli i et voldelig forhold. 

Det er ikke sånn at man må vente på at kjærligheten går over før man forlater et forhold. Det er viktig å gå når forholdet er dårlig, så vil kjærligheten gå over av seg selv. Ikke ofre år av ditt liv «fordi du elsker» en drittsekk!

 

Anonymkode: 349bf...7c0

Dette er SÅ sant!!! 
At man «elsker» noen er ikke grunn nok til å bli i et slikt forhold. 
Av erfaring er det ikke kjærlighet heller, det er bare noe man tror inntil man oppdager at det man trodde var kjærlighet egentlig bare er angst for det ukjente ved å forlate. 
 

Jeg sa også som grunn til å bli at jeg elsket han. 
Først etterpå innså jeg at det var så langt fra kjærlighet som det er mulig å komme. 
Det var bare frykt… 

Håper det går bra m deg ts?

Anonymkode: dfc79...8d9

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det værste jeg har lest på KG. Håper du greier å komme deg vekk, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En mann som virkelig elsker deg, hadde aldri oppført seg slik mot deg.

Han bare bruker deg fordi han kan, og fordi du finner deg i behandlingen han gir deg. Ingen person er verdt denne typen mangel på respekt.  Uansett hvor mye jeg hadde elsket noen, hadde følelsene mine forsvunnet ganske kjapt med sånn behandling. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 19.52):

Jeg ønsker bare at han endelig kan bli fornøyd med meg, og slutte å bli så sint.

Det kommer dessverre aldri til å skje.

A l d r i.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...