Gå til innhold

Fått tilbud om en ny elsker, hvordan håndterer dere andre kvinner å ha to elskere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en hyggelig ung man på cam i går. Han var seriøs og direkte på en måte jeg likte og faktisk fikk meg til å le og. Men tingen er at jeg allerede har en fast partner men vi møtes ikke veldig ofte og han er opptatt. Men kjemien har vært på topp og veldig sterk tiltreknng og har holdt det gående i 5 år nå. Han er 15 år yngre enn meg. 

Den nye er 24 år yngre. Men voksen nok. 

Hvordan fungerer det med to elskere? Jeg har sagt i fra at jeg har en fra før. Og virka ikke som han brydde seg om det da. 

Denne her bor en flytur unna så jeg regner ikke med at det kan bli så ofte uansett. Men han hadde en greie med eldre damer da. Likte ikke å ha sex med damer på egen alder og hadde ingen interesse av å stifte familie og alt det der. 

Jeg kjente jeg ble sjenert på cam da. ha ha ha.  Men han kunne ha flydd hit morgen hadde det ikke vært for at jeg skulle bort i helga. 

Jeg er forøvrig 56 år gammel dame. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit med litt variasjon tenker nå jeg, så lenge alle involverte synes det er greit.

K44

Anonymkode: d5c79...090

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«På cam»

hvor ble dere kjent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke problemet når han ene er travel og han andre bor langt vekk.. uansett er det jo bare planlegging.. så lenge alle synes det er greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit med litt variasjon tenker nå jeg, så lenge alle involverte synes det er greit.

K44

Anonymkode: d5c79...090

ja jeg må eventuelt ta det opp med han jeg har og da syns jeg hvis jeg skulle gå for det, men vil jo ha lyst til å bli kjent med han først da før jeg bestemmer meg og det hadde han forståelse for da. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sententia skrev (1 minutt siden):

«På cam»

hvor ble dere kjent? 

chat.no faktisk. I går han sendte meg melding. Så spurte han om vi kunne ringes på snap så kasta ikke bort tida han mannen der. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg snakket med en hyggelig ung man på cam i går. Han var seriøs og direkte på en måte jeg likte og faktisk fikk meg til å le og. Men tingen er at jeg allerede har en fast partner men vi møtes ikke veldig ofte og han er opptatt. Men kjemien har vært på topp og veldig sterk tiltreknng og har holdt det gående i 5 år nå. Han er 15 år yngre enn meg. 

Den nye er 24 år yngre. Men voksen nok. 

Hvordan fungerer det med to elskere? Jeg har sagt i fra at jeg har en fra før. Og virka ikke som han brydde seg om det da. 

Denne her bor en flytur unna så jeg regner ikke med at det kan bli så ofte uansett. Men han hadde en greie med eldre damer da. Likte ikke å ha sex med damer på egen alder og hadde ingen interesse av å stifte familie og alt det der. 

Jeg kjente jeg ble sjenert på cam da. ha ha ha.  Men han kunne ha flydd hit morgen hadde det ikke vært for at jeg skulle bort i helga. 

Jeg er forøvrig 56 år gammel dame. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Tenker du er ei 56 år gammel blodharry dame med tatoveringer og hullete jeans. Du virker bare helt tragisk,men lykke til.

Anonymkode: 6cfcd...e8e

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg snakket med en hyggelig ung man på cam i går. Han var seriøs og direkte på en måte jeg likte og faktisk fikk meg til å le og. Men tingen er at jeg allerede har en fast partner men vi møtes ikke veldig ofte og han er opptatt. Men kjemien har vært på topp og veldig sterk tiltreknng og har holdt det gående i 5 år nå. Han er 15 år yngre enn meg. 

Den nye er 24 år yngre. Men voksen nok. 

Hvordan fungerer det med to elskere? Jeg har sagt i fra at jeg har en fra før. Og virka ikke som han brydde seg om det da. 

Denne her bor en flytur unna så jeg regner ikke med at det kan bli så ofte uansett. Men han hadde en greie med eldre damer da. Likte ikke å ha sex med damer på egen alder og hadde ingen interesse av å stifte familie og alt det der. 

Jeg kjente jeg ble sjenert på cam da. ha ha ha.  Men han kunne ha flydd hit morgen hadde det ikke vært for at jeg skulle bort i helga. 

Jeg er forøvrig 56 år gammel dame. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Nyt livet, og vær åpen med begge. 
Snakk med dem. 
Kos deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker du er ei 56 år gammel blodharry dame med tatoveringer og hullete jeans. Du virker bare helt tragisk,men lykke til.

