Gå til innhold

Klarsynte; liker svigerfamilien min meg?


Anbefalte innlegg

Gitt at det FAKTISK finnes (whatever forby) klarsynte i dette landet. Hvorfor har de ikke flokket seg rundt den kreft-tråden som ligger her? Dere er jo RÅ på å hive noen kort på bordet og finne ut hva som skjer fremover i livet. Hvor er dere i den tråden?

Eller er det som den "hvorfor ikke finne lotto-tallene tråden"? "neeeeei, for det er ikke etisk riktig".

Når SKAL dere stakkars mennesker som flokker dere rundt Kvinneguiden (av alle ting) forstå at det sitter folk som skor seg på deres ulykke? Jeg skal love dere en ting. Hadde det vært lov med reklame her på dette forumet, så hadde det vært flust av 829-nummere som lovet både det ene og det andre. Hadde jeg vært hakket mer kynisk, så skal jeg LOVE deg at jeg hadde kastet meg rundt og skaffet meg et 829-nummer raskere enn du rakk å si "Jesus finnes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

imagineme skrev (2 minutter siden):

Gitt at det FAKTISK finnes (whatever forby) klarsynte i dette landet. Hvorfor har de ikke flokket seg rundt den kreft-tråden som ligger her? Dere er jo RÅ på å hive noen kort på bordet og finne ut hva som skjer fremover i livet. Hvor er dere i den tråden?

Eller er det som den "hvorfor ikke finne lotto-tallene tråden"? "neeeeei, for det er ikke etisk riktig".

Når SKAL dere stakkars mennesker som flokker dere rundt Kvinneguiden (av alle ting) forstå at det sitter folk som skor seg på deres ulykke? Jeg skal love dere en ting. Hadde det vært lov med reklame her på dette forumet, så hadde det vært flust av 829-nummere som lovet både det ene og det andre. Hadde jeg vært hakket mer kynisk, så skal jeg LOVE deg at jeg hadde kastet meg rundt og skaffet meg et 829-nummer raskere enn du rakk å si "Jesus finnes".

Ha en fin påsk videre! :klem3:

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ha en fin påsk videre! :klem3:

Anonymkode: ed362...66c

Kan du ikke legge noen kort på bordet og si hvordan påsken min blir.. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz'a 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke legge noen kort på bordet og si hvordan påsken min blir.. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz'a 🥰

Doom and gloom :(

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se påskekrim og spis smågodt så ordner det seg! :popcorn:

imagineme skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke legge noen kort på bordet og si hvordan påsken min blir.. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz'a 🥰

 

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Doom and gloom :(

Anonymkode: ed362...66c

Oh noes!!!11 Du fikk rett altzå.. Barna mine oppførte seg ikke som de skulle i dag og da måtte jeg bli streng.

Hvilke kort var det? Ruter 8 og Spar ess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imagineme skrev (8 minutter siden):

Oh noes!!!11 Du fikk rett altzå.. Barna mine oppførte seg ikke som de skulle i dag og da måtte jeg bli streng.

Hvilke kort var det? Ruter 8 og Spar ess?

Siden du er ufin i den andre tråden fikk jeg Death på deg, så pass på deres karma nå

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er The Devil og Death er utfallet ditt

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Siden du er ufin i den andre tråden fikk jeg Death på deg, så pass på deres karma nå

Anonymkode: ed362...66c

Shit. Mista akkurat et potetgullflak i fanget. Kan det være det?

:popcorn:

Edit: Ufin? Hvordan er jeg ufin? Jeg stiller litt kritiske spørsmål. Er det å være ufin? Jeg lurer bare på hvordan det er mulig og så kaller du det ufint? Det blir som å lure på hvorfor jeg jeg er ateist. Stille kritiske spørsmål til hvorfor jeg har tatt det valget. Hadde du spurt, så ville jeg svart. Spør jeg, så er det ikke en kjeft som deler din "tro" som sier noe som helst.

Endret av imagineme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (3 minutter siden):

Shit. Mista akkurat et potetgullflak i fanget. Kan det være det?

:popcorn:

Edit: Ufin? Hvordan er jeg ufin? Jeg stiller litt kritiske spørsmål. Er det å være ufin? Jeg lurer bare på hvordan det er mulig og så kaller du det ufint? Det blir som å lure på hvorfor jeg jeg er ateist. Stille kritiske spørsmål til hvorfor jeg har tatt det valget. Hadde du spurt, så ville jeg svart. Spør jeg, så er det ikke en kjeft som deler din "tro" som sier noe som helst.

Det tenker jeg er lurt at du er ;)

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg fælt på hva kortene sier om hva min svigerfamilie føler ovenfor meg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tenker jeg er lurt at du er ;)

Anonymkode: ed362...66c

shit...... Er dere som tryllekunstnere? Er det en yrkeshemmelighet?

Hva om jeg hadde fått Lilli Bendriss hit for å slå på tromma si og si noen velvalgte ord? Hadde jeg virkelig fått den jobben jeg søker eller er det faktisk opp til meg og hvordan jeg VELGER å leve livet mitt?

Jeg respekterer folk som har tro. Faktisk! Jeg respekterer at de har en tro, men de som generelt har en tro har ingen problemer med å forklare troen sin og hvorfor de tror på den. Folk som legger kort og later som de er 1600-tallets hekser og ikke evner å forklare hvordan de greier å "spå" noen - da blir "dere" bare til ingenting - sånn basicly.

