Gå til innhold

Kjæresten min blir aldri fornøyd med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ikke hjelpe han. Det må han innse selv. Ikke utslett deg selv, fordi du synes synd på han. Han må selv ta ansvar for egne handlinger. Det er en grunn til at han ikke har noen i livet sitt, han behandler de ikke godt. Han er en voksen mann, og tar sine egne valg. Velger han å oppføre seg slik, kan han ikke forvente at folk blir i livet hans. Dette er noe han må ta tak i selv, om han vil. Uten deg. 

Anonymkode: cf982...955

Ja, jeg begynner å innse det når jeg leser hva alle dere sier. Jeg kjenner det trykker skikkelig i brystet når jeg tenker over det hele. Skjelver og griner. Jeg tror ikke jeg noen gang kan gjøre han så lykkelig som han ønsker. Alt jeg gjør er jo feil, enda jeg gjør så godt jeg kan. Og det er jo det eneste jeg vil, han betyr alt for meg, så dette kommer til å bli en tung prosess

Anonymkode: 9cd10...a22

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amadeus89 skrev (4 minutter siden):

Lest innleggene til TS igjen nå - dette er åpenbart ett troll. Fint om moderator kan stenge. 

Takk skal du ha. Jeg er ikke noe troll, jeg sliter, griner, tenker, skjelver. Dette er 100% mitt liv, jeg har det vanskelig, og hadde virkelig håpet på råd fra noen som kanskje var i samme situasjon. 

Anonymkode: 9cd10...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummel lesning dette her ja, 

«kvinnen» i mitt liv gjorde nylig det samme mot meg i flere år. Først nå har jeg klart å se tydelig hva som foregikk, 

for å toppe hele driten, når jeg ikke orket mere, får jeg skyldebøtta om å ha vært skummel, voldelig & hun er nå redd meg. Antakelig tenkt å anmelde meg. Glad jeg sitter på årevis med meldinger & vitner på at dette ikke stemmer. Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke hadde de bevisene. 
please, tenk nøye over dette, lag en plan, å gjør en unnamanøver!  
Det er enda fælere å sitte igjen alene i skyggen med noia over ting :(

Anonymkode: 2a462...bcc

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg blir bare oppgitt over svaret ditt og har ikke flere råd. Du troller. Lykke til med å få barn med hannog at han bruker barna mot deg og lærer de å kalle deg hore...

Anonymkode: ac75b...c2f

Nei, blir aldri noen barn. Troller ikke, skjønner ikke hvorfor du tror det. Det gjør egentlig vondt at noen tror det, bare fordi dere ikke opplever det samme som meg..

Anonymkode: 9cd10...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir så fortvilet, fordi kjæresten min blir aldri fornøyd. Jeg gjør så godt jeg kan for at han skal ha det bra, å være lykkelig sammen med meg. Mulig dette blir litt mye og drøyt for enkelte, men jeg lurer veldig på om noen er eller har vært i samme situasjon som meg.

Vi har bare vært sammen i to år, og dette er første forholdet jeg har hatt med en mann som har så stort sinne som han. Så jeg vet egentlig heller ikke hvordan jeg skal forholde meg når han er på sitt værste..

Kjæresten er veldig avhengig av sex. Vi har sex 1-2 ganger hver eneste dag. Enkelte dager har vi 3-4 ganger, og det varer 30-60 min hver 'runde'. Han ønsker hele tiden å prøve noe nytt og drøyere, og flere ganger er det lengere enn jeg selv er komfortabel med, men jeg klager ikke, sier ingenting, og gjør alt for at han skal bli fornøyd. Jeg gjør alt han ber om og gjør det med et smil, og han nyter det mens vi holder på.

Han ønsket at vi skulle begynne med trekant, både mfm og ffm. Så da startet vi med det. Jeg liker å se at han nyter det og koser seg. Så ville han vi skulle begynne med swap med andre par. Så det holder vi også på med. Jeg gjør alt han vil, selv om jeg ikke liker alt. 

Ellers er vi veldig gode kjærester også. Vi kysser ofte, han bruker å sove med hodet på fanget mitt mens jeg stryker han i håret hver dag når vi er ferdige på jobb. Vi holder alltid hender ute offentlig, og vi sender ofte frekke bilder til hverandre mens vi er på jobb. Vi er veldig avhengig av hverandre.

Men... så kommer det et stort men..

