Gå til innhold

Når hun har stramme jeans- hva legger dere mest merke til, menn?


Kryneren

Anbefalte innlegg

Vera skrev (På 26.3.2024 den 13.35):

Hvordan? At jeg syns det er ekkelt med menn som kikker meg i skrittet for å se om jeg har bollemus? Det er jo bare trashy og ekkelt. Ha litt klasse.

Ingen menn har klasse. De er vulgære og simple,alle som en. Det står bare en eneste ting i hodene deres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera skrev (5 minutter siden):

Det er IKKE seksuelt å ha på seg en jeans 😂😂 

Jeg syns det er helt topp å få blikk - det gjør meg bare glad. Men folk som stirrer, og tar for seg hele kroppen med blikket? Creepy.

Hva om det oppfattes som seksuelt av andre? Har du hørt om forskjellige fetisher?

Anonymkode: 611db...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er det forskjell på å se en kvinne man synes er sexy, og sette pris på det- og å stille seg opp og stirre for å se etter om noen har bollemus.  

Det siste er creepy, enig med @Vera Men å se noe man liker? Vi zer jo folk hele tiden, og mange er flotte å se på.

Jeg bil ikke tafse på dem eller ha sex med dem av den grunn.  Jeg liker tvert imot å  være gentleman. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (3 timer siden):

Nå er det du som vrir på det jeg skriver..jeg skriver at det ligger samme tankegang bak det å si at man ber om å bli kikket i skrittet om man går med jeans - som det å si at man ber om å bli voldtatt om man går utfordrende kledd. 
 

Det er ingen her som kritiserer diskre blikk, det er bare fint. 

Så bra. Jeg kikker diskret. Noe annet enn jo dritflaut. 

Men å like å bli lagt merke til, er ikke det samme som å be om å bli voldtatt. Vi er nok temmelig enig, selv om jeg synes du drar det litt langt. 

Anonymkode: 0a299...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (3 timer siden):

Ingen menn har klasse. De er vulgære og simple,alle som en. Det står bare en eneste ting i hodene deres.

Huff. Kjipt at du har slike opplevelser med menn. Jeg er ihvertfall ikke slik. Sitter heller ikke og kikker på damer "aktivt" når jeg er ute.

Å sitte meg ned på en kafe bare for å kikke på damer det hadde jeg aldri giddet. Det er så altfor mye artig å finne på enn akkurat det. 

Anonymkode: 0a299...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 26.3.2024 den 13.35):

Hvordan? At jeg syns det er ekkelt med menn som kikker meg i skrittet for å se om jeg har bollemus? Det er jo bare trashy og ekkelt. Ha litt klasse.

Hva om det er for å vise kameltåa si? Kjenner ei som er sånn (hun er 50), dattera på 25 er kliss lik. Jeansen laaaangt oppi fittesprekken! Syntes det er sexigt 😛

Anonymkode: 3a9b3...386

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kryneren skrev (På 26.3.2024 den 14.39):

Må kanskje ta litt ansvar som ts her. Jeg mente ikke stå og stirre. Det gjør uansett ikke jeg. Men man får jo med seg noen detaljer med bare et raskt øyekast. For et par - tre generasjoner siden gikk ikke damer sånn kledd. Men lurer på om ikke datidens menn også fantaserte litt?  Det var bare ikke tema 

Enig.. og det er viktig for kvinner at en mann har klasse.. slik som @Vera poengterer.. Like viktig som det er for meg, for å ikke bli oppfattet som en fjott. Da tenker jeg på stirring i skrittet, blandt "vanlige" kvinner som ikke spiller på sex.

Unntaket er kvinner som elsker å terge, som gjerne har ei cameltoe å vise frem.. De er jo opptatt av å se en manns store øyne, når han titter på skrittet hennes.. Det tenner jo dem også, så den fetishen er helt vanlig å bruke seksuell forståelse på.

Men desverre, ikke alle som har den forståelse.. eller ser forskjellen på et sexobjekt, og en vanlig kvinne som liker å gå i jeans🙄
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret selvfølgelig?!

Hun står foran speilet med en konsentrert mine, øynene fokusert på hver minste detalj av sitt eget speilbilde. Med en hånd som bærer et fast grep om en flaske med "Gelé de la Mode" stylinggelé, klemmer hun en liten mengde ut i håndflaten og gnir den mellom fingrene til den blir varm og smidig. Deretter, med presisjonen til en kunstner, begynner hun å påføre "Gelé de la Mode" på håret sitt, strekke og forme hvert enkelt hårstrå til perfeksjon.

