Gå til innhold

Klarsynte; liker svigerfamilien min meg?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0

Anonymkode: 52013...145

Du fikk nå King of Cups, og så The Empress med Strength med en liten Page of Wands og 5 of Wands. Lykke til med endetarmen! Ha STYRKE!

Anonymkode: ed362...66c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Muligens hermorider?

Anonymkode: 9902d...873

Queen of Cups, vi har et radarpar! Dere to, slutt å flørt over hemoroider og kyss hverandre ;)

Anonymkode: ed362...66c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Anonymkode: ed362...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Egentlig er det ganske likt 10 of swords da, denne energien. 7 of cups og ace of swords opp ned kan rett ut bety 10 of swords innad i forholdet et sted :ordlos:

Anonymkode: ed362...66c

7 beger rett vei og sverdenes ess opp ned betyr ikke 10 sverd for meg, det var ikke den energien jeg fikk av legget jeg la, dessuten representerte de kortene ts sine tanker og oppfatninger rundt dette, mange alternativer som ikke gir rot i virkeligheten. Sverdens ess opp ned er det motsatte av det skarpe intellektuelle det representerer, og tvert om forvirring og irrasjonelle tanker.

 

Anonymkode: 6153e...4c7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

7 beger rett vei og sverdenes ess opp ned betyr ikke 10 sverd for meg, det var ikke den energien jeg fikk av legget jeg la, dessuten representerte de kortene ts sine tanker og oppfatninger rundt dette, mange alternativer som ikke gir rot i virkeligheten. Sverdens ess opp ned er det motsatte av det skarpe intellektuelle det representerer, og tvert om forvirring og irrasjonelle tanker.

 

Anonymkode: 6153e...4c7

Det kan hende at du fanget opp ts sitt liv her og nå, og jeg et potensielt fremtid. Men det er opp til ts hva hun ønsker å gjøre med våre legg :)

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan hende at du fanget opp ts sitt liv her og nå, og jeg et potensielt fremtid. Men det er opp til ts hva hun ønsker å gjøre med våre legg :)

Anonymkode: ed362...66c

Ja kanskje det var en potensiell fremtid, men det kan jo alltids endre seg. La du et kort for å spørre hvordan unngå utfallet? Det gjør jeg hvis jeg får utfordrende meldinger. 

Anonymkode: 6153e...4c7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kanskje det var en potensiell fremtid, men det kan jo alltids endre seg. La du et kort for å spørre hvordan unngå utfallet? Det gjør jeg hvis jeg får utfordrende meldinger. 

Anonymkode: 6153e...4c7

Det kan det! Nei, ønsket å vite hvorfor jeg fikk utfallet og på den måten være litt på vakt hva som kan oppstå og det har formidlet videre til ts. Dersom noe slikt skulle dukke opp. For meg her var sverd opp ned med 7 of cups usannhet.

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg gjorde det, men formulerte det på en annen måte enn deg for samme utfall ser jeg nå :fnise:

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så jeg gjorde det, men formulerte det på en annen måte enn deg for samme utfall ser jeg nå :fnise:

Anonymkode: ed362...66c

Ja 😄

Anonymkode: 6153e...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for forklaring, dette var jo fantastisk å lese😍 Ser det er lutt ulike tolkninger ute og går her, men velger å ta til meg denne, den hadde en skikkelig god energi over seg🥰

Anonymkode: bd2dd...607

Fantastisk. Her har du et hav av klarsynte som bruker all sin energi og må bruke flere uker på restitusjon og så tar du den som sier "hurra for deg" mens du driter i de andre?

Jeg har kikket i kaffegruten og spår at du kommer til å få Chlamydia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (23 minutter siden):

Fantastisk. Her har du et hav av klarsynte som bruker all sin energi og må bruke flere uker på restitusjon og så tar du den som sier "hurra for deg" mens du driter i de andre?

Jeg har kikket i kaffegruten og spår at du kommer til å få Chlamydia.

Hæ? Jeg har takket de som trakk kort for meg, skjønner ikke hva du babler om.

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Jeg har takket de som trakk kort for meg, skjønner ikke hva du babler om.

Anonymkode: bd2dd...607

Hva jeg babler om?

Du har fått x-antall "klarsynte" som har kikket i kortene med forskjellige "spådommer".

Det er fakta.

Du velger den "klarsynte" som har "spådd" best utfall for hva du ønsket.

Det blir som: "Øyh, jeg skal gå over veien i dag. Kan noen "klarsynte" kikke i busken og se hva de ser?"

10 stykker sier - du kommer til å bli påkjørt av en dasstømmer og lasten tømmes over deg

1 person sier "liljer kommer til å dale ned over hodet ditt mens englene synger i kor og du vinner masse penger på bingoen".

Du går over veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (Akkurat nå):

Hva jeg babler om?

Du har fått x-antall "klarsynte" som har kikket i kortene med forskjellige "spådommer".

Det er fakta.

Du velger den "klarsynte" som har "spådd" best utfall for hva du ønsket.

Det blir som: "Øyh, jeg skal gå over veien i dag. Kan noen "klarsynte" kikke i busken og se hva de ser?"

10 stykker sier - du kommer til å bli påkjørt av en dasstømmer og lasten tømmes over deg

1 person sier "liljer kommer til å dale ned over hodet ditt mens englene synger i kor og du vinner masse penger på bingoen".

Du går over veien.

Jeg har ikke skrevet mer enn denne tråden her, så skjønner fortsatt ikke hva du snakker om🤷‍♀️

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ble svaret på om svigerfamilien liker av? Det leses jo ikke ved å se på ts, men via hver og en fra svigerfamilien. Hvis noen ser på ts for å finne det ut er det jo bare hennes tanker omkring hele temaet som kommer frem og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (35 minutter siden):

Hvor ble svaret på om svigerfamilien liker av? Det leses jo ikke ved å se på ts, men via hver og en fra svigerfamilien. Hvis noen ser på ts for å finne det ut er det jo bare hennes tanker omkring hele temaet som kommer frem og ikke noe annet.

Jeg utelukker faktisk ikke at jeg plukket opp på svigerfamilien heller. Tenkte litt på det. Det er noe som ikke stemmer.

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg utelukker faktisk ikke at jeg plukket opp på svigerfamilien heller. Tenkte litt på det. Det er noe som ikke stemmer.

Anonymkode: ed362...66c

? Du vet vel hvem du så på og hva du spør om? Går ikke an at kortene lever sitt eget liv. Legger du bare kort og velger hvem det er etterpå og hva de kunne ha svart på? Og en sine tanker er ikke nødvendigvis andre sine, så må jo se på hvert familiemedlem for nøyaktighet og vite hvem som tenker hva før en kan gi en sammendrag. Det vil da være ganske umulig å ta feil av ts og andre. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Muligens hermorider?

Anonymkode: 9902d...873

Dessverre, det er nok svigermor jeg kjenner 🫢

Anonymkode: 52013...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 minutter siden):

? Du vet vel hvem du så på og hva du spør om? Går ikke an at kortene lever sitt eget liv. Legger du bare kort og velger hvem det er etterpå og hva de kunne ha svart på?

Denne her la jeg ikke mye energi i og ts tar uansett lett på svarene så det var klokt valg av meg.

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...