Enkelte dager, så kan vi sitte inntill hverandre i sofaen å stryke på hverandre, og så plutselig kan han reise seg opp å rope å kjefte på meg med full hals, å knuse ting rundt seg fordi det er lenge siden jeg ga han en BJ. Og med "lenge" siden, så er det aldri snakk om mere enn 2-3 dager siden. Og da mener han at jeg hater han, hater kroppen hans, og at jeg sikkert ønsker å finne meg noen andre. Dette skjer ofte. Og jeg skjønner ingenting! Og jeg prøver alltid å rette opp i sånt, så da sørger jeg for at jeg gir han BJ hver eneste dag. Men da er noe annet som "mangler". Nå i dag, så knuste han to av potteplantene mine fordi det er "lenge" siden jeg var på toppen. Han ropet og brølet til meg, og jeg aner ikke hvor han er nå. Jeg forsøkte å snakke med han, ba om unnskyldning og sa at det er jo bare 3 dager siden. Det nytter ikke.. det går ikke ann å roe han ned når han starter slik. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg håndtere dette? Når han er så sint, så sier han ting som: "du er dessverre ikke min match" "du kan ikke gjøre meg lykkelig" og masse andre sårende ting. Alltid etter noen timer, når han har fått roet seg, så er alt for hannes del "glemt". 

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli fornøyd med meg? 😭 jeg gjør jo alt jeg kan..

Anonymkode: 9cd10...a22

Røm fra denne psykopaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk skal du ha. Jeg er ikke noe troll, jeg sliter, griner, tenker, skjelver. Dette er 100% mitt liv, jeg har det vanskelig, og hadde virkelig håpet på råd fra noen som kanskje var i samme situasjon. 

Anonymkode: 9cd10...a22

Men du har jo fått råd fra 50 stykker. Klokkeklare råd. Ingen som sier du skal bli. Og flere her har vært i slike relasjoner. 
 

Gjør følgende IKVELD:

Ring en venninne eller en i familien du stoler på og fortell ALT. Si at du trenger hjelp NÅ med å komme deg ut. 
 

Imorgen når mannen er på jobb tar du dine mest verdifulle ting og drar til ett trygt sted. Du kan også oppsøke krisesenter og/eller politiet.

Send en melding eller ring mannen din og bare si at forholdet er over og at du vil anmelde han om han kontakter deg igjen.

Hadde du vært min datter/søster/venninne hadde jeg stilt med balltre hos denne suppegjøken av en mann du har. 

  • Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har allerede tilværelsen full av emosjonelle blåmerker.

Ikke vent til de blir fysiske! 

Slag og spark kan komme når som helst i et slikt menneske.

HUSK: Det er NÅ du kan bruke viljen og ta et aktivt valg. 

Ikke tro at han står der med knyttneven og spør om det passer. 

Vil snu det på hodet: 

Om du virkelig elsker han, så tar du affære og sørger for å hjelpe deg selv. kan du "via via", få hjelp til å hjelpe han. 

Dèt er kjærlighet, det. Start med deg selv 💕💕💕

(Illustrasjon, Lisa Aisato)

 

 

Screenshot_20230212-115606_Photos.jpg

Screenshot_20230129-143441_Lite.jpg

Endret av Tradegy
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan har dere tid til å gjøre noe annet enn å ha sex og kose innimellom hans voldsomme raserianfall, egentlig?

Anonymkode: 2544a...62a

Vi gjør igrunn ingenting annet. Er jo derfor jeg hele tiden har følt at vi har et godt forhold. Raserianfallene er ikke daglig, men kanskje 3-4 ganger i mnd. Og når det skjer, så er det ikke så flott.. og jeg vet ikke om det noen gang kommer til å bli bedre. 

Anonymkode: 9cd10...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde danse Julio satt inne..?

Anonymkode: e9a33...7df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nå sitter jeg å hulker og griner mens jeg leser.. Jeg elsker han veldig høyt, klarer ikke engang å se for meg en fremtid uten han. Jeg ønsker bare at han endelig kan bli fornøyd med meg, og slutte å bli så sint. Jeg vet jo ikke engang hva jeg gjør galt før det smeller. Jeg føler meg så dum som ikke klarer å se "problemet" før det går så langt at det koker i hodet hans. Jeg føler hele tiden at alt er min feil. Jeg blir jo aldri sint på han, så jeg føler jo jeg er problemet. 

Anonymkode: 9cd10...a22

Det er kun ett problem, og det er han .

Vil du lære deg se problemet før det smeller, så åpne øynene. Problemet er mennesket du lever med.

Men spør deg selv, hvis venninnen din hadde kontakt deg og sagt at mannen hennes kaster og knuser ting, roper å skriker, og låser henne ute fordi han ikke er fornøyd med sexen, hva ville du sagt?

