Gå til innhold

Kjæresten min blir aldri fornøyd med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så fortvilet, fordi kjæresten min blir aldri fornøyd. Jeg gjør så godt jeg kan for at han skal ha det bra, å være lykkelig sammen med meg. Mulig dette blir litt mye og drøyt for enkelte, men jeg lurer veldig på om noen er eller har vært i samme situasjon som meg.

Vi har bare vært sammen i to år, og dette er første forholdet jeg har hatt med en mann som har så stort sinne som han. Så jeg vet egentlig heller ikke hvordan jeg skal forholde meg når han er på sitt værste..

Kjæresten er veldig avhengig av sex. Vi har sex 1-2 ganger hver eneste dag. Enkelte dager har vi 3-4 ganger, og det varer 30-60 min hver 'runde'. Han ønsker hele tiden å prøve noe nytt og drøyere, og flere ganger er det lengere enn jeg selv er komfortabel med, men jeg klager ikke, sier ingenting, og gjør alt for at han skal bli fornøyd. Jeg gjør alt han ber om og gjør det med et smil, og han nyter det mens vi holder på.

Han ønsket at vi skulle begynne med trekant, både mfm og ffm. Så da startet vi med det. Jeg liker å se at han nyter det og koser seg. Så ville han vi skulle begynne med swap med andre par. Så det holder vi også på med. Jeg gjør alt han vil, selv om jeg ikke liker alt. 

Ellers er vi veldig gode kjærester også. Vi kysser ofte, han bruker å sove med hodet på fanget mitt mens jeg stryker han i håret hver dag når vi er ferdige på jobb. Vi holder alltid hender ute offentlig, og vi sender ofte frekke bilder til hverandre mens vi er på jobb. Vi er veldig avhengig av hverandre.

Men... så kommer det et stort men..

Enkelte dager, så kan vi sitte inntill hverandre i sofaen å stryke på hverandre, og så plutselig kan han reise seg opp å rope å kjefte på meg med full hals, å knuse ting rundt seg fordi det er lenge siden jeg ga han en BJ. Og med "lenge" siden, så er det aldri snakk om mere enn 2-3 dager siden. Og da mener han at jeg hater han, hater kroppen hans, og at jeg sikkert ønsker å finne meg noen andre. Dette skjer ofte. Og jeg skjønner ingenting! Og jeg prøver alltid å rette opp i sånt, så da sørger jeg for at jeg gir han BJ hver eneste dag. Men da er noe annet som "mangler". Nå i dag, så knuste han to av potteplantene mine fordi det er "lenge" siden jeg var på toppen. Han ropet og brølet til meg, og jeg aner ikke hvor han er nå. Jeg forsøkte å snakke med han, ba om unnskyldning og sa at det er jo bare 3 dager siden. Det nytter ikke.. det går ikke ann å roe han ned når han starter slik. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg håndtere dette? Når han er så sint, så sier han ting som: "du er dessverre ikke min match" "du kan ikke gjøre meg lykkelig" og masse andre sårende ting. Alltid etter noen timer, når han har fått roet seg, så er alt for hannes del "glemt". 

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli fornøyd med meg? 😭 jeg gjør jo alt jeg kan..

Anonymkode: 9cd10...a22

  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be han gå å finne matchen sin og A L D R I komme tilbake. Lås døra bak han. Spar på alle meldinger.

Anonymkode: ac75b...c2f

  • Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir aldri fornøyd. Kom deg unna, jo raskere jo bedre. 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et  sunt forhold - du lever i et voldelig forhold.
Ta tilbake den du var - og forlat ham/kast ham ut. Ut fra det du skriver fortjener han deg ikke.

Sexlivet til et par er nytelse for begge, og enighet. Det er ikke hva du beskriver.

Sørg for å ha noen sterke venner og/eller familie rundt deg - dette kan bli bråkete til du er kvitt ham. 
Han minner opp oppførsel til ex´n  til en venninne av meg.  

Lykke til! 

Endret av Gentleman59
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i et voldelig forhold. Vær så snill og oppsøk hjelp. 

