Gå til innhold

Kjæresten sier jeg må kastrere hunden min om vi skal bo sammen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637

Gud bedre. Han har et veldig godt grep på deg hvertfall, det skal han ha. Du klarer faktisk å gå, men han har virkelig trykket deg langt ned, så det krever en del av deg. Hvis du leser det du skriver her en gang til, men ser for deg at det er din beste venninne som skriver det til deg, hva tenker du da selv er løsningen? 

Anonymkode: bfd11...16e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han truer med å drepe hunden din, og du vurderer å flytte sammen med ham? Seriøst? Sørg i det minste for å kastrere ham, slik at dere slipper å få barn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger psykolog.

Anonymkode: 89ae7...84c

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er voldelig mot dyr, og jan er også grunnleggende slem mot deg. 

Det han sier er selvsagt bare tull og fjas, du kan få nye forhold, dette er noe han sier for å tulle med hodet ditt. 

Anonymkode: f0c61...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637

Ikke vondt ment, men bullshit. Du blir fordi det er enklest.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637

Det er psykisk vold, og det kan fort tippe over til å bli fysisk, han er allrede det med hundene. 

Anonymkode: f6865...d5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637


Du burde høre på dine nærmeste! De har helt rett! 

Du kan ALDRI forandre han. Du lever med et håp om kjærlighet! 

Du bør søke opp Sissel Gran ‘håp om kjærlighet’. Du er hekta. 
Du vet egentlig bedre, men om bare …. 

La oss si at du flytter sammen med han da. Da vil jo frykten din tidobles, for du vet han har makt til å kaste deg ut på sekundet. 

For din egne del: ALDRI FLYTT SAMMEN MED HAN!!!  

Anonymkode: a247b...1f5

  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637

Du må seriøst kontakte Krisesenteret, Ts - du er i et veldig voldelig forhold, hvor du er blitt nedpsyket og manipulert over år! Flytter du sammen med ham kommer han til å bruke fysisk vold mot hundene dine, og mest trolig deg også. For da har han isolert deg fra de du i dag har rundt deg, han får enda mer kontroll på deg - og han kommer til å ødelegge deg enda mer enn han allerede har gjort. Det er ikke snakk om kanskje eller hvis, det er snakk om AT det vil skje - for selv med et avstandsforhold har han psyket deg langt ned over år, for å forberede deg til å akseptere den volden han utøver psykisk og fysisk i et samboerforhold.

 

Du trenger støtte for å komme deg ut av dette forholdet før både hundene dine og du blir fullstendig ødelagt... eller til og med drept.

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Anonymkode: df7e1...f56

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du trenger psykolog.

Anonymkode: 89ae7...84c

Ts her:  Ja jeg føler det kunne vært en hjelp   .    Føler meg fastlåst   Er emosjonelt knyttet til han . Han  var helt fantastisk de to første mnd. Etter det ble det  løgner, utro , silent treatment , han i offer rolle og legge all skyld på meg. Jeg lærte meg og ble vandt med måten han behandlet meg på  . Men jeg har aldri vært så forelsket før og trodde han var rett for meg. Men til tross mye skuffelser og bevis at han ikke bryr seg blir jeg værende og tror jeg aldri kommer å føle noe for en mann igjen .  

Anonymkode: 96102...637

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg i det minste for å få omplassert dyrene dine før du går inn i et samboerskap med denne dyremishandleren. Det blir så mye enklere å flytte på krisesenter uten å måtte bekymre seg for dyrene sine. Dessuten slipper du å bli en simpel dyremishandler selv.

Ellers håper jeg du oppsøker profesjonell hjelp for din egen del, for det er ikke normalt å like å bli behandlet som dritt. 

 

Anonymkode: 826e2...ade

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her:  Ja jeg føler det kunne vært en hjelp   .    Føler meg fastlåst   Er emosjonelt knyttet til han . Han  var helt fantastisk de to første mnd. Etter det ble det  løgner, utro , silent treatment , han i offer rolle og legge all skyld på meg. Jeg lærte meg og ble vandt med måten han behandlet meg på  . Men jeg har aldri vært så forelsket før og trodde han var rett for meg. Men til tross mye skuffelser og bevis at han ikke bryr seg blir jeg værende og tror jeg aldri kommer å føle noe for en mann igjen .  

Anonymkode: 96102...637

Han faker den perfekte mannen innimellom så du skulle falle for ham, og ikke gå fra ham, men det er skuespill fra hans side. Han bryr seg ikke om at du skal ha det bra. Han holder deg høyt aktivert på hot and cold- oppførsel, vold og trusler.

Anonymkode: f0c61...294

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her:  Ja jeg føler det kunne vært en hjelp   .    Føler meg fastlåst   Er emosjonelt knyttet til han . Han  var helt fantastisk de to første mnd. Etter det ble det  løgner, utro , silent treatment , han i offer rolle og legge all skyld på meg. Jeg lærte meg og ble vandt med måten han behandlet meg på  . Men jeg har aldri vært så forelsket før og trodde han var rett for meg. Men til tross mye skuffelser og bevis at han ikke bryr seg blir jeg værende og tror jeg aldri kommer å føle noe for en mann igjen .  