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han har bare meg i livet sitt. Han har ingen kontakt med familien sin. Han vokste opp med voldelig mor og far, og jeg tenker det er en sorg han kanskje bærer på? Jeg har hele tiden tenkt at det kanskje blir bedre, hvis jeg bare klarer å forstå han, gjøre det han ønsker, gjøre han glad, gjør alt for han. Han er alltid så flink å si at han elsker meg, ønsker at vi skal gifte oss, være sammen for alltid. Jeg har sett at det fins kurs mot sinnemestring, men vet ikke engang hvordan jeg skal foreslå et slikt kurs til han. Særlig ikke når det er jeg som er grunnen til at han blir så sint

 

Anonymkode: 9cd10...a22

Hadde han elsket deg hadde han selv oppsøkt hjelp for lenge siden...

At han er oppvokst med voldelige foreldre burde gitt han en forståelse for hvordan han IKKE skal behandle deg.

Men slik han behandler deg så er det ikke rart han ikke har andre i livet sitt, for ingen vil ha en slik drittsekk i livet sitt.

Anonymkode: 225e2...dd7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadeus89 skrev (6 minutter siden):

Men du har jo fått råd fra 50 stykker. Klokkeklare råd. Ingen som sier du skal bli. Og flere her har vært i slike relasjoner. 
 

Gjør følgende IKVELD:

Ring en venninne eller en i familien du stoler på og fortell ALT. Si at du trenger hjelp NÅ med å komme deg ut. 
 

Imorgen når mannen er på jobb tar du dine mest verdifulle ting og drar til ett trygt sted. Du kan også oppsøke krisesenter og/eller politiet.

Send en melding eller ring mannen din og bare si at forholdet er over og at du vil anmelde han om han kontakter deg igjen.

Hadde du vært min datter/søster/venninne hadde jeg stilt med balltre hos denne suppegjøken av en mann du har. 

Ja jeg begynner å innse det, etter å ha lest igjennom hva alle sier. Jeg begynner å se at jeg aldri kan gjøre han lykkelig. Jeg elsker han mer enn alt i verden, og det sitter langt inne å forlate han. Tårene triller bare av tanken på å være uten ham. 

Men jeg kommer til å finne en plass å dra først, så jeg ikke står på gata. Jeg får bruke noen dager å undersøke hvem jeg kan kontakte, og hvordan jeg skal gå fram. Det kommer til å bli det tyngste valget jeg noen gang har gjort. Jeg hadde virkelig et håp at det her kunne løses, uten å måtte miste den kjæreste jeg har i livet mitt 

Anonymkode: 9cd10...a22

  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en kjæreste - du har en misbruker. Og ikke tenk deg om noen dager. Da angrer du. Gjør det nå i kveld. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ødelagt. 

Det kommer til å bli verre.

Du kan aldri gjøre han lykkelig, og det er ikke din feil. Du har et ansvar å sikre din egen lykke, du er ikke lykkelig nå.

Anonymkode: 3dc1c...074

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du foreldre? søsken? venninner? Ring dem og fortell. Det føles kanskje skamfull og vanskelig, men det er IKKE DIN SKAM å bære. Det er HANS SKAM. Du må alliere deg meg noen. Å konfronte ham alene er farlig, det vet du sikkert selv også. 

Anonymkode: e54e9...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må handle nå mens du kan. Som en annen i tråden skrev, ta deg en egenmelding fra jobb i morgen og bruk dagen til å pakke sammen og dra til et krisesenter. De kan hjelpe deg videre derfra. Hvis du trenger hjelp til å finne ut av hva som er kontaktinfo til nærmeste krisesenter så får du helt sikkert det her inne. Lykke til!

Anonymkode: cb1cc...397

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du elsker? At han trenger deg og at han er en du kan ofte deg for?
Høres mer ut som om det er et undertrykt morsinstinkt i deg som får komme til uttrykk via han. 
Det er galskap å bli i dette. 
er sex alt han har å by på? 
Sex det ikke engang høres ut som om du egentlig liker?

han høres ut som en ekstremt stor narsissist som er dypt avhengig av sex. 
Tenker dette potensielt er er veldig farlig mann! 
At man selv er utsatt for vold er ikke en hvilepute for å være drittsekk mot andre. Jeg ble også utsatt for veldig grove ting i barndommen, men jeg behandler da virkelig ikke andre mennesker som søppel av den grunn!!! 

Håper inderlig du klarer å komme deg unna levende!!

Anonymkode: dfc79...8d9

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo ikke greit i det hele tatt. Det er jo ikke plass til deg i det forholdet. Du utsletter deg selv, for en egoistisk hissigpropp. Dette vil du bare bli ulykkelig av.

Anonymkode: 2ea1a...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo psykisk vold og truende atferd. Din jobb er ikke å «gjøre han lykkelig» ved å være hans personlige sexslave og nikkedukke.

Kom deg til helvete vekk fra han.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å svare. Dette er åpenbart tull, skjønner dere ikke det?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for uvirkelig for å være sant? 1-2 ganger daglig i 30-60 min, hvordan får dere tid til annet. Trolletråd?

Anonymkode: a834a...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...