Hva hadde du tenkt om en venninne som fortalte deg at kjæresten hennes brøler til henne, knuser ting og bryter grensene hennes? Hadde du tenkt at hun burde blitt hos denne mannen? 

Anonymkode: 3cba6...792

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør alt du kan for at han skal ha det bra, men hva gjør han for at du skal ha det bra?

Hvor ofte har dere sex på DINE premisser? Slik DU liker det?

Hvor ofte stryker han deg på håret til du sovner?

Hvor ofte gjør han ting han ikke liker, bare for at du skal ha det bra?

Anonymkode: 225e2...dd7

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wellbutrin

Hvor gamle er dere? 

Dette er et voldelig forhold og du må ut. Har du noen du kan betro deg til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg ut. Hvor gamle er dere? Barn? Felles bolig? Kontakt noen venner / familie du kan få beskyttelse av - denne fyren høres ut som en Koppseng light. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke normalt. Mannen er alvorlig psykisk syk. Du må gjøre det slutt og redde deg selv. Flytt ut i dag. Jo fortere, jo bedre. Denne mannen er gal og farlig. 

Anonymkode: 42dc7...114

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang har sier at du ikke er hans match og ikke kan gjøre ham lykkelig, ta ham helt rolig på ordet. Ok, det var dumt. Da er vi ferdige. Takk for meg. Også flytter du. Få med det en mannlig venn eller familiemedlem eller kollega når du flytter tingene dine. 

Finn gjerne en leilighet som du har klar, så du kan flytte på dagen. 

Anonymkode: e54e9...400

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg blir så fortvilet, fordi kjæresten min blir aldri fornøyd. Jeg gjør så godt jeg kan for at han skal ha det bra, å være lykkelig sammen med meg. Mulig dette blir litt mye og drøyt for enkelte, men jeg lurer veldig på om noen er eller har vært i samme situasjon som meg.

Vi har bare vært sammen i to år, og dette er første forholdet jeg har hatt med en mann som har så stort sinne som han. Så jeg vet egentlig heller ikke hvordan jeg skal forholde meg når han er på sitt værste..

Kjæresten er veldig avhengig av sex. Vi har sex 1-2 ganger hver eneste dag. Enkelte dager har vi 3-4 ganger, og det varer 30-60 min hver 'runde'. Han ønsker hele tiden å prøve noe nytt og drøyere, og flere ganger er det lengere enn jeg selv er komfortabel med, men jeg klager ikke, sier ingenting, og gjør alt for at han skal bli fornøyd. Jeg gjør alt han ber om og gjør det med et smil, og han nyter det mens vi holder på.

Han ønsket at vi skulle begynne med trekant, både mfm og ffm. Så da startet vi med det. Jeg liker å se at han nyter det og koser seg. Så ville han vi skulle begynne med swap med andre par. Så det holder vi også på med. Jeg gjør alt han vil, selv om jeg ikke liker alt. 

Ellers er vi veldig gode kjærester også. Vi kysser ofte, han bruker å sove med hodet på fanget mitt mens jeg stryker han i håret hver dag når vi er ferdige på jobb. Vi holder alltid hender ute offentlig, og vi sender ofte frekke bilder til hverandre mens vi er på jobb. Vi er veldig avhengig av hverandre.

Men... så kommer det et stort men..

Enkelte dager, så kan vi sitte inntill hverandre i sofaen å stryke på hverandre, og så plutselig kan han reise seg opp å rope å kjefte på meg med full hals, å knuse ting rundt seg fordi det er lenge siden jeg ga han en BJ. Og med "lenge" siden, så er det aldri snakk om mere enn 2-3 dager siden. Og da mener han at jeg hater han, hater kroppen hans, og at jeg sikkert ønsker å finne meg noen andre. Dette skjer ofte. Og jeg skjønner ingenting! Og jeg prøver alltid å rette opp i sånt, så da sørger jeg for at jeg gir han BJ hver eneste dag. Men da er noe annet som "mangler". Nå i dag, så knuste han to av potteplantene mine fordi det er "lenge" siden jeg var på toppen. Han ropet og brølet til meg, og jeg aner ikke hvor han er nå. Jeg forsøkte å snakke med han, ba om unnskyldning og sa at det er jo bare 3 dager siden. Det nytter ikke.. det går ikke ann å roe han ned når han starter slik. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg håndtere dette? Når han er så sint, så sier han ting som: "du er dessverre ikke min match" "du kan ikke gjøre meg lykkelig" og masse andre sårende ting. Alltid etter noen timer, når han har fått roet seg, så er alt for hannes del "glemt". 

