Gå til innhold

Hvordan ville dere gått frem angående utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er svært dårlig gjort å ta opptak. Spesielt av den din partner har vært utro med. Det er en uskyldig part. For den del kan denne personen ha fått info om at han er singel, åpent forhold e.l. Og så ender den personen opp med å bli filmet. 

Anonymkode: 345f9...d9c

Dårlig gjort å ta opptak av hva som foregår i sin egen seng? 

Anonymkode: 68e98...7cc

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var lurt å ta opptak for og få bekreftet mistanken sin. Pust med magen og tenk på deg selv fremover. 

Fokuser på hvilken løsning som er best for deg. Ungene tilpasser seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på, er hvor "tydelig" dette opptaket er. Er det sånn at når du legger godviljen til, så kan lydene tolkes slik at du får bekreftet frykten for utroskap? 

Dersom du kjenner deg igjen i det jeg skrev, så råder jeg deg til å la en god venninne lytte til opptaket, og så si sin ærlige mening om hva hun tror.

 

Anonymkode: d5849...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke hva jeg vil, står mye på spill her med bolig og barn

Anonymkode: ebebe...804

Ikke tenk på barn og bolig her. Tenk på deg selv. Det er en gjentakende bommert hos mennesker. Du må leve med tillitsbruddet resten av livet med han. Finn ut hva du vil, planlegg, (både med hus og unger)legg frem din plan. 
1. leve med han videre og ha dine resttriksjoner (som kommer til å spise deg opp)

eller

2. planlegg skillsmisse. (Hus, bank, advokat osv)

legg frem valget ditt til han. Husk DU har bestemt. Ikke si noe nå, tenk først, deretter planlegg.  

Anonymkode: 07654...e6a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har tatt opptak av samboer som har sex med en annen i vårt hjem. Etter er halvt år med mistanker og han nekter på alt såklart så har jeg nå fått bevis. Hvordan skal jeg gå frem? Er helt i sjokk og kvalm fordi om jeg på en måte allerede visste det så er det noe med å få det bekreftet.

Anonymkode: ebebe...804

Bare å avslutte forholdet. 
Du ringer familievernkontoret for obligatorisk mekling siden dere har barn under 16 år (min antakelse). 

Også må dere finne ut av fordeling av bolig osv. 

Hva han nekter eller bekrefter hadde jeg ikke brydd meg om. Forholdet hadd vær over. 

Anonymkode: ea106...783

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dårlig gjort å ta opptak av hva som foregår i sin egen seng? 

Anonymkode: 68e98...7cc

Antar det vises nakenhet. Å ha overvåkning på soverommet som både ts og partner samtykker til er ok. Men å filme andre naken derimot…

Anonymkode: 345f9...d9c

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett deg ned med han og hold roen. Bestem deg for å være helt rolig!!! Spør han rett ut rolig: er det noe du vil fortelle meg? Er du utro? 
hvis han sier nei, så si: du har sjansen nå til å være ærlig og si om det foregår noe. Da blir han nok flakkende i blikket og ukonsentrert! Nekter han, så bare spill av videon/ lydopptaket. Se hans reaksjon.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes det er svært dårlig gjort å ta opptak. Spesielt av den din partner har vært utro med. Det er en uskyldig part. For den del kan denne personen ha fått info om at han er singel, åpent forhold e.l. Og så ender den personen opp med å bli filmet. 
 

Du burde kunne tatt en avgjørelse for deg selv om du vil bli eller ikke når du allerede har hatt sterk mistanke/visst enn å måtte ha behov for opptak i tillegg. Sånn sett er det du den eneste som har gjort noe ulovlig her som du kan straffes for. Verken din partner eller den han er utro med har gjort noe som kan straffes. 

Anonymkode: 345f9...d9c

Man er neppe helt uskyldig når man ligger i sengen til en gift familiefar.  Men å ta videoopptak av andre på den måten er nok ulovlig.

Anonymkode: 70667...283

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (12 timer siden):

Du har tre valg:

1 Bli og ikke åpne forholdet. Da vet du ikke hva som skjer.

2 Bli og åpne forholdet, da vet du hva som skjer og han er ikke utro.

3 Eller dra.

Pga å være med barna har jeg valgt 2.

Det gikk ikke så da ble det 3.

Du vet at åpent forhold betyr også at TS kan ha seg rundt? Det tviler jeg at den utro mannen hennes går med på.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han er verbal men ikke fysisk farlig nei. Skal såklart ta det på tomannshånd uten barn tilstede. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, er bare i sjokk!

Anonymkode: ebebe...804

Hold hodet kaldt og pust før du gjør noe som helst.

Hadde det bare vært en enkelthendelse hvor han har innrømmet når du fattet mistanke kunne jeg kanskje ha jobbet videre med forholdet. Når han har løyet deg rett opp i ansiktet når du har delt mistanke hadde det vært over og ut for min del. Det var det som tok knekken på mitt forrige forhold etter hans utroskap, selv om vi prøvde i over ett år. Angrer på at jeg ikke gikk dagen jeg fant det ut.

Organiser i det skjulte. Sjekk over økonomiske midler, kontakt fvk, be om en gratis time rådgivning hos advokat, få verdivurdering av boligen, se etter andre plasser å bo og snakk med noen nær deg som kan støtte deg. 