Anonymkode: 96102...637

De to "fantastiske" månedene var kun et skuespill fra hans side, klassisk "love bombing" for å få deg hektet, slik at du ikke ville dumpe ham når han begynte å bli voldelig mot deg med psykisk vold. Nå har han til og med advart deg om at han kommer til å drepe hunden din - for det vil skje, for hunden din vil bare forsøke å gjøre det som er naturlig for en hannhund. Og da vil han drepe hunden din, alternativt dikte opp en "ulykke" som tok livet av hunden din.

Det at han har brukt så mye tid på å bryte deg ned, og nå krever at du flytter til ham, det betyr at han har tenkt å trappe opp kontrollen, manipulasjonen og volden mot deg - ved å få deg til å flytte til ham. Ikke en gang hundene dine skal du få beholde, for han kommer til å drepe den ene, og han finner sikkert en unnskyldning for den andre også.

Du er ikke forelsket i ham, Ts. Du er forelsket i fantasien han helt bevisst lurte deg til å tro på, fantasien om at han er en helt annen mann enn han faktisk er. Han spilte skuespill (og spiller skuespill fremdeles i såkalte gode perioder), for at du skal ha et evig håp om at han skal bli den "gode mannen" han bare lot som om han var. For så lenge du lurer deg selv til å tro at han egentlig er en god mann, så vet han at han har kontroll på deg. Og at du vil akseptere vold utøvd både mot dine hunder og deg selv!

Et normalt reaksjonsmønster (for personer som ikke har levd med langvarig manipulasjon og psykisk vold og trusler), det er å droppe en partner som i alvor truer med å drepe kjæledyret ditt. Du vurderer fremdeles å flytte sammen med ham... Ser du at han har tatt fra deg alle grenser for normalitet?

Og du, apropos det med at andre damer "vil ha ham"... selvfølgelig vil de det, for til andre damer spiller han konstant skuespill, alltid en kynisk oportunist som tester ut nye kvinner for å se om de er typen som han kan manipulere og bryte ned. I tillegg er det en fordel for ham at andre tror han er "en god mann", fordi det gjør det vanskeligere for deg å bryte med ham når han viser sinne sanne og voldelige sider til deg.

Den mannen du tror du er forelsket i, han eksisterer ikke, Ts!

Vær så snill, kontakt Krisesenteret, du må komme deg ut av dette forholdet!

Om du ikke kommer deg ut, og du flytter til ham, da må du omplassere begge hundene dine før du flytter. Det er det eneste ansvarlige å gjøre, siden du vet han er voldelig mot sine egne hunder, og han har truet med å drepe din. Men du må også huske på at så lenge du bor sammen med ham, selv uten dine egne hunder, så begår du en straffbar handling ved å ikke melde fra om hans dyremishandling til riktige instanser, ved å bo med ham risikerer du å bli medskyldig i dyremishandling.

Det vet jeg at du ikke vil, Ts!

Kontakt Krisesenteret, de kan støtte deg ut av dette voldelige og farlige forholdet slik at du kommer deg helt bort fra ham.

Du kan ikke utsette det, for jo lenger du venter, jo mer vil han manipulere og psyke deg ned!

Ring Krisesenteret! https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

❤️ 

Anonymkode: df7e1...f56

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ts her:  Ja jeg føler det kunne vært en hjelp   .    Føler meg fastlåst   Er emosjonelt knyttet til han . Han  var helt fantastisk de to første mnd. Etter det ble det  løgner, utro , silent treatment , han i offer rolle og legge all skyld på meg. Jeg lærte meg og ble vandt med måten han behandlet meg på  . Men jeg har aldri vært så forelsket før og trodde han var rett for meg. Men til tross mye skuffelser og bevis at han ikke bryr seg blir jeg værende og tror jeg aldri kommer å føle noe for en mann igjen .  

Anonymkode: 96102...637

du vil jo ha det sånn ellers hadde du gått for lenge siden. Når du ikke engang våkner av hva han sier om hunden din sier veldig mye om deg som person også. Er han villig til å være slem mot dyr er han villig til å være slem mot mennesker også. For en møkka mann. 

Er du så desperat på ¨være i forhold så du finner det i det meste? Dere bor ikke sammen så det er ikke vanskelig å gjøre det slutt, han fortjener kun en kort sms hvor du skriver det er slutt, så blokkerer du og går videre.

Du får være glad dere ikke har barn sammen om ikke annet

Anonymkode: a9a3f...8db

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.54):

Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han.  Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider.   Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering)  Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid,  Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg .  Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever.  Og at han hater hannhunder osv    .  Burde jeg gå gjennom med å kastere han.  ? 

