Gå til innhold

Katt sine tidligere eier vil ha henne tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Juridisk sett er en katt betraktet som en ting. Altså er det kjøpsloven som gjelder, og når du har kjøpt og betalt for katten er den din, ganske enkelt. 

Bra at du står på ditt og gir katten et trygt og stablit liv hos deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skulle ha presisert i annonsen at det var midlertidig hvis det var meningen å få katten tilbake senere. Når de ikke har gjort det ,er jo katten din. De kan selvfølgelig spørre,men du har all rett til å si nei. Og det er jo det beste for pus også, katter er ikke glade i flytting... Merkelig ting å gjøre....

Anonymkode: cdcff...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte folk er søren meg frekkere en lusa. 

De har omregistrert chipen, de har absolutt ingen sak her. 
Greit at katten er en innekatt i denne sammenhengen. Gi beskjed til alle i huset om å være restriktiv med å åpne døra om det er noen der, ha den gjerne låst så mye som mulig også. 
Om dere ikke har det allerede, anbefaler jeg en ringeklokke med kamera. 

Anonymkode: d601f...527

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke blokkert, kun mutet de slik at du ikke får varsel, men kan anmelde ved behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt ikke blokkert, greit å ha en del skriftlige beviser om det viser seg at disse folka ikke er helt i vater å er villige til å komme med både trakassering, mulig innbrudd og ødeleggelse av privat eiendom for å få viljen sin. Hadde hevet blokkeringen å så hadde jeg skrevet en streng meling om at dere kjøpte katten, har bevis for pengeoverføringen, at dere har alle meldingene fra finn som beviser at dette ikke var en midlertidig løsning for katten å at chippen er overført på dere. Å om de fortsetter og trakassere dere så kommer dere til å ta dette videre med rette instanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...