Når du kjenner du kan snakke med ham om dette rolig og fattet og samtidig har litt av det praktiske på stell. Forklar hva du vet og hva som skjer videre på bakgrunn av dette. Ikke gi rom for sutter og beklagelser. Vær kald og konkret. 

Anonymkode: e7c78...45a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg synes det er svært dårlig gjort å ta opptak. Spesielt av den din partner har vært utro med. Det er en uskyldig part. For den del kan denne personen ha fått info om at han er singel, åpent forhold e.l. Og så ender den personen opp med å bli filmet. 
 

Du burde kunne tatt en avgjørelse for deg selv om du vil bli eller ikke når du allerede har hatt sterk mistanke/visst enn å måtte ha behov for opptak i tillegg. Sånn sett er det du den eneste som har gjort noe ulovlig her som du kan straffes for. Verken din partner eller den han er utro med har gjort noe som kan straffes. 

Anonymkode: 345f9...d9c

Det er selvsagt ikke dårlig gjort å ta opptak av noe som foregår i HENNES soverom og HENNES seng. Det er hennes hus, og hun kan gjøre hva hun vil der inne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Det er selvsagt ikke dårlig gjort å ta opptak av noe som foregår i HENNES soverom og HENNES seng. Det er hennes hus, og hun kan gjøre hva hun vil der inne.

Opptaket er ulovlig.

Anonymkode: 47b1a...310

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (11 timer siden):

Hadde personlig satt i gang skilsmisse.

Hadde kontaktet advokat, satt opp time til FVK og så hadde jeg rolig satt meg ned med han, sett han rett inn i øynene sagt jeg vil skilles og sagt at han må flytte ut inntil alt det praktiske er på plass.

Før han i det hele tatt hadde samlet seg hadde jeg sagt at jeg vet at du har vært utro. I VÅRT hjem. Om du benekter det og lyver meg opp i ansiktet så mister du siste fnugg av respekt fra meg.

 

Man kan vel ikke skille seg fra en samboer?

Anonymkode: 1e38f...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Send han opptaket og vent på utspill fra han. 

Anonymkode: 78c06...be9

Dersom hun seøv ikke er ril stede og mannen ikke visste om oppraksutstyret risikerer hun å bli anmeldt.

Anonymkode: f909a...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (4 minutter siden):

Det er selvsagt ikke dårlig gjort å ta opptak av noe som foregår i HENNES soverom og HENNES seng. Det er hennes hus, og hun kan gjøre hva hun vil der inne.

Det er HANS seng og HANS soverom også!

Anonymkode: f909a...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har tatt opptak av samboer som har sex med en annen i vårt hjem. Etter er halvt år med mistanker og han nekter på alt såklart så har jeg nå fått bevis. Hvordan skal jeg gå frem? Er helt i sjokk og kvalm fordi om jeg på en måte allerede visste det så er det noe med å få det bekreftet.

Anonymkode: ebebe...804

Been there…. Det blir ikke bedre. Er dere barnløs: Løøøøøøøøp. Bare finn deg et nytt sted, si du vet han er utro og dra.

Endret av Odine
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er svært dårlig gjort å ta opptak. Spesielt av den din partner har vært utro med. Det er en uskyldig part. For den del kan denne personen ha fått info om at han er singel, åpent forhold e.l. Og så ender den personen opp med å bli filmet. 
 

Du burde kunne tatt en avgjørelse for deg selv om du vil bli eller ikke når du allerede har hatt sterk mistanke/visst enn å måtte ha behov for opptak i tillegg. Sånn sett er det du den eneste som har gjort noe ulovlig her som du kan straffes for. Verken din partner eller den han er utro med har gjort noe som kan straffes. 

Anonymkode: 345f9...d9c

Derfor er det vel TS som må bestemme hvilken straff hun syns er passe fra hennes side. Hun kan for eksempel gå fra ham. Det kan for ham oppleves som en straff. Og sånn juridisk er det fullt lovlig av henne å gjøre det! Dersom det er det at mange gir råd om å gå til advokat er det ikke for å kunne sikte han for det han har gjort, men heller å orientere seg om sine rettigheter i forbindelse med bruddet for å sikre seg selv økonomisk slik at hun kan starte på nytt og samtidig ta vare på barna sine interesser.

Anonymkode: c6820...00b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har tatt opptak av samboer som har sex med en annen i vårt hjem. Etter er halvt år med mistanker og han nekter på alt såklart så har jeg nå fått bevis. Hvordan skal jeg gå frem? Er helt i sjokk og kvalm fordi om jeg på en måte allerede visste det så er det noe med å få det bekreftet.

Anonymkode: ebebe...804

Hva gjorde at du mistenkte noe? 
 

Dro han noen inn i deres hjem?? Fyfan 

Anonymkode: 13d37...96e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Antar det vises nakenhet. Å ha overvåkning på soverommet som både ts og partner samtykker til er ok. Men å filme andre naken derimot…

Anonymkode: 345f9...d9c

Andre har ingenting nakne det soverommet å gjøre, med mindre det er avtalt med både mannen og ts. 

Anonymkode: 68e98...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er HANS seng og HANS soverom også!

Anonymkode: f909a...dbc

Men da måtte han ha sagt fra til ts om at han ikke vil bli filmet når han tar med damer hjem bak ryggen til ts og installerer dem i huset og tom har sex i senga deres, noe selv mange i åpent forhold ville syntes var ubehagelig. 

Anonymkode: 68e98...7cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...