Gå til innhold

Kjæresten sier jeg må kastrere hunden min om vi skal bo sammen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her:   Ja du har helt rett i dette. Det er mange ting han har sagt i disse årene vi har vært sammen som er røde flagg.  Utrolig mange stygge ting som folk får sjokk om de får høre.   Derfor er jeg svært skeptisk til å skulle flytte sammen med han . Men er glad i han, så er vanskelig å bryte ut , til tross for utrolig mye skuffelser.   

Anonymkode: 96102...637

Du fortjener bedre enn dette, det finnes flere fisk i havet☺️ skjønner det er vanskelig, men må bare innse at han kanskje ikke er rett.. det er bedre å være alene en stund enn å gå i et samboerskap som ikke kommer til å bli noe trivelig❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her:  Ja , det stemmer at han tror på fysisk straff av hunder og bruker det.  Noe jeg er imot   

Anonymkode: 96102...637

Du er i mot det? Du verden, da er jo alt i orden da.

Ærlig talt, få opp øynene. Begge to begår dyremishandling. Her er det Mattilsynet som må inn i bildet. Håper dere begge blir anmeldt.

Anonymkode: 5463d...c43

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kastrerer hunden din. Den vil bli superstresset og syk hvis du ikke gjør det.

Anonymkode: 5463d...c43

Det er mennesket på 2 bein som må kastreres her, ikke hunden. Dessuten er det svært få dyrleger som kastrerer hund uten at det er en god grunn bak. At en hund blir stresset under løpetid er ikke en god nok grunn 😊

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen virker ikke helt god nei, men hunder er alltid et problem likevel.

Anonymkode: aced2...0c6

Hva mener du med at hunder alltid er et problem?

For du er vel ikke her i tråden bare for å fortelle hva du personlig mener om hunder? Det er isåfall ikke til mye nytte og hjelp for ts og tråden hennes.

Anonymkode: f6865...d5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han truer med å ta livet av hunden din, løp! 

Anonymkode: 15751...636

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er det med damer som er så tafatte og desperate etter kjæreste at de godtar, og til og med bortforklarer, trusler og vold? "Han er egentlig snill da". Nei, han bedriver psykisk, og det skulle ikke forundre meg om det bikker over i fysisk, vold. 

En ting er at jeg skjønner at det kan være vanskelig å bryte ut av et slikt forhold om man allerede bor sammen, har barn og er økonomisk avhengig av samboer. Men når man ikke har flytta sammen en gang? Hvorfor i det hele tatt vurdere det? Har man så lite selvoppholdelsesdrift, og så lite tanke for sin egen (og sine dyrs) sikkerhet?
Ærlig talt... 

Anonymkode: e3fd6...3da

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du allerede har sett mange røde flagg så vil du flytte sammen med han? Hvordan blir fremtiden med han tror du? 

Anonymkode: 390c4...425

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herregud, hva er det med damer som er så tafatte og desperate etter kjæreste at de godtar, og til og med bortforklarer, trusler og vold? "Han er egentlig snill da". Nei, han bedriver psykisk, og det skulle ikke forundre meg om det bikker over i fysisk, vold. 

En ting er at jeg skjønner at det kan være vanskelig å bryte ut av et slikt forhold om man allerede bor sammen, har barn og er økonomisk avhengig av samboer. Men når man ikke har flytta sammen en gang? Hvorfor i det hele tatt vurdere det? Har man så lite selvoppholdelsesdrift, og så lite tanke for sin egen (og sine dyrs) sikkerhet?
Ærlig talt... 

Anonymkode: e3fd6...3da

Enig. Blir så jævlig provosert over hvor tafatt enkelte damer er!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han truer med å drepe hunden din, har vært mye stygg mot deg tidligere og i tillegg sier du at han er fysisk mot sine egne hunder??? KOM DEG VEKK NÅ!!! og så melder du søppelet til Mattilsynet for dyremishandling!! Slett og blokker OVERALT og se deg aldri tilbake!

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er enig med han ang kastrering.

Men når det kommer til delen om å true et dyr så er det en enorm deal breaker. Jeg hadde aldri flyttet sammen med en som truet med å drepe en av frøknene mine, de er like viktige som barna mine.

Anonymkode: e9bfa...d27

Stakkars ungene dine. 🙄

Anonymkode: 26348...2b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskap/mangel på empati/likegyldighet for dyrs følelser er bare så enormt usexy og illevarslende. Æsj, kom deg unna kødden. 

Anonymkode: e94f4...2de

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være glad i eller tenne på en idiot som er i stand til å være voldelig mot dyr?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde kastrere hunden din, så burde du finne deg en ny mann. 

Anonymkode: b7313...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.54):

Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han.  Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider.   Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering)  Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid,  Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg .  Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever.  Og at han hater hannhunder osv    .  Burde jeg gå gjennom med å kastere han.  ? 

Anonymkode: 96102...637

NEI! Om typen din sier sånnt, så hadde jeg ALDRI flyttet sammen med han. Hunden din har ikke respekt for typen din, han er mest sannsynlig kjemperedd. Stakkars hund....

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noen som såpass anekdotisk sier at de kunne vært i stand til å drepe kjæledyret ditt ikke er noen du bør flytte sammen med.

Anonymkode: 1ac14...d4b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stygg, stygg mann- bli der du er uten ham!

Anonymkode: 2fb8a...9f7

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.54):

Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han.  Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider.   Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering)  Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid,  Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg .  Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever.  Og at han hater hannhunder osv    .  Burde jeg gå gjennom med å kastere han.  ? 

Anonymkode: 96102...637

🚩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis er ikke du bedre. Du godtar at han er fysisk mot sine hunder, truer dine hunder. Bare dette er avtennende. 

 

Anonymkode: e2b5a...def

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (1 time siden):

Enig. Blir så jævlig provosert over hvor tafatt enkelte damer er!

Ts her:    Ja , jeg forstår ikke selv hva det er som gjør at jeg ikke klARER å gå fra han.  Det er sååå mange ting i løpet av årene som alle rundt meg rister på hodet av ,og  de sier jeg burde gått for lengst.  Han truer med at han lett kan bytte meg ut, at han fortjener bedre enn meg, at alle damer vil ha han , at alle menn jeg kommer å møte i min fremtid kommer å gå lei meg osv  Han har vist flere ganger at han kan bytte meg ut og jeg ser at damer er gal etter han.  Men noe i meg får meg til å føle en slags omsorg for han, som at jeg  vil han skal bedre seg og så tror jeg innerst inne han er glad i meg , selv om han gang på gang har vist at han ikke bryr seg.  Men så har vi gode perioder innmellom . Når jeg ikke sier noe imot, når jeg er enig med alt og viser at jeg forguder han.    Og da sier han fine ting til meg og..  Men jeg vet at hvis jeg sier noe som ikke faller i god jord hos han kan han kaste meg og jeg er alltid redd han gjør  det slutt. Jeg vet forholdet henger i en tynn tråd , spesielt om han ikke får viljen sin. Jeg har fått frist ut dette året å flytte til han.    

Anonymkode: 96102...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...