Gå til innhold

Fått tilbud om en ny elsker, hvordan håndterer dere andre kvinner å ha to elskere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lillesnillelilla skrev (12 timer siden):

Gå for det. Så lenge det kan ta litt tid mellom hver gang de har mulighet burde ikke det være noe problem.

Har hatt 2 elsker fast i en periode på ett drøyt halvår. Hadde ikke avtale om at det var eksklusivt med noen av dem men de traff ingen andre den perioden og jeg møtte bare se to. Møtte dem både hver for seg og begge to samtidig - men om jeg ikke hadde møtt dem samtidig så hadde jeg uansett informert om at jeg traff en annen. Så lenge begge to er informert og alle syns det er greit så hvorfor ikke.

Ja det har jeg tenkt å holde en åpen dialog og si fra til han jeg har. Jeg vet og at ønsker han ikke det ( hvis han tør å være ærlig) så vil jeg heller ikke gjøre det. Han jeg har vil jeg ikke miste.  Men det kommer helt an på om han tør å være ærlig mot meg og ikke bare si Ja men egentlig ikke vil det.

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det har jeg tenkt å holde en åpen dialog og si fra til han jeg har. Jeg vet og at ønsker han ikke det ( hvis han tør å være ærlig) så vil jeg heller ikke gjøre det. Han jeg har vil jeg ikke miste.  Men det kommer helt an på om han tør å være ærlig mot meg og ikke bare si Ja men egentlig ikke vil det.

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

Å ha en fast som du har god sex med er bra så skjønner godt at du ikke vil risikere det for en du ikke vet hvordan kjemien er med enda. Men må innrømme at det var digg å ha to faste for variasjonen sin del 🤩 men jeg er i et forhold nå så jeg kutta kontakten med de to

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et slik forhold til en eldre dame selv, og kan ikke si noe annet enn at det var digg, jeg ble bare kåt av det, og enda verre i ettertid. Men liker du tanken på å ha 2 menn? 

Fikk nesten lyst på chat.no selv, om du trenger flere! Personlig hadde jeg likt om du sa det. Det finnes jo de som ikke gjør det, men om du vil det skal vare. Avstanden gjør det jo vanskelig, og hvor seriøst er det du har? Jeg har hatt sex med ei man kan si var "nypult", jeg liker det, men er ikke for alle. Hadde jeg hatt noe seriøst med ei eldre som ville ha sex med tidligere partner hadde sagt ja for å ikke miste hun. Og om hun likte det godt med 2 menn å bytte på hadde jeg fortsatt kunne hatt et forhold. Men hadde ikke klart la være å slikke deg når som helst, en fornøyd eldre dame som liker yngre må jo tilfredstilles. Jeg lå med ei som hadde type, er jo pirrende å være elsker. Men ingenting bedre enn pule ei utro dame.. gjorde det med min eks.. 

Men er svak for eldre, avstand var problem med hun jeg møtte også, som var 26år eldre. Puler hun av og til fortsatt, bare ikke nok. Og hun er ikke så tent på yngere. Jeg syns du skal gjøre det du vil, du fortjener det! Blir kåt av tanken, på at du må ha "eksen" av og til, det er jo litt forbudt, og at du er eldre gjør deg lett å være ærlig med. Hun jeg fikk utro likte det.. så det kan jo være for deg også

Syns denne yngre mannen er heldig, og om du er ærlig på alt, hvorfor ikke? Han kan håpe på at du stopper med han andre. Eller begge vil knulle samme dag om det blir seriøst. Og skal du være ærlig med begge? Hadde latt deg ha elsker, så lenge du måtte ha begge..  Og ikke bedd deg stoppe om det ble seriøst...

 

Mann 34

 

Anonymkode: d6047...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja det har jeg tenkt å holde en åpen dialog og si fra til han jeg har. Jeg vet og at ønsker han ikke det ( hvis han tør å være ærlig) så vil jeg heller ikke gjøre det. Han jeg har vil jeg ikke miste.  Men det kommer helt an på om han tør å være ærlig mot meg og ikke bare si Ja men egentlig ikke vil det.

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

Hvis du liker yngre, han liker eldre, dere har sett hverandre på cam, og begge i første omgang kun er ute etter en elsker, så kan jo dette bli riktig så bra 😍

Ah, tenk den spenningen dere imellom når dere avtaler å møtes, turen til deg. Han kommer sikkert til å sitte med den ståpikken på hele flyturen mens han tenker på og fantaserer om alt det deilige han skal gjøre med deg, og ikke minst du skal gjøre med ham 😃 Tipper dere kommer til å kline og rive av hverandre klærne i det øyeblikk han kommer inn døra di! Håper du går ned på kne og gir han en deilig blowjob da 😛

Lykke til 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 9.25):

Jeg kjente jeg ble sjenert på cam da. ha ha ha.  Men han kunne ha flydd hit morgen hadde det ikke vært for at jeg skulle bort i helga. 

Jeg er forøvrig 56 år gammel dame. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Alderen din forklarer jo det meste😉 Men jo.. latter se så fordømt viktig, betryggende og sexy.. Jeg synes du kan prate med din gamle elsker, og si at du har oftere behov for sex. Fortell han gjerne at du har funnet en ny potensiell elsker, for ærlighet er også fordømt viktig, betryggende og sexy. Og takler han det dårlig, synes jeg det er dårlig gjordt at ikke har oftere sex med deg. Så ikke la deg påvirke av et negativt svar.. Tenk heller på hvor fantastisk han nye kan komme til å bli, for han er jo klar for å sette tenna i deg🥰 

Ikke for å strø salt i såret.. men du vet jo ikke hvordan den nye blir? Kanskje er det bare et blaff som bare blir til ei helg? Hva med din gamle elsker da? Har han blitt så pottesur, at du ikke har noen elskere? Kanksje det er lurt å holde kjeft alikevel om den nye? Så får du kjenne på kraften og iveren til han ungstuten, som forguder deg❤️

Njææijj.. Jeg forholder meg bare til faste elskere.. det blir så mye drama med to, hvis ikke alle tre blir enige om det er greit🙈

Btw.. Det kan gå bra.. jeg har hatt opptil 4 faste elskerinner, men de var venninner og konkurerte hvem av de som var deiligst. Så hurra for konkurranseinstinktet😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to en lang periode, og i to andre perioder hadde jeg tre. Men jeg sa ikke noe til dem om det. Men jeg hadde heller aldri noen avtale om å være eksklusive med noen av dem. 

Anonymkode: fbb9e...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men ingenting bedre enn pule ei utro dame

Signeres !     👍

Ikke spesielt vanskelig heller om man kjenner "koden".  Er så utrolig mange utilfredsstillte på 45 + som er sultne på å bli tatt skikkelig av noe ungt og virilt .

Anonymkode: ce779...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...