Gå til innhold

Når hun har stramme jeans- hva legger dere mest merke til, menn?


Kryneren

Anbefalte innlegg

Kryneren skrev (20 timer siden):

Må kanskje ta litt ansvar som ts her. Jeg mente ikke stå og stirre. Det gjør uansett ikke jeg. Men man får jo med seg noen detaljer med bare et raskt øyekast. For et par - tre generasjoner siden gikk ikke damer sånn kledd. Men lurer på om ikke datidens menn også fantaserte litt?  Det var bare ikke tema 

Menn har alltid ønsket å se så mye som mulig. På den tiden var det kun puppene kvinner kunne flørte med, og korsett for smalt liv, i tillegg til ansikt og hår selvsagt. I dag er vi heldigvis kommet lenger takket være at kvinner kan bruke bukser som viser alt det fineste. Vi menn tilpasser oss også, vi takler å se kvinner i tights som viser lårene/leggene, også tydelig kontur av rumpa og fitta. Vi nyter det selvsagt, og vi reagerer med de samme instinktene, men vi oppfører oss likevel. De fleste av oss.

Anonymkode: ca147...7b1

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera skrev (På 26.3.2024 den 10.14):

Siste gang jeg bruker trange jeans 🤢🤢

 

Som om dere ikke visste dette på forhånd? Er vel nettopp derfor noen velger å sprenge seg inn i en bukse som sikkert burde vært en størrelse større. Man tar jo et valg selv når man kler på seg om morran. Når man da velger en jeans som sitter som limt inntil alle steder, så vet man jo at kroppsfasong synes like godt utenpå.

Vi digger det, så pleeeaaase ikke slutt.

Anonymkode: 1c145...984

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamel tåa. Klart det er det helligste vi ser etter, det er er bare naturlig. Men damer i kjoler/skjørt vil bestandig være det fineste for meg i hvertfall.

Anonymkode: caa02...a68

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 26.3.2024 den 13.35):

Hvordan? At jeg syns det er ekkelt med menn som kikker meg i skrittet for å se om jeg har bollemus? Det er jo bare trashy og ekkelt. Ha litt klasse.

Dette er det første jeg ser etter. Jo bedre bollemus, jo lengre ser jeg.

Av de som jeg går forbi ser jeg på musen 1000 av 1000 ganger før ansiktet.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som om dere ikke visste dette på forhånd? Er vel nettopp derfor noen velger å sprenge seg inn i en bukse som sikkert burde vært en størrelse større. Man tar jo et valg selv når man kler på seg om morran. Når man da velger en jeans som sitter som limt inntil alle steder, så vet man jo at kroppsfasong synes like godt utenpå.

Vi digger det, så pleeeaaase ikke slutt.

Anonymkode: 1c145...984

Den trenden med å brette genseren eller skjorten litt nedi foran, åpnet en ny verden, bokstavelig talt.

Og selvsagt vet 100% av alle kvinner som gjør dette at de åpner for innsyn til musa.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er det første jeg ser etter. Jo bedre bollemus, jo lengre ser jeg.

Av de som jeg går forbi ser jeg på musen 1000 av 1000 ganger før ansiktet.

Anonymkode: 611db...137

🤮🤮🤮

Anonymkode: e64a4...541

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤮🤮🤮

Anonymkode: e64a4...541

Gjør det noe?

Nei.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 26.3.2024 den 10.14):

Siste gang jeg bruker trange jeans 🤢🤢

 

Siste gang her også! 🤢

Anonymkode: e64a4...541

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør det noe?

Nei.

Anonymkode: 611db...137

Kvalmt. Ekkelt. Perverst. 

🤮

Anonymkode: e64a4...541

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig sexy med trange jeans. Men sort glossy tights er enda mer sexy. Så jeg kikker på alt. Fra livet til anklene og oppigjen.

Synes det er rart at damer som kler seg i trange jeans eller tights ikke forstår at menn vil kikke både her og der. Det blir like rart som å ha dyp utringning og reagere på at noen kikker på kløften. 

 

Anonymkode: 0a299...9e5

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siste gang her også! 🤢

Anonymkode: e64a4...541

Hva trodde dere egentlig? At det ikke fantes menn som ser i skrittet til damer??

Anonymkode: 611db...137

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvalmt. Ekkelt. Perverst. 

🤮

Anonymkode: e64a4...541

Huffda.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på kvinnen - helheten. Er hun flink til å komponere antrekk og tilbehør gir jeg gjerne et anerkjennende nikk og et smil.

