Gå til innhold

Hvem skal Else gifte seg med?


mingrid

Anbefalte innlegg

Er glad for at Else endelig fant seg en mann.

La oss håpe det blir seriøst ❤️

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutter aldri å la meg overraske over hvor langt folk er villige til å gå, for å få oppmerksomhet. Nitrist!! 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (30 minutter siden):

😂  Topp produksjon dette. 

Nei 😂 Men, flott at Else omsider fant seg noen og håper for deres del at de klarer å holde sammen 😊 Lenge leve kjærligheten 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Slutter aldri å la meg overraske over hvor langt folk er villige til å gå, for å få oppmerksomhet. Nitrist!! 

Pfft, vent og se. Det samme ble sagt om Vendela og Petter..

  • Liker 29
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulf-Bjarne skrev (På 13.4.2024 den 10.30):

Selskap - hva i all verden skal man feire. Jeg tenker at damer som gjør sånt er psykisk syke. Stakkars familie som skal delta i et slikt selskap. Det blir litt som en mann skal gifte seg med motorsykkelen sin...

Damer som gjør sånt er psykisk syke?

Hva får deg til å tro at det ikke finnes menn som gjør det samme?

Til info kan man gifte seg med gjenstander mange steder i verden, og det skjer til stadighet..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (9 minutter siden):

Slutter aldri å la meg overraske over hvor langt folk er villige til å gå, for å få oppmerksomhet. Nitrist!! 

Eller så løser folk ting på en annen måte enn du selv ville gjort og så kan vi være glade på deres vegne for at de gjør ting på sin måte🥳😉

Trist å være forelska? Det er i hvertfall hva de selv sier de er..

  • Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Else altså. 😅 Denne gangen trodde jeg hun hadde rota seg helt vekk. Men jammen naila hun det og fant kjærligheten! Det er ingen andre enn henne som kan gjøre det på denne måten. Jeg digger den dama. Ønsker henne alt godt! ❤️❤️

Endret av parmanoia
  • Liker 19
  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig koselig Det er nok mange som unner henne dette! ❤️

  • Liker 7
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun sa det bra i siste (?) episoden av talkshowet: det handler vel egentlig om å tørre å la seg elske.

var også kjempeskeptisk da hun starta dette, og at nå har det bikka. Men synes at for hvert program har det kommet mer og mer alvor og mindre og mindre fjas. Og synes hun har greid å sette fingeren på mye av det mange av oss sliter med. Og vise seg sårbar på en ny måte. Og det å tørre å la vennene dine være så brutalt ærlig med deg,på kamera….det krever baller altså. Hun framstår jo virkelig å ha villet ha ærlige tilbakemeldinger og forstå mer av eget rot. Og de har jo virkelig adressert dette med å ikke ta seg selv på alvor, flåse bort ting osv. Som hun jo langt ifra er alene om! Nei, dette ble faktisk utrolig nok et fint prosjekt. Og hun endte med den jeg håpa på! Det var noe med ham, og hun var liksom litt annerledes på den daten. Ble så glad på hennes vegne☺️

  • Liker 16
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI! Det ble kjærlighet! ❤️ Likte han han strøk henne på ryggen under kysset, det var fint. 

Endret av Rosakatt
  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig og hurra for kjærligheten ❤️

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun lar ham slippe inn på seg og omvendt. Virker som hun holder folk eller menn litt på avstand og er dårlig til å ta plass, si fra eller håndter konflikter med andre. Det må hun fikse, sksl det vare og skal noen forelske seg i henne. Mange damer med mindre stell på livet og mindre å fare med, får seg type, og for mange er hun et catch - morsom, lov maintenance, gode venner og familie og god økonomi. Søt kan hun også være (når hun gidder, hun bør gidde litt mer). Håper Tommy ser alt i henne og det ikke er et PR stunt, har fortsatt ikke kommet over at hun ble lurt på date som et veddemål, herregud for en lavmåls type. Han bør angre hver eneste dag, over det han gjorde mot en som ikke hadde gjort ham noe vi vondt. Ikke bare fortjener Else en bra fyr, men fyren bør også innse at hun er en knakende bra dame. 

Endret av O Rakel
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var akkurat han jeg håpet hun skulle gifte seg med!! 😍

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad da jeg så at Else hadde funnet kjærligheten❤️ Helt nydelig!

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De var søte sammen og håper for begges del at de kan finne ekte kjærlighet sammen og gifte seg på ekte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne mannen da? :klo: Er det en vi kjenner fra før av? 

...og jeg håper de hadde det hyggelig på "brølluppsnatta". :lur: 
            En real standup med full uttelling i lattermusklene bl.a.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (6 minutter siden):

De var søte sammen og håper for begges del at de kan finne ekte kjærlighet sammen og gifte seg på ekte

Kom det frem i programmet/i Spektrum at giftermålet ikke var ekte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy. Mangeårig kokk for Stein Erik Hagen, står det i se&hør. Wow...det unner jeg henne også. :sjokkblå:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...