Gå til innhold

Fått tilbud om en ny elsker, hvordan håndterer dere andre kvinner å ha to elskere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke de gidder, ren mekanisk kjøttsex er ingen ting mot sex der du ser hun dypt inn i øynene under orgasmen..Og begge vet hva som skjer.. at den andre forstår nytelsen du kjenner og elsker det.

Enig med deg der. Du må jo like den personen du vil ha sex med ellers må det jo bli utrolig kjedelig og lite spennende?

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenner ikke på menn på min alder og syns ingen er tiltrekkende.  De yngre er så mye er positive og morsomme og være rundt og mye kjekkere å se på. 

Så enig, så enig.  

Jeg har en "hovedelsker" som er 16 år yngre, men vi er ikke eksklusive.  Så jeg "freelancer" litt innimellom... hehe  😜    Kos deg !

Kv. 48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med alle disse trådene med tørre bestemødre vs unge menn/gutter? Ego? Bekreftelse på at dere er evige             20-åringer? Patetisk. La de som kunne vert barna dine få være barn sammen med sin generasjon barn, og hold deg til din egen generasjon tanter. Bli voksen.

Anonymkode: 20b2b...a72

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva er greia med alle disse trådene med tørre bestemødre vs unge menn/gutter? Ego? Bekreftelse på at dere er evige             20-åringer? Patetisk. La de som kunne vert barna dine få være barn sammen med sin generasjon barn, og hold deg til din egen generasjon tanter. Bli voksen.

Anonymkode: 20b2b...a72

Er jo mannfolka som spør jeg blir bare frista😊. Hvorfor vil de ha så mye eldre sex partnere??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenner ikke på menn på min alder og syns ingen er tiltrekkende.  De yngre er så mye er positive og morsomme og være rundt og mye kjekkere å se på.  

Anonymkode: 0eb12...e5f

Flaks at du er kvinne eller så hadde du fått så ørene flagret her inne.

Anonymkode: 14e7f...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Er jo mannfolka som spør jeg blir bare frista😊. Hvorfor vil de ha så mye eldre sex partnere??

Fordi de ikke får seg med noen på egen alder, uattraktiv, dårlig selvbilde,  bare et sted å få "gjort i fra seg" i nøden. Og gamle kjerringer biter på.

Anonymkode: 20b2b...a72

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi de ikke får seg med noen på egen alder, uattraktiv, dårlig selvbilde,  bare et sted å få "gjort i fra seg" i nøden. Og gamle kjerringer biter på.

Anonymkode: 20b2b...a72

Hvis hun vil og han vil og begge smiler etterpå, så flott for dem. De eneste som reagerer på det er gubber og kjerringer (unge eller gamle) som ikke får seg noe.

Anonymkode: 14e7f...389

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke problemstillingen. Hvis det er greit for alle, så går det vel fint?

Jeg lå fast med 2 stk i en periode hvor jeg datet en del etter brudd med barnefar, før jeg traff en som var ordentlig kjærestemateriale. Jeg er/var i 30-årene og de er på min alder riktig nok. Begge ble informert om at situasjonen, men utover det snakket vi aldri om "den andre" og jeg fokuserte kun på den jeg var med der og da. Begge visste også at jeg hadde en del andre forpliktelser i livet, så det var ikke sånn at de tenkte at jeg måtte planlegge treff med dem utelukkende basert på "den andre". Ingen av dem fikk heller opplyst hvor ofte jeg traff den andre. 

Anonymkode: 05358...66c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg skjønner egentlig ikke problemstillingen. Hvis det er greit for alle, så går det vel fint?

Jeg lå fast med 2 stk i en periode hvor jeg datet en del etter brudd med barnefar, før jeg traff en som var ordentlig kjærestemateriale. Jeg er/var i 30-årene og de er på min alder riktig nok. Begge ble informert om at situasjonen, men utover det snakket vi aldri om "den andre" og jeg fokuserte kun på den jeg var med der og da. Begge visste også at jeg hadde en del andre forpliktelser i livet, så det var ikke sånn at de tenkte at jeg måtte planlegge treff med dem utelukkende basert på "den andre". Ingen av dem fikk heller opplyst hvor ofte jeg traff den andre. 

Anonymkode: 05358...66c

Ser for meg at det er på den linja der jeg må legge meg på hvis jeg velger å gjøre det. Men usikker enda.

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ser for meg at det er på den linja der jeg må legge meg på hvis jeg velger å gjøre det. Men usikker enda.

ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

Men hvorfor er det så viktig for deg å ha både to forhold og til mye yngre? Bevise noe for deg selv? Attraktiv? En vibrator kan av og til gjøre susen også...

Anonymkode: 20b2b...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste måten å håndtere det på er en foran og en bakfra?

