Gå til innhold

Hvordan ville dere gått frem angående utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tatt opptak av samboer som har sex med en annen i vårt hjem. Etter er halvt år med mistanker og han nekter på alt såklart så har jeg nå fått bevis. Hvordan skal jeg gå frem? Er helt i sjokk og kvalm fordi om jeg på en måte allerede visste det så er det noe med å få det bekreftet.

Anonymkode: ebebe...804

  • Liker 1
  • Hjerte 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil du da? Bli? Gå?

Anonymkode: 3676b...ae2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å dra? Er partneren din utagerende? 

Anonymkode: 9301a...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har tatt opptak av samboer som har sex med en annen i vårt hjem. Etter er halvt år med mistanker og han nekter på alt såklart så har jeg nå fått bevis. Hvordan skal jeg gå frem? Er helt i sjokk og kvalm fordi om jeg på en måte allerede visste det så er det noe med å få det bekreftet.

Anonymkode: ebebe...804

Spørs jo hva du vil. Dra håper jeg? Ellers kommer det an på personligheten hans, er han ustabil ville jeg sagt det etter du/barn/evt kjæledyr er UTE av huset og i trygghet. Viktig!

Anonymkode: 6b378...62d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Spørs jo hva du vil. Dra håper jeg? Ellers kommer det an på personligheten hans, er han ustabil ville jeg sagt det etter du/barn/evt kjæledyr er UTE av huset og i trygghet. Viktig!

Anonymkode: 6b378...62d

Han er verbal men ikke fysisk farlig nei. Skal såklart ta det på tomannshånd uten barn tilstede. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, er bare i sjokk!

Anonymkode: ebebe...804

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Spørs jo hva du vil. Dra håper jeg? Ellers kommer det an på personligheten hans, er han ustabil ville jeg sagt det etter du/barn/evt kjæledyr er UTE av huset og i trygghet. Viktig!

Anonymkode: 6b378...62d

Han er ikke voldelig nei!

Anonymkode: ebebe...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva vil du da? Bli? Gå?

Anonymkode: 3676b...ae2

Vet ikke hva jeg vil, står mye på spill her med bolig og barn

Anonymkode: ebebe...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du allerede har konfrontert han, så er det jo ikke noe å lure på. 

Anonymkode: 0d0ab...de4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hva jeg vil, står mye på spill her med bolig og barn

Anonymkode: ebebe...804

Jaja du får velge bolig da og bli.

Anonymkode: 2debe...bf2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er verbal men ikke fysisk farlig nei. Skal såklart ta det på tomannshånd uten barn tilstede. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, er bare i sjokk!

Anonymkode: ebebe...804

Ville startet med å fordøye det før jeg la det frem ihvertfall. Ting kan komme helt galt ut i sjokkfasen.

Anonymkode: a4d78...e30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei ut litt mer. Finn ut hvor flink han er å lyve feks. Er han svært flink kan du aldri være trygg i framtiden.

Feks; Se ham dypt i øynene og spør hva han syns om utroskap. Og vider hva en passende reaksjon, evt straff burde vært for dette i et forhold. 

Klarer han å se deg i øynene og si at ‘utroskap er forkastelig og burde vært fengselsstraff for det’…ja da er han så falsk og løgnaktig at jeg hadde løpt av gårde og ikke sett meg tilbake😱

Anonymkode: a4d78...e30

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han er verbal men ikke fysisk farlig nei. Skal såklart ta det på tomannshånd uten barn tilstede. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, er bare i sjokk!

Anonymkode: ebebe...804

OK. Vent til barn er ut av huset. Legg deg frem. Dette med bolig og økonomisk virker nok overveldende,MEN slikt løser seg. Praktiske ting.

Jeg hadde aldri tilgitt. Det hadde vært rett UT.

 

Anonymkode: 6b378...62d

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnomynBurker

Først hadde jeg snakket med fastlegen. Ha en avtale om at du kan få noe å sove på om du skulle bli helt utslitt. 

Så hadde jeg snakket med arbeidsgiver og tatt ut ferie. 

Snakk så med din eks og se om dere blir enige om veien videre. 

Så kjøper du noen timer rådgiving hos advokat. 

Gjør som advokaten råder deg. 

Bli enige om at han flytter ut. 

Når du har kommet så langt kan dere snakke med barna. 

Bare ta dere god tid av hensyn til barna. 

Det er helt forferdelig at dette har skjedd deg. Jeg håper du kommer deg igjennom det så godt det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fikk du opptak?

Anonymkode: 0a836...beb

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tre valg:

1 Bli og ikke åpne forholdet. Da vet du ikke hva som skjer.

2 Bli og åpne forholdet, da vet du hva som skjer og han er ikke utro.

3 Eller dra.

Pga å være med barna har jeg valgt 2.

Det gikk ikke så da ble det 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han opptaket og vent på utspill fra han. 

Anonymkode: 78c06...be9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe så grusomt! Forstår godt du er i sjokk og har det vondt.

Har du noen du kan prate med? Noen du er trygge på og som kan ta et falkeblikk over situasjonen?

Enig med den som skrev over her at det er lurt å trekke pusten dypt, prøve å roe ned litt og vente med å si noe til du er mer i balanse. Ta deg en timeout, reis bort noen timer/et døgn og la dette synke inn, å agere i sjokk er aldri lurt.

ikke la praktiske / økonomiske bekymringer lamme deg, de tingene ordner seg. Det lover jeg! 

Ikke bli i et forhold med er slikt svik - du fortjener bedre!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Hadde personlig satt i gang skilsmisse.

Hadde kontaktet advokat, satt opp time til FVK og så hadde jeg rolig satt meg ned med han, sett han rett inn i øynene sagt jeg vil skilles og sagt at han må flytte ut inntil alt det praktiske er på plass.

Før han i det hele tatt hadde samlet seg hadde jeg sagt at jeg vet at du har vært utro. I VÅRT hjem. Om du benekter det og lyver meg opp i ansiktet så mister du siste fnugg av respekt fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner vedkommende hadde jeg dratt dit og sagt jeg ikke likte husbesøk.

Anonymkode: 2debe...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er svært dårlig gjort å ta opptak. Spesielt av den din partner har vært utro med. Det er en uskyldig part. For den del kan denne personen ha fått info om at han er singel, åpent forhold e.l. Og så ender den personen opp med å bli filmet. 
 

Du burde kunne tatt en avgjørelse for deg selv om du vil bli eller ikke når du allerede har hatt sterk mistanke/visst enn å måtte ha behov for opptak i tillegg. Sånn sett er det du den eneste som har gjort noe ulovlig her som du kan straffes for. Verken din partner eller den han er utro med har gjort noe som kan straffes. 

Anonymkode: 345f9...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...