Med et dyktig grep om en "Heat Master" varmluftsbørste, lar hun varmen forme og temme de utfordrende stråene som strekker seg i alle retninger. Hun vet at hvert sveip og hvert slag med børsten er avgjørende for det endelige resultatet. Etter å ha brukt børsten til å gi håret form og volum, tar hun frem en "Stylista" profesjonell stylingkam og begynner å skape skarpe linjer og definerte frisyrer.

Hun avslutter med en rask titt på hele helhetsbildet i speilet, sikrer seg at hvert hårstrå er på plass, og at hennes signaturstil er perfekt gjengitt. Med et tilfreds smil på leppene, vet hun at hun er klar til å erobre dagen med stil.

Anonymkode: 1049f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (20 timer siden):

Det er krenkende, spesielt for mennesker som har opplevd overgrep feks.

Så ikke bruk bukser som er så trange at man ser hver minste little detalje av underkroppen din, det er ikke verre enn det.

Anonymkode: a0673...0e2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 26.3.2024 den 13.35):

Hvordan? At jeg syns det er ekkelt med menn som kikker meg i skrittet for å se om jeg har bollemus? Det er jo bare trashy og ekkelt. Ha litt klasse.

Ja synes det er litt kreep å se etter om du kan se musa der. Men å kikke litt på rumpa og formen er jo bare naturlig da damer er nydelig å se på. Men kikke ikke stirre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg etterlyser mer klasse hos kvinner. Det finnes kvinner som er både pent kledd og veldig sexy, med klasse. Noen kvinner krever oppmerksomhet, og de krever respekt. Det er klasse.

For meg har dere kvinner som kler dere slik at dere blir lagt godt merke til, og deretter reagerer på den minste oppmerksomhet, ingen klasse. Det er for meg et tegn på umodenhet. Det er en holdning som hører tenårene til. En tidlig utvikling hvor de yngste kvinnene ikke har det minste begrep om hvor vakre de kan være, og skjønner ingen ting av hvordan gutter/menn reagerer.
En voksen kvinne reagerer ikke med forakt for oppmerksomhet. Hun setter pris på det, aksepterer det, eller ler av hvor stakkarslig enkelte menn reagerer, om oppmerksomheten er upassende og umoden, slik den oppfattes når noen stirrer.

De siste innleggene over, hvor menn kryper for kvinner, og tror det er respektfullt, er heller ingen klasse.

En mann med klasse legger merke til et løst hår på jakkekragen til en kvinne, og det får ikke mer oppmerksomhet enn et tydelig markert skritt i en tettsittende bukse. Men det siste har en uendelig større innvirkning på han. Positiv innvirkning. Uten at det legges merke til. Men det kan føles, i form av annen oppmerksomhet, kanskje blikkontakt, kanskje et smil.

Kvinner som uheldigvis er blitt utsatt for overgrep, og kvinner som blir plaget med konstant og plagsom oppmerksomhet, har de fleste forståelse for. 

Anonymkode: ca147...7b1

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg etterlyser mer klasse hos kvinner. Det finnes kvinner som er både pent kledd og veldig sexy, med klasse. Noen kvinner krever oppmerksomhet, og de krever respekt. Det er klasse.

For meg har dere kvinner som kler dere slik at dere blir lagt godt merke til, og deretter reagerer på den minste oppmerksomhet, ingen klasse. Det er for meg et tegn på umodenhet. Det er en holdning som hører tenårene til. En tidlig utvikling hvor de yngste kvinnene ikke har det minste begrep om hvor vakre de kan være, og skjønner ingen ting av hvordan gutter/menn reagerer.
En voksen kvinne reagerer ikke med forakt for oppmerksomhet. Hun setter pris på det, aksepterer det, eller ler av hvor stakkarslig enkelte menn reagerer, om oppmerksomheten er upassende og umoden, slik den oppfattes når noen stirrer.

De siste innleggene over, hvor menn kryper for kvinner, og tror det er respektfullt, er heller ingen klasse.

En mann med klasse legger merke til et løst hår på jakkekragen til en kvinne, og det får ikke mer oppmerksomhet enn et tydelig markert skritt i en tettsittende bukse. Men det siste har en uendelig større innvirkning på han. Positiv innvirkning. Uten at det legges merke til. Men det kan føles, i form av annen oppmerksomhet, kanskje blikkontakt, kanskje et smil.

Kvinner som uheldigvis er blitt utsatt for overgrep, og kvinner som blir plaget med konstant og plagsom oppmerksomhet, har de fleste forståelse for. 

Anonymkode: ca147...7b1

Takk for et velskrevet innlegg, sjelden vare her inne. Er kvinne, og tenker likt som deg. Ha en fortsatt fin påske!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg etterlyser mer klasse hos kvinner. Det finnes kvinner som er både pent kledd og veldig sexy, med klasse. Noen kvinner krever oppmerksomhet, og de krever respekt. Det er klasse.

