Gå til innhold

Hvem skal Else gifte seg med?

mingrid

Anbefalte innlegg

Else Kåss Furuseth gifter seg i Oslo spektrum 20. april, men brudgommen er foreløpig ukjent. Det verserer rykter om at Staysman er hennes tilkomne. Hva tror dere? Fyr løs! ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en ting som er 100 % sikkert og det er at det ikke er Staysman. 

Ellers vet jeg ikke. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det blir noen, tenker meg det er en vri hvor hun enten er gravid, får en hund eller et eller annet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det blir et bryllup. 

Jeg har heller ikke forstått konseptet, hun sier «jeg får se om det dukker opp noen, om ingen dukker opp blir jeg skuffet» 

betyr det at alle hun har vært på date med er velkomne til å stille som brudgom, og så skal hun velge en av de? 

antagelig finnes det nok av menn der ute som vil ha sine fem minutter med berømmelse, men jeg håper disse blir silt ut av produksjonen. 

Jeg tror det er planlagt en overraskende tvist

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke staysman.

Håper heller ikke hun velger han meditasjon-fyren som var hjemme på besøk hos faren. Han virket utrolig kjedelig

Tror også at det ikke blir noen mann, men uansett full fest i spektrum! Show og moro.

Hun kommer til å gi pengene tilbake for billetten til de som ønsker det, eller gi masse donasjoner til kjærlighetens formål 💝

Else er fantastisk ❤️

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mingrid skrev (7 timer siden):

Else Kåss Furuseth gifter seg i Oslo spektrum 20. april, men brudgommen er foreløpig ukjent. Det verserer rykter om at Staysman er hennes tilkomne. Hva tror dere? Fyr løs! ☺️

Nei jeg tror ikke det er staysman.  Han er jo gift. Han og ekskona er kun separert. Og har valgt å være det, av praktiske årsaker

Endret av Krokenguri
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært på date med flere flotte menn. Han som var hjemme hos henne på middag virket som en god match, fikk en god magefølelse på ham. Har også tenkt på at det blir for mye humor og for lite alvor, men det kan jo godt hende at hun har hatt mange seriøse dater uten kameraer tilstede.

At hun sier hun er usikker på om noen kommer, kan jo være at hun er redd for at mannen hun er forelsket i (hun sa hun var forelsket på God morgen, Norge) får kalde føtter, eller at det er et grep for å beholde spenningen.

Jeg håper hun blir gift, for det unner jeg henne! En fantastisk herlig, snill og søt dame! 

Svar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 13
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på tanken at hun gifter seg med seg selv. For å slippe mer mas om å finne en fyr. 

Hun gjør jo stadig ting utenfor boksen. Så ville isåfall ikke overasket over det

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Krokenguri said:

Har vært inne på tanken at hun gifter seg med seg selv. For å slippe mer mas om å finne en fyr. 

Hun gjør jo stadig ting utenfor boksen. Så ville isåfall ikke overasket over det

Seriøst, gifte seg med seg selv. Skal man innvitere familie og venner for noe sånt.

Skjer dette i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulf-Bjarne skrev (24 minutter siden):

Seriøst, gifte seg med seg selv. Skal man innvitere familie og venner for noe sånt.

Skjer dette i virkeligheten?

I Japan og Korea er det big business å gifte seg med seg selv.

Man har brudekjole, sminkør, frisør, vielse, brudebilde og selskap.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tough cookie said:

I Japan og Korea er det big business å gifte seg med seg selv.

Man har brudekjole, sminkør, frisør, vielse, brudebilde og selskap.

Selskap - hva i all verden skal man feire. Jeg tenker at damer som gjør sånt er psykisk syke. Stakkars familie som skal delta i et slikt selskap. Det blir litt som en mann skal gifte seg med motorsykkelen sin...

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man se Else date i opptakten til dette?

Mulig jeg lever halvveis under en stein, altså, men jeg finner ikke tv-program med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymBbruker skrev (59 minutter siden):

Hvor kan man se Else date i opptakten til dette?

Mulig jeg lever halvveis under en stein, altså, men jeg finner ikke tv-program med det. 

Det samme har jeg lurt på, men jeg tror det er en del av talkshowet hennes?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveva skrev (8 timer siden):

Det samme har jeg lurt på, men jeg tror det er en del av talkshowet hennes?

Jeg tror det bare er de relativt korte innslagene i talkshowet, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 4/12/2024 at 3:20 PM, Hallepalle2 said:

Det er en ting som er 100 % sikkert og det er at det ikke er Staysman. 

Ellers vet jeg ikke. 

Jeg syns de hadde vært søte sammen :)
Heier på Else! Håper hun finner den store kjærligheten.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frugan skrev (7 minutter siden):

Jeg syns de hadde vært søte sammen :)
Heier på Else! Håper hun finner den store kjærligheten.

Enig med deg. De hadde vel vært på date sammen?

Men jeg tviler også på at det er Staysman hun ender opp med. Uansett håper jeg Else finner kjærligheten nå🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er kul, så jeg håper virkelig at hun enten har funnet mannen i sitt liv eller at hun overrasker med noe annet morsomt, som f.eks. en pengeinnsamlingsfest der pengene går til en viktig sak. Det er da utrolig tøft å ta ansvar for egen lykke på denne måten og bare bestemme seg for at man skal gifte seg 20. april. Om hun ikke finner den rette og blir gift, er hun jo uansett garantert mange morsomme minner og en god historie å fortelle.

Jeg har hørt hun er forelsket, så det er jo et veldig godt utgangspunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun forelsket, så blir det kanskje en kjæreste/forlovelsesfest? Det hadde i såfall vært veldig koselig. Forståelig at ikke de hadde giftet seg der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...