Gå til innhold

Klarsynte; liker svigerfamilien min meg?


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig møtt familien til kjæresten, som jeg har vært sammen med i 8 mnd. Liker de meg? Er de positive til forholdet? Blir glad for svar😊

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂

Anonymkode: f2467...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 of swords så nei.

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

10 of swords så nei.

Anonymkode: ed362...66c

Det var dårlig kort🥹 Takk for kortlegg.

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får 2 beger for sammenkomsten,  og 7 beger og sverdenes ess opp ned for deg. 

Både 7 beger og sverdenes ess opp ned står for illusjoner, forvirring, miste seg i tankene og det som er ekte, ser for meg at du har mange tanker og bekymringer angående dette og ingen av de er reelle, spesielt når 2 beger står for møtet deres. 

Anonymkode: 6153e...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får 2 beger for sammenkomsten,  og 7 beger og sverdenes ess opp ned for deg. 

Både 7 beger og sverdenes ess opp ned står for illusjoner, forvirring, miste seg i tankene og det som er ekte, ser for meg at du har mange tanker og bekymringer angående dette og ingen av de er reelle, spesielt når 2 beger står for møtet deres. 

Anonymkode: 6153e...4c7

Hva betyr 2 beger? Ja du kan nok ha rett i at jeg tenker mye og er generelt en person som bekymrer meg litt. Tar til meg det du sier om at tankene er illusjoner som ikke er reelle😊 Var veldig spent på hvordan du tolker 2 beger? Tusen takk for kortlegg😊

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 begere er kortet som vitner om lykkelige foreninger, starten på noe ekte, en god relasjon, i ditt tilfelle deg og svigerfamilien, beklager glemte å ta med de. :)

Anonymkode: 6153e...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg får 2 beger for sammenkomsten,  og 7 beger og sverdenes ess opp ned for deg. 

Både 7 beger og sverdenes ess opp ned står for illusjoner, forvirring, miste seg i tankene og det som er ekte, ser for meg at du har mange tanker og bekymringer angående dette og ingen av de er reelle, spesielt når 2 beger står for møtet deres. 

Anonymkode: 6153e...4c7

Egentlig er det ganske likt 10 of swords da, denne energien. 7 of cups og ace of swords opp ned kan rett ut bety 10 of swords innad i forholdet et sted :ordlos:

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som er klarsynte, bare de med seriøse mentale lidelser påstår noe slikt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tok clarifyer jeg. The Moon og The High Priestess. Og så Wheel of Fortune. Og så 9 of swords sammen med 8 of cups. For meg er det jo et dårlig omen.

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok igjen på The Moon og da ble det The World og Ace of Pentacles og så 4 of pentacles. Økonomi er et problem og blir nok større og større. Hemmeligheter rundt dette da? Det blir til slutt så mye stress at en av partene velger å gå bort. Altså 10 of swords.

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

2 begere er kortet som vitner om lykkelige foreninger, starten på noe ekte, en god relasjon, i ditt tilfelle deg og svigerfamilien, beklager glemte å ta med de. :)

Anonymkode: 6153e...4c7

Tusen takk for forklaring, dette var jo fantastisk å lese😍 Ser det er lutt ulike tolkninger ute og går her, men velger å ta til meg denne, den hadde en skikkelig god energi over seg🥰

Anonymkode: bd2dd...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tok igjen på The Moon og da ble det The World og Ace of Pentacles og så 4 of pentacles. Økonomi er et problem og blir nok større og større. Hemmeligheter rundt dette da? Det blir til slutt så mye stress at en av partene velger å gå bort. Altså 10 of swords.

Anonymkode: ed362...66c

Det er ikke noen økonomiske problemer hos noen av oss, vi har begge trygg økonomi og eier mye i hver vår leilighet, og ingen av oss har annen gjeld enn boliglån, så det stemte ikke helt. Men tusen takk for kortlegg😊

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for forklaring, dette var jo fantastisk å lese😍 Ser det er lutt ulike tolkninger ute og går her, men velger å ta til meg denne, den hadde en skikkelig god energi over seg🥰

Anonymkode: bd2dd...607

Svik og økonomi er inne i bildet, men det er jo fint med forelskesfasen :)

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke noen økonomiske problemer hos noen av oss, vi har begge trygg økonomi og eier mye i hver vår leilighet, og ingen av oss har annen gjeld enn boliglån, så det stemte ikke helt. Men tusen takk for kortlegg😊

Anonymkode: bd2dd...607

I fremtiden kan ting skje men bare lev livet dette ordner seg nok :)

Anonymkode: ed362...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I fremtiden kan ting skje men bare lev livet dette ordner seg nok :)

Anonymkode: ed362...66c

Ja må satse på at det ordner seg, har veldig lyst å få til dette forholdet😊 Det føles veldig bra mellom oss😊

Anonymkode: bd2dd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0

Anonymkode: 52013...145

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja må satse på at det ordner seg, har veldig lyst å få til dette forholdet😊 Det føles veldig bra mellom oss😊

Anonymkode: bd2dd...607

Ja det er viktig å lytte til sin egen magefølelse :)

Anonymkode: ed362...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0

Anonymkode: 52013...145

Bare flott med troll ikke klarer å dy seg, da sender du tråden opp igjen for meg, så tusen takk😉

Anonymkode: bd2dd...607

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0

Anonymkode: 52013...145

Muligens hermorider?

Anonymkode: 9902d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...