For meg har dere kvinner som kler dere slik at dere blir lagt godt merke til, og deretter reagerer på den minste oppmerksomhet, ingen klasse. Det er for meg et tegn på umodenhet. Det er en holdning som hører tenårene til. En tidlig utvikling hvor de yngste kvinnene ikke har det minste begrep om hvor vakre de kan være, og skjønner ingen ting av hvordan gutter/menn reagerer.
En voksen kvinne reagerer ikke med forakt for oppmerksomhet. Hun setter pris på det, aksepterer det, eller ler av hvor stakkarslig enkelte menn reagerer, om oppmerksomheten er upassende og umoden, slik den oppfattes når noen stirrer.

De siste innleggene over, hvor menn kryper for kvinner, og tror det er respektfullt, er heller ingen klasse.

En mann med klasse legger merke til et løst hår på jakkekragen til en kvinne, og det får ikke mer oppmerksomhet enn et tydelig markert skritt i en tettsittende bukse. Men det siste har en uendelig større innvirkning på han. Positiv innvirkning. Uten at det legges merke til. Men det kan føles, i form av annen oppmerksomhet, kanskje blikkontakt, kanskje et smil.

Kvinner som uheldigvis er blitt utsatt for overgrep, og kvinner som blir plaget med konstant og plagsom oppmerksomhet, har de fleste forståelse for. 

Anonymkode: ca147...7b1

Jeg liker 50 tallet.  Har lyst å gå i dress som mann.  Liker det men er ikke helt modig nok. Eller kanskje bli litt eldre først. Men fint med jeans og dressjakke da. En litt tight skjorte er fint. Ikke stramt buksene på menn. Litt rette med litt form kan.  Ikke slim fit.  Alt er jo slim fit på men nå. Jeg bruker bare rette eller lit løse.  Men litt for min del vil ikke avsløre for mye hva jeg har under de da. Det er best å vente med Haha.  Skryte gutter azz. 🤣😇

Jenter er så vakkert å se i kjole eller fakta litt så dress aktig er fint på jenter og synes jeg. Men kjole er så kvinnelig og uten å vise detaljer.  Verdig og.  Trenger ikke å se alt på jenter az det burde være noe sånn litt hemmelig.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpa er det første jeg legger merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (På 27.3.2024 den 21.25):

Ingen menn har klasse. De er vulgære og simple,alle som en. Det står bare en eneste ting i hodene deres.

Sånn er naturen.

Anonymkode: caa02...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 27.3.2024 den 21.19):

Det er IKKE seksuelt å ha på seg en jeans 😂😂 

Jeg syns det er helt topp å få blikk - det gjør meg bare glad. Men folk som stirrer, og tar for seg hele kroppen med blikket? Creepy.

Det er ikke sexuelt når en kvinne setter sammen et lekkert antrekk som inkluderer trange jeans, men det er sexy.

Og dette må du ta som en kompliment @Vera - ikke som en creepy replikk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kryneren skrev (På 26.3.2024 den 5.05):

Rumoa, forsiden, formene generelt?

Definitivt øynene

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 27.3.2024 den 21.19):

Det er IKKE seksuelt å ha på seg en jeans 😂😂 

Jeg syns det er helt topp å få blikk - det gjør meg bare glad. Men folk som stirrer, og tar for seg hele kroppen med blikket? Creepy.

Det er mange jeans og tights som er seksuelt. Når jeansen er tredd lang opp mellom fittleppene eller tightsen er gjennomsiktig så må du forvente å få lange blikk. Hvis du vil unngå dette er det bare å ta på seg baggy jeans og ingen vil ofre deg en tanke😅

Anonymkode: bff5a...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (På 29.3.2024 den 11.00):

Det er ikke sexuelt når en kvinne setter sammen et lekkert antrekk som inkluderer trange jeans, men det er sexy.

Og dette må du ta som en kompliment @Vera - ikke som en creepy replikk. 

Kvinnekroppen og menneske i sin helhet er først og fremst utrolig vakkert og ikke kun seksuelt. 

Men det er veldig få ting som gjør meg så crazeee som ei pen dame som er "noe fit" i tett sittende bukser/jeans yumm haha

Stirrer ikke az serr gutter. Og se etter Cameron? Kleint az

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra siden, litt bakfra: overgangen fra rumpe til lår. Den skal være akkurat passe markert, aner ikke hva som er for mye eller lite her. Og det er hvis buksa er annet enn hvit, da får jeg ikke med meg noe som helst. Helt i tåka med tunga på slep :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...