Hadde dere i det minste sagt noe ala "jeg føler faktisk på energien og jeg vet ikke hvorfor - det bare kommer til meg" så hadde jeg hatt noe, men det som sies er nada. Og det at det kommer flåsete kommentarer som din viser bare til at min mening om at dere skor dere på ulykksalige folk som klynger seg til et håp.

Skam på deg og dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (16 minutter siden):

shit...... Er dere som tryllekunstnere? Er det en yrkeshemmelighet?

Hva om jeg hadde fått Lilli Bendriss hit for å slå på tromma si og si noen velvalgte ord? Hadde jeg virkelig fått den jobben jeg søker eller er det faktisk opp til meg og hvordan jeg VELGER å leve livet mitt?

Jeg respekterer folk som har tro. Faktisk! Jeg respekterer at de har en tro, men de som generelt har en tro har ingen problemer med å forklare troen sin og hvorfor de tror på den. Folk som legger kort og later som de er 1600-tallets hekser og ikke evner å forklare hvordan de greier å "spå" noen - da blir "dere" bare til ingenting - sånn basicly.

Hadde dere i det minste sagt noe ala "jeg føler faktisk på energien og jeg vet ikke hvorfor - det bare kommer til meg" så hadde jeg hatt noe, men det som sies er nada. Og det at det kommer flåsete kommentarer som din viser bare til at min mening om at dere skor dere på ulykksalige folk som klynger seg til et håp.

Skam på deg og dere!

Hvor kom tanken på at de som spår her var betalte utøvere? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (5 minutter siden):

Hvor kom tanken på at de som spår her var betalte utøvere? 

Hvor i teksten min som du siterer sier jeg noe om at det er betalte utøvere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (12 minutter siden):

Hvor i teksten min som du siterer sier jeg noe om at det er betalte utøvere?

Du nevnte yrkeshemmelighet.

Og minst et foregående;

"Når SKAL dere stakkars mennesker som flokker dere rundt Kvinneguiden (av alle ting) forstå at det sitter folk som skor seg på deres ulykke? Jeg skal love dere en ting. Hadde det vært lov med reklame her på dette forumet, så hadde det vært flust av 829-nummere som lovet både det ene og det andre. Hadde jeg vært hakket mer kynisk, så skal jeg LOVE deg at jeg hadde kastet meg rundt og skaffet meg et 829-nummer raskere enn du rakk å si "Jesus finnes"."

Det hørtes hvertfall ut som om du virkelig trodde at noen som jobber med det skulle tatt seg fri fordi det var så spennende å hjelpe noen som undrer seg om noe omkring kjærlighetslivet sitt.

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (10 minutter siden):

Du nevnte yrkeshemmelighet.

Og minst et foregående;

"Når SKAL dere stakkars mennesker som flokker dere rundt Kvinneguiden (av alle ting) forstå at det sitter folk som skor seg på deres ulykke? Jeg skal love dere en ting. Hadde det vært lov med reklame her på dette forumet, så hadde det vært flust av 829-nummere som lovet både det ene og det andre. Hadde jeg vært hakket mer kynisk, så skal jeg LOVE deg at jeg hadde kastet meg rundt og skaffet meg et 829-nummer raskere enn du rakk å si "Jesus finnes"."

Det hørtes hvertfall ut som om du virkelig trodde at noen som jobber med det skulle tatt seg fri fordi det var så spennende å hjelpe noen som undrer seg om noe omkring kjærlighetslivet sitt.

Nja, det er jo et definisjonsspørsmål. Skal jeg gjette - så stiller du spørsmålet for å kverulere - men det er helt greit 🙂

https://www.ordetbetyr.com/synonym/yrkeshemmelighet

"Ordet yrkeshemmelighet brukes vanligvis i midten av en setning og uttalt akkurat som det høres ut.

Det kan også brukes i mer formelle sammenhenger."

Dette betyr vel, innenfor rimelighetens grenser, at det kan brukes rimelig fritt. Det kan brukes av smeden som har en spesiell måte å smi ting på, en IT- konsulent å skrive en kode spesielt på, en kjøpmann for å selge mer av en vare på, et Jehovas vitne å "selge seg inn" på eller en som legger tarotkort for å <fyll inn en eller annen god grunn - jeg greier ikke>. Hovedpoenget er å fremme seg selv og ha noe spesielt for å kunne "selge seg inn".

Om du tror, så respekterer jeg det - jeg har egentlig kun ett spørsmål: Hvordan utføres det? Hvordan leses komplett anonyme mennesker på internett med "yadayadayada - det kommer til å gå fint og blablabla"?

EDIT: Og, for å legge til - Hadde jeg vært kynisk nok til å spe på lønnen min med en 6-sifret lønn med et 829-nummer hvis jeg hadde hjerte til å selge viss-vass til ulykkelige mennesker, så hadde jeg gjort det. DET er poenget mitt. Prove me wrong. Poster på kvinneguiden? Nja.. Ekstremt mye ekstra-tid eller så bærer vi litt inn i ko-ko land. Og, her er problemet. Det er ingen av disse såkalte tarotkort leserene som noengang svare på hva de legger til grunn for lesingen sin. Hva de baserer det på. 

Det betyr jo at jeg kunne, som komplett Anonym Bruker fortalt/forklart helt vilkårlige mennesker  hva de kan forvente fremover - uten å måtte stå til ansvar for noe som helst.

Endret av imagineme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...