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli fornøyd med meg? 😭 jeg gjør jo alt jeg kan..

Anonymkode: 9cd10...a22

Han er på godt norsk gærn. Løp for livet - bokstavelig talt. Døden er dessverre en helt reell utgang på dette forholdet for deg. Søk hjelp og flykt. 

Anonymkode: e9384...fd9

  • Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du lykkelig TS? 

Hadde en venninne fortalte dette eller ditt barn. Hva hadde du svart? 

Han utsletter personligheten din for å ha full kontroll. Den dagen du sier nei er den dagen han er truende til å drepe deg. Så farlig erden mannen. 

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: d3b03...d76

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Be han gå å finne matchen sin og A L D R I komme tilbake. Lås døra bak han. Spar på alle meldinger.

Anonymkode: ac75b...c2f

Jeg har sagt til han at hvis han ønsker jeg skal dra, så skal jeg ikke stå i veien for han og hans match. Men han ble bare mere sint, og tok det som at JEG ønsker en annen. Noe jeg aldri har gitt noe uttrykk for at jeg ønsker. Han låste meg ute et par ganger, og jeg måtte sove i bilen min. Dagen etterpå var han veldig lei seg, og var veldig blid og fornøyd i et par uker. TS

Anonymkode: 9cd10...a22

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pakket sakene mine når han var på jobb, rømt langt av sted og aldri sett meg tilbake. For en skummel fyr! 😱

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du gjør alt du kan for at han skal ha det bra, men hva gjør han for at du skal ha det bra?

Hvor ofte har dere sex på DINE premisser? Slik DU liker det?

Hvor ofte stryker han deg på håret til du sovner?

Hvor ofte gjør han ting han ikke liker, bare for at du skal ha det bra?

Anonymkode: 225e2...dd7

Nei, han gjør aldri noe sånt. Men han kan plutselig komme hjem med blomster, og er veldig flink å huske på meg, og sender meldinger til meg gjennom hele arbeidsdagen min. En litt annen måte å vise det på tenker jeg. TS

Anonymkode: 9cd10...a22

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med du tuller her. Hvis ikke, så er det helt ufattelig at du gidder å la deg behandle sånn. Som du selv allerede har merket, jo mer du godtar desto verre blir det.

Anonymkode: ae2e9...ff5

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, han gjør aldri noe sånt. Men han kan plutselig komme hjem med blomster, og er veldig flink å huske på meg, og sender meldinger til meg gjennom hele arbeidsdagen min. En litt annen måte å vise det på tenker jeg. TS

Anonymkode: 9cd10...a22

Meldinger gjennom hele arbeidsdagen er kun for å ha kontroll på hvor du er TS. 

Du må få opp øynene. Blomster er for å si unnskyld for det han gjorde og manipulere deg til å forsette med det. 

Han gjør ingenting av god vilje. 

Anonymkode: d3b03...d76

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wellbutrin skrev (9 minutter siden):

Hvor gamle er dere? 

Dette er et voldelig forhold og du må ut. Har du noen du kan betro deg til? 

Jeg er 35 og han er 48. Han har aldri slått meg, men heller begynner å knuse alle tingene mine. Jeg har ingen å snakke med om dette. Jeg synes han er så fin på så mange andre områder, men dette sinnet hans er veldig vanskelig for meg.. Jeg håper det fins en løsning for at han skal slutte å være så sint. 😔

Anonymkode: 9cd10...a22

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...