Anonymkode: 96102...637

Kastrer fyren og løp.

Anonymkode: f5951...81d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ts her:  Ja jeg føler det kunne vært en hjelp   .    Føler meg fastlåst   Er emosjonelt knyttet til han . Han  var helt fantastisk de to første mnd. Etter det ble det  løgner, utro , silent treatment , han i offer rolle og legge all skyld på meg. Jeg lærte meg og ble vandt med måten han behandlet meg på  . Men jeg har aldri vært så forelsket før og trodde han var rett for meg. Men til tross mye skuffelser og bevis at han ikke bryr seg blir jeg værende og tror jeg aldri kommer å føle noe for en mann igjen .  

Anonymkode: 96102...637

Slutt med alle unnskyldningene dine. Ha litt selvrespekt her. Det er da det samme hva du føler for fyren, han føler ikke det samme som deg. Han bruker deg, han manipulerer deg. Se denne vidoen!!!

 

 

Anonymkode: a247b...1f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637

Bare for å avklare: han er overhode ikke glad i deg. Han er til nød glad i tanken på at han kan forme deg slik han vil, og at han kan slå ihjel dyra dine etter eget forgodtbefinnende. 

Jasså, så han kan lett bytte deg ut? Hadde en mann sagt til meg at jeg lett kunne byttes ut, hadde jeg flyttet på dagen. Du tror vel ikke ærlig talt at slike avskum forandrer seg og blir mildere med årene? Jeg avviste en gang en fyr som gikk og gnagde på at han tross alt "kunne få hvem han ville". Ble ikke engang takknemlig, bare trakk på skuldrene og ba ham dra ut i den store vide verden og ta for seg av de damene. Han ble kjempesnurt over at jeg kunne avvise ham slik. I dag vet jeg han sitter i fengsel for omfattende familievold. Har du lyst å ende opp slik? 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.54):

Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han.  Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider.   Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering)  Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid,  Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg .  Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever.  Og at han hater hannhunder osv    .  Burde jeg gå gjennom med å kastere han.  ? 

Anonymkode: 96102...637

Nei. Av og på.. som vil si det har vært ustabilt. Blir ikke bedre av å bo sammen. Og han presser deg til å flytte sammen. Og det han sier om hunden. Ville aldri hatt noen i livet som ville sagt noe sånt om et dyr. 

Om du ikke vil gjøre det slutt anbefaler jeg deg å si du ikke vil flytte sammen, og at han får gjøre det slutt om han mener det er eneste alternativet da. Tipper da at det viser seg at han bløffer, og ikke gjør det slutt. Men, ville anbefale deg å vurdere forholdet deres, om det er noe fremtid og om dette er en som du kan ha det godt med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.54):

Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han.  Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider.   Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering)  Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid,  Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg .  Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever.  Og at han hater hannhunder osv    .  Burde jeg gå gjennom med å kastere han.  ? 

Anonymkode: 96102...637

Å skulle «ta» en hund fordi den har drifter og å skulle «ta» hunden sånn at den ikke overlever er helt uakseptabelt.

Hvis han sier dette for å tøffe seg så har dere en alvorlig samtale å ta. Hvis han mener det så ville jeg ha avsluttet forholdet.

Mann og hundeeier her.

Anonymkode: 703bd...713

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her:  Ja jeg føler det kunne vært en hjelp   .    Føler meg fastlåst   Er emosjonelt knyttet til han . Han  var helt fantastisk de to første mnd. Etter det ble det  løgner, utro , silent treatment , han i offer rolle og legge all skyld på meg. Jeg lærte meg og ble vandt med måten han behandlet meg på  . Men jeg har aldri vært så forelsket før og trodde han var rett for meg. Men til tross mye skuffelser og bevis at han ikke bryr seg blir jeg værende og tror jeg aldri kommer å føle noe for en mann igjen .  

Anonymkode: 96102...637

Uff, men da må du faktisk seriøst skjerpe deg! Ser du for deg at du skal ha barn med fanskapen også? Barn som han kan ødelegge og bryte ned. Ønsker du dette for dine barn? At du tror du ønsker deg et slikt helvete av en mann er så sin sak. Det velger du jo selv. Men barna dine kan ikke velge. Ikke hundene dine heller. 

Anonymkode: 826e2...ade

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdriver dere ikke veldig nå? Jeg måtte lese innlegget flere ganger for å forstå det faktisk var kastrering, ikke drap eller mishandling, det var snakk om. Ærlig tenker jeg det er mer mishandling å få valper dere ikke kan ta hånd om eller klarer å finne eiere til, og at den hunden som ikke er kastrert ikke klarer å spise eller slappe av når tispene har løpetid er vel ikke så behagelig for hunden heller.

Men, det hørtes veldig ut som en overreaksjon at kjæresten ikke ville overlevd hvis hunden hans fikk valper.

Anonymkode: b4fef...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...