AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Jeg har nylig møtt familien til kjæresten, som jeg har vært sammen med i 8 mnd. Liker de meg? Er de positive til forholdet? Blir glad for svar😊 Anonymkode: bd2dd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars 😂 Anonymkode: f2467...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars 10 of swords så nei. Anonymkode: ed362...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 10 of swords så nei. Anonymkode: ed362...66c Det var dårlig kort🥹 Takk for kortlegg. Anonymkode: bd2dd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Jeg får 2 beger for sammenkomsten, og 7 beger og sverdenes ess opp ned for deg. Både 7 beger og sverdenes ess opp ned står for illusjoner, forvirring, miste seg i tankene og det som er ekte, ser for meg at du har mange tanker og bekymringer angående dette og ingen av de er reelle, spesielt når 2 beger står for møtet deres. Anonymkode: 6153e...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får 2 beger for sammenkomsten, og 7 beger og sverdenes ess opp ned for deg. Både 7 beger og sverdenes ess opp ned står for illusjoner, forvirring, miste seg i tankene og det som er ekte, ser for meg at du har mange tanker og bekymringer angående dette og ingen av de er reelle, spesielt når 2 beger står for møtet deres. Anonymkode: 6153e...4c7 Hva betyr 2 beger? Ja du kan nok ha rett i at jeg tenker mye og er generelt en person som bekymrer meg litt. Tar til meg det du sier om at tankene er illusjoner som ikke er reelle😊 Var veldig spent på hvordan du tolker 2 beger? Tusen takk for kortlegg😊 Anonymkode: bd2dd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars 2 begere er kortet som vitner om lykkelige foreninger, starten på noe ekte, en god relasjon, i ditt tilfelle deg og svigerfamilien, beklager glemte å ta med de. Anonymkode: 6153e...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg får 2 beger for sammenkomsten, og 7 beger og sverdenes ess opp ned for deg. Både 7 beger og sverdenes ess opp ned står for illusjoner, forvirring, miste seg i tankene og det som er ekte, ser for meg at du har mange tanker og bekymringer angående dette og ingen av de er reelle, spesielt når 2 beger står for møtet deres. Anonymkode: 6153e...4c7 Egentlig er det ganske likt 10 of swords da, denne energien. 7 of cups og ace of swords opp ned kan rett ut bety 10 of swords innad i forholdet et sted Anonymkode: ed362...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erdusikker Skrevet 27. mars #9 Del Skrevet 27. mars Ingen her som er klarsynte, bare de med seriøse mentale lidelser påstår noe slikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars Så jeg tok clarifyer jeg. The Moon og The High Priestess. Og så Wheel of Fortune. Og så 9 of swords sammen med 8 of cups. For meg er det jo et dårlig omen. Anonymkode: ed362...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Del Skrevet 27. mars Tok igjen på The Moon og da ble det The World og Ace of Pentacles og så 4 of pentacles. Økonomi er et problem og blir nok større og større. Hemmeligheter rundt dette da? Det blir til slutt så mye stress at en av partene velger å gå bort. Altså 10 of swords. Anonymkode: ed362...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 2 begere er kortet som vitner om lykkelige foreninger, starten på noe ekte, en god relasjon, i ditt tilfelle deg og svigerfamilien, beklager glemte å ta med de. Anonymkode: 6153e...4c7 Tusen takk for forklaring, dette var jo fantastisk å lese😍 Ser det er lutt ulike tolkninger ute og går her, men velger å ta til meg denne, den hadde en skikkelig god energi over seg🥰 Anonymkode: bd2dd...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok igjen på The Moon og da ble det The World og Ace of Pentacles og så 4 of pentacles. Økonomi er et problem og blir nok større og større. Hemmeligheter rundt dette da? Det blir til slutt så mye stress at en av partene velger å gå bort. Altså 10 of swords. Anonymkode: ed362...66c Det er ikke noen økonomiske problemer hos noen av oss, vi har begge trygg økonomi og eier mye i hver vår leilighet, og ingen av oss har annen gjeld enn boliglån, så det stemte ikke helt. Men tusen takk for kortlegg😊 Anonymkode: bd2dd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for forklaring, dette var jo fantastisk å lese😍 Ser det er lutt ulike tolkninger ute og går her, men velger å ta til meg denne, den hadde en skikkelig god energi over seg🥰 Anonymkode: bd2dd...607 Svik og økonomi er inne i bildet, men det er jo fint med forelskesfasen Anonymkode: ed362...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke noen økonomiske problemer hos noen av oss, vi har begge trygg økonomi og eier mye i hver vår leilighet, og ingen av oss har annen gjeld enn boliglån, så det stemte ikke helt. Men tusen takk for kortlegg😊 Anonymkode: bd2dd...607 I fremtiden kan ting skje men bare lev livet dette ordner seg nok Anonymkode: ed362...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I fremtiden kan ting skje men bare lev livet dette ordner seg nok Anonymkode: ed362...66c Ja må satse på at det ordner seg, har veldig lyst å få til dette forholdet😊 Det føles veldig bra mellom oss😊 Anonymkode: bd2dd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0 Anonymkode: 52013...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja må satse på at det ordner seg, har veldig lyst å få til dette forholdet😊 Det føles veldig bra mellom oss😊 Anonymkode: bd2dd...607 Ja det er viktig å lytte til sin egen magefølelse Anonymkode: ed362...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0 Anonymkode: 52013...145 Bare flott med troll ikke klarer å dy seg, da sender du tråden opp igjen for meg, så tusen takk😉 Anonymkode: bd2dd...607 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #20 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hmmm… Jeg kjenner dessverre en kløe i endetarmen som ikke lover godt…0 Anonymkode: 52013...145 Muligens hermorider? Anonymkode: 9902d...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå