Gå til innhold

Hvem skal Else gifte seg med?


mingrid

Anbefalte innlegg

FruLine skrev (1 time siden):

Når alt i livet skal bli tv eller show, er det vanskelig å ta det seriøst. Tror ikke dette er noe som varer lenge.

Si ikke det, vi håper vel at hun har funnet kjærligheten for godt nå🥰

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruLine skrev (3 timer siden):

Når alt i livet skal bli tv eller show, er det vanskelig å ta det seriøst. Tror ikke dette er noe som varer lenge.

Er dessverre litt skeptisk, jeg også, men gjett om jeg håper dette er ekte og at det varer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (1 minutt siden):

Er dessverre litt skeptisk, jeg også, men gjett om jeg håper dette er ekte og at det varer!

Vedder 1000kr på maks 5år. 😇

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg aldri kunne ha gjort det på samme måten som henne, og må innrømme at jeg har vært skeptisk til hele opplegget, så er jo dette mer i Elses personlighet og sånn som hun er vant til å jobbe, så kanskje det er helt den riktige måten å gjøre det for henne. Jeg håper det. Vi er alle ulike. Jeg krysser uansett fingrene og håper hun har funnet kjærligheten!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner henne all lykke, et fint par! 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruLine skrev (23 timer siden):

Vedder 1000kr på maks 5år. 😇

Hva får deg til å ønske å vedde om andres ulykke? Det har jeg ikke hørt om siden ungdomsskolen. Ser ikke problemet med at folk gjør ting på sin måte, og de færreste holder, uansett måten de møttes på.

 Oppfører folk i din vennekrets seg slik?

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på programme, siden jeg synes Else er slitsom og masete og lite morsom. Bor de sanmen også? Så bare bilde og leste litt om det på vg 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (11 timer siden):

Har ikke sett på programme, siden jeg synes Else er slitsom og masete og lite morsom. Bor de sanmen også? Så bare bilde og leste litt om det på vg 😄

De bor ikke sammen. Men han skal få nøkkel til hennes leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet er like fake som Petter + Vendela. Kun for å tjene prnter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (33 minutter siden):

Forholdet er like fake som Petter + Vendela. Kun for å tjene prnter

Petter og Vendela er fortsatt sammen de.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Centimeteren said:

Forholdet er like fake som Petter + Vendela. Kun for å tjene prnter

Hvor mye kan Vendela & Petter tjene på det? Ingen store berømtheter, i hverken inn- eller utland. Ingen av dem lever under fattigdomsgrensen uansett, og tenker at de heller ville tatt seg en ekstra jobb enn å ofre tid og potensiell kjærlighet for et annet menneske. 
Else har jeg fulgt lite med på, men kan det være at hun allerede hadde møtt Tommy før hun startet planleggingen av "Else gifter seg", og de valgte å holde bryllupet slik? Jeg synes nemlig også det virker rart. Og i motsetning til Vendela og Petter, hadde Else en deadline for bryllupsdag over seg

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (På 26.4.2024 den 17.09):

Hvor mye kan Vendela & Petter tjene på det? Ingen store berømtheter, i hverken inn- eller utland. Ingen av dem lever under fattigdomsgrensen uansett, og tenker at de heller ville tatt seg en ekstra jobb enn å ofre tid og potensiell kjærlighet for et annet menneske. 
Else har jeg fulgt lite med på, men kan det være at hun allerede hadde møtt Tommy før hun startet planleggingen av "Else gifter seg", og de valgte å holde bryllupet slik? Jeg synes nemlig også det virker rart. Og i motsetning til Vendela og Petter, hadde Else en deadline for bryllupsdag over seg

De møttes da en Tommy kjenner meldte ham på å bli med på date med Else. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JennieB skrev (6 timer siden):

De møttes da en Tommy kjenner meldte ham på å bli med på date med Else. 

Datteren til Stein Erik Hagen (Tommys arbeidsgiver) meldte Tommy på programmet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2024 at 5:09 PM, Meg.no said:

Hvor mye kan Vendela & Petter tjene på det? Ingen store berømtheter, i hverken inn- eller utland. Ingen av dem lever under fattigdomsgrensen uansett, og tenker at de heller ville tatt seg en ekstra jobb enn å ofre tid og potensiell kjærlighet for et annet menneske. 
Else har jeg fulgt lite med på, men kan det være at hun allerede hadde møtt Tommy før hun startet planleggingen av "Else gifter seg", og de valgte å holde bryllupet slik? Jeg synes nemlig også det virker rart. Og i motsetning til Vendela og Petter, hadde Else en deadline for bryllupsdag over seg

Ok. Men alle vet at Else og Staysmann egentlig er kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...