 

Anonymkode: 415db...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som er 24 år yngre og må fly for å komme til henne må virkelig være i like stor nød som henne.

Anonymkode: 952ab...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kvinnelig søskenbarn. Da hun kom i 50 og 60-åra klarte hun ikke å godta at hun var der i livet i sitt eget hode. Pyntet seg opp av alle kunstens regler. Måtte få tilbakemelding fra yngre menn at hun fortsatt var "ung". Jeg både pratet og kjente henne godt, så dette innrømmet hun glatt også. Men det dere kvinner som gjør dette skal tenke på, er at det blir lagt merke til, og ikke bare det,- blir latterliggjort/kommentert av folk du omgås med. Selv om du ikke selv merker det. Kommer kommentarer dine barn og slektninger for øre, blir ikke dette for dumt synes du, eller trumfer musa alt?

Anonymkode: 20b2b...a72

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To såpass sporadiske fyrer må nok bare akseptere at det er flere i bildet. Jeg skjønner ikke helt at du orker å involvere deg med noen såpass langt unna?  Et par timers biltur, ok, men flyreise???  Ser for meg at det er vanskelig å holde det gående mer enn noen få turer. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har et kvinnelig søskenbarn. Da hun kom i 50 og 60-åra klarte hun ikke å godta at hun var der i livet i sitt eget hode. Pyntet seg opp av alle kunstens regler. Måtte få tilbakemelding fra yngre menn at hun fortsatt var "ung". Jeg både pratet og kjente henne godt, så dette innrømmet hun glatt også. Men det dere kvinner som gjør dette skal tenke på, er at det blir lagt merke til, og ikke bare det,- blir latterliggjort/kommentert av folk du omgås med. Selv om du ikke selv merker det. Kommer kommentarer dine barn og slektninger for øre, blir ikke dette for dumt synes du, eller trumfer musa alt?

Anonymkode: 20b2b...a72

Djeez, hvor kom det der fra?  Kjæresten min har et libido, og en utforskende lyst, som mang en fyr på 30 bare kan fantasere om å møte. Om hun tok i mot besøk, eller dro på treff et par ganger i måneden, så er det ikke en sjel i omgangskretsen som trengte å vite det. Ikke alle trenger å oppføre seg som harrydamer, for det om de har en yngre venn, eller to. 

Anonymkode: 0616e...fc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke alle trenger å oppføre seg som harrydamer, for det om de har en yngre venn, eller to. 

Som jeg skulle ha sagt (skrevet) det selv...      👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg snakket med en hyggelig ung man på cam i går. Han var seriøs og direkte på en måte jeg likte og faktisk fikk meg til å le og. Men tingen er at jeg allerede har en fast partner men vi møtes ikke veldig ofte og han er opptatt. Men kjemien har vært på topp og veldig sterk tiltreknng og har holdt det gående i 5 år nå. Han er 15 år yngre enn meg. 

Den nye er 24 år yngre. Men voksen nok. 

Hvordan fungerer det med to elskere? Jeg har sagt i fra at jeg har en fra før. Og virka ikke som han brydde seg om det da. 

Denne her bor en flytur unna så jeg regner ikke med at det kan bli så ofte uansett. Men han hadde en greie med eldre damer da. Likte ikke å ha sex med damer på egen alder og hadde ingen interesse av å stifte familie og alt det der. 

Jeg kjente jeg ble sjenert på cam da. ha ha ha.  Men han kunne ha flydd hit morgen hadde det ikke vært for at jeg skulle bort i helga. 

Jeg er forøvrig 56 år gammel dame. 

Anonymkode: 0eb12...e5f

56 år er du?

Han er 30 ca🙈 Nasty

Anonymkode: 90df0...45c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå for det. Så lenge det kan ta litt tid mellom hver gang de har mulighet burde ikke det være noe problem.

Har hatt 2 elsker fast i en periode på ett drøyt halvår. Hadde ikke avtale om at det var eksklusivt med noen av dem men de traff ingen andre den perioden og jeg møtte bare se to. Møtte dem både hver for seg og begge to samtidig - men om jeg ikke hadde møtt dem samtidig så hadde jeg uansett informert om at jeg traff en annen. Så lenge begge to er informert og alle syns det er greit så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

56 år er du?

Han er 30 ca🙈 Nasty

Anonymkode: 90df0...45c

Enig, æsj. Gamle griser

Anonymkode: 20b2b...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cam? Var ikke det noe man drev med i typ 2008? 😂

Anonymkode: 8dea3...c78

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Cam? Var ikke det noe man drev med i typ 2008? 😂

Anonymkode: 8dea3...c78

Du har aldri hatt en video samtale på Snapchat ?? Ts

Anonymkode: 0eb12...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...