Jovisst er det sexy med trange jeans, men bare når det gjøres elegant.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (På 26.3.2024 den 13.35):

Hvordan? At jeg syns det er ekkelt med menn som kikker meg i skrittet for å se om jeg har bollemus? Det er jo bare trashy og ekkelt. Ha litt klasse.

Hvorfor viser du fram underlivet da?

Anonymkode: 7a37c...a2a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som om dere ikke visste dette på forhånd? Er vel nettopp derfor noen velger å sprenge seg inn i en bukse som sikkert burde vært en størrelse større. Man tar jo et valg selv når man kler på seg om morran. Når man da velger en jeans som sitter som limt inntil alle steder, så vet man jo at kroppsfasong synes like godt utenpå.

Vi digger det, så pleeeaaase ikke slutt.

Anonymkode: 1c145...984

Er du en av dem som mener det er fritt frem å voldta om en kvinne/jente har på seg miniskjørt også? For det er disse vibbene jeg får av det du skriver. 
Nei, jeg sprenger meg ikke inn i en bukse, jeg bruker trange jeans fordi det er det som sitter best på hoftene og beina mine. Jeg får «glipe» mellom korsrygg og bukse når jeg har på meg normale jeans, og må bruke belte - det syns jeg ikke er pent under topper. 
Guttene og mennene jeg omgås oppfører seg ikke som primitive dyr. Igjen, ha litt klasse, så får du deg kanskje kjæreste en dag du også.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er det første jeg ser etter. Jo bedre bollemus, jo lengre ser jeg.

Av de som jeg går forbi ser jeg på musen 1000 av 1000 ganger før ansiktet.

Anonymkode: 611db...137

Hilsen kvinne som liker å provosere?

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor viser du fram underlivet da?

Anonymkode: 7a37c...a2a

Den eneste jeg viser underlivet mitt til, er gynekologen min og mannen min. Ellers er jeg påkledd. 
Vet du hva underliv er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 time siden):

Er du en av dem som mener det er fritt frem å voldta om en kvinne/jente har på seg miniskjørt også? For det er disse vibbene jeg får av det du skriver. 
Nei, jeg sprenger meg ikke inn i en bukse, 

Snakk om å vri og vrenge på det som skrives. Tror du at alle menn som kikker på damer synes det er greit å voldta??

Anonymkode: 0a299...9e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vera skrev (1 time siden):

Er du en av dem som mener det er fritt frem å voldta om en kvinne/jente har på seg miniskjørt også? For det er disse vibbene jeg får av det du skriver. 
Nei, jeg sprenger meg ikke inn i en bukse, jeg bruker trange jeans fordi det er det som sitter best på hoftene og beina mine. Jeg får «glipe» mellom korsrygg og bukse når jeg har på meg normale jeans, og må bruke belte - det syns jeg ikke er pent under topper. 
Guttene og mennene jeg omgås oppfører seg ikke som primitive dyr. Igjen, ha litt klasse, så får du deg kanskje kjæreste en dag du også.

Hilsen kvinne som liker å provosere?

Den eneste jeg viser underlivet mitt til, er gynekologen min og mannen min. Ellers er jeg påkledd. 
Vet du hva underliv er? 

Hilsen mann som liker å kikke på det jeg liker.

Disse voldtatt-greiene dine er helt lavmål.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hilsen mann som liker å kikke på det jeg liker.

Disse voldtatt-greiene dine er helt lavmål.

Anonymkode: 611db...137

Nei det er de ikke - når en mann skriver at man ber om å bli kikket i skrittet fordi man har på seg jeans - DA er det lavmål. 
 

Om gamle griser kikker datteren din i skrittet for å se om hun har bollemus - er det ok for deg?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Snakk om å vri og vrenge på det som skrives. Tror du at alle menn som kikker på damer synes det er greit å voldta??

Anonymkode: 0a299...9e5

Hva er det som vrenges på? Det skrives at man ber om å bli kikket i skrittet om man har på seg jeans. 
Enkelte mener man ber om å bli voldtatt om man har kledd seg utfordrende. 
Temmelig skrudd tankegang begge deler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 minutt siden):

Nei det er de ikke - når en mann skriver at man ber om å bli kikket i skrittet fordi man har på seg jeans - DA er det lavmål. 
 

Om gamle griser kikker datteren din i skrittet for å se om hun har bollemus - er det ok for deg?

Alle må få kikke på det de vil, så lenge de vil. Dette skader absolutt ingen og derfor er det en bra ting.

Anonymkode: 611db...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...