Anonymkode: 6cfcd...e8e

huff du er så langt fra sannheten som det går an. Jeg har ikke 1 tatovering. Bruker aldri jeans heller. Er helt vanlig dame. Verken røyker eller snuser og drikker sjelden og jobber 100%, driver mye med frivillig arbeid, men innser at å finne kjæreste i min alder er vanskelig. Jeg tenner ikke på menn på min alder og syns ingen er tiltrekkende.  De yngre er så mye er positive og morsomme og være rundt og mye kjekkere å se på.  

Anonymkode: 0eb12...e5f

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at bruken av ordet elsker er så irriterende mange ganger.. Jeg mener hvertfall at det er en stor forskjell på elsker og pulevenn eller hvilket mer moderne ord man vil bruke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (Akkurat nå):

Må bare si at bruken av ordet elsker er så irriterende mange ganger.. Jeg mener hvertfall at det er en stor forskjell på elsker og pulevenn eller hvilket mer moderne ord man vil bruke. 

Hva er så en elsker i ditt hodet da?

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (2 minutter siden):

Nyt livet, og vær åpen med begge. 
Snakk med dem. 
Kos deg! 

Ja selvsagt skal jeg være åpen om det ellers er det uaktuelt da hadde jeg valgt han jeg har. Men han er travel mann og opptatt med sitt og forstår det og. Men han finner som regel tid da innimellom til oss.  Regner med han ikke sier så mye imot det om jeg finner meg en til. Kan hende han blir glad til så det ikke blir så mye press på han innimellom. Hva vet jeg. 

Men ja lever bare en gang og det er nå jeg lever. Ting kan snu fort og man vet aldri. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er så en elsker i ditt hodet da?

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

En som bryr seg mer enn å bare ha sex. Men det er et så romantiserende ord. Burde aldri ha vært brukt til et seksuelt forhold.. Den man elsker burde være en elsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (5 minutter siden):

Må bare si at bruken av ordet elsker er så irriterende mange ganger.. Jeg mener hvertfall at det er en stor forskjell på elsker og pulevenn eller hvilket mer moderne ord man vil bruke. 

Hvorfor irriterende? Synes elsker klinger godt jeg.."pulevenn" høres ut som ei wienerpølse i brød i mine ører..😁🤭..

Edit. Ser du svarte mens jeg postet.

Endret av TomSawyer
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Hvorfor irriterende? Synes elsker klinger godt jeg.."pulevenn" høres ut som ei wienerpølse i brød i mine ører..😁🤭

Det kommer an på hvordan forholdet er da.. de fleste er ganske pølse-i-brød er min erfaring dessverre 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (Akkurat nå):

En som bryr seg mer enn å bare ha sex. Men det er et så romantiserende ord. Burde aldri ha vært brukt til et seksuelt forhold.. Den man elsker burde være en elsker.

ja men det føler jeg jo han jeg har gjør.  Han sender da melding innimellom og spør hvordan det går. Vi kan godt bare sitte og skravle og ikke tenke på sex og vi da. Jeg er nødt til å ha ett vennskap  bunn jeg da ellers funker det ikke for min del. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja men det føler jeg jo han jeg har gjør.  Han sender da melding innimellom og spør hvordan det går. Vi kan godt bare sitte og skravle og ikke tenke på sex og vi da. Jeg er nødt til å ha ett vennskap  bunn jeg da ellers funker det ikke for min del. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Det var det jeg håpet på. Men tror du at du får det med han nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 minutter siden):

Hvorfor irriterende? Synes elsker klinger godt jeg.."pulevenn" høres ut som ei wienerpølse i brød i mine ører..😁🤭

Enig med deg. Det klinger bedre med elsker enn pulevenn det høres ut som tøm og røm. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (Akkurat nå):

Det var det jeg håpet på. Men tror du at du får det med han nye?

ja det tror jeg han var interessert i å bli kjent om jeg ønsket at han skulle bo på hotell hvis han tok turen. Og jeg sa jo ja til det da at jeg er skeptisk å dra hjem noen jeg ikke kjenner. En som bare er ute etter ren sex hadde vel ikke satsa på noen som bor en flytur unna. Er vel mer folk på østlandet enn her lissom.  Jeg likte at han var så direkte. Pluss at han fikk meg til å le når han mente han jeg hadde nok kjente meg både inn og ut. Og det håpet han at han og kunne gjøre etter hvert. Herregud da lo jeg meg skakk. Men han hadde ett poeng. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på hvordan forholdet er da.. de fleste er ganske pølse-i-brød er min erfaring dessverre 

Skjønner ikke de gidder, ren mekanisk kjøttsex er ingen ting mot sex der du ser hun dypt inn i øynene under orgasmen..Og begge vet hva som skjer.. at den andre forstår nytelsen du kjenner og elsker det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...