Gå til innhold

Når hun har stramme jeans- hva legger dere mest merke til, menn?


Kryneren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle må få kikke på det de vil, så lenge de vil. Dette skader absolutt ingen og derfor er det en bra ting.

Anonymkode: 611db...137

Nei, de fleste har normal folkeskikk og stirrer ikke andre i skrittet. Du fremstår bare som vemmelig. 
Og jo - det skader. Det er krenkende, spesielt for mennesker som har opplevd overgrep feks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera skrev (1 minutt siden):

Nei, de fleste har normal folkeskikk og stirrer ikke andre i skrittet. Du fremstår bare som vemmelig. 
Og jo - det skader. Det er krenkende, spesielt for mennesker som har opplevd overgrep feks.

Jeg kommer til å fortsette med dette så lenge jeg lever. Å sitte på en fortaustrestaurant og bare scanne, se og bedømme er noe jeg kan bruke timesvis på. Du får dekke deg til om du har noe imot det.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 13.49):

Noen er sånn, ikke alle. For mange er det uskyldig og fint, for begge. Noen kvinner hever seg over det, og er rause nok til tenke at det er naturlig. For det er det faktisk.

Anonymkode: ca147...7b1

Er det det du forteller deg selv - at kvinner du ikke kjenner syns det er fint at du kikker dem i skrittet? De som ikke evner å trekke blikket til seg etter en rask kikk, men fortsetter å stirre og ta for seg hele kroppen - fremstår kun som lite intelligente og creepy. 
Er det inntrykket du ønsker kvinner skal ha av deg? 
 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kommer til å fortsette med dette så lenge jeg lever. Å sitte på en fortaustrestaurant og bare scanne, se og bedømme er noe jeg kan bruke timesvis på. Du får dekke deg til om du har noe imot det.

Anonymkode: 611db...137

Håper noen får nok og setter deg skikkelig på plass ;) 

I Norge er de fleste oppegående nok til at kvinnene ikke trenger å dekke seg til for å få gå i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (4 minutter siden):

Håper noen får nok og setter deg skikkelig på plass ;) 

I Norge er de fleste oppegående nok til at kvinnene ikke trenger å dekke seg til for å få gå i fred. 

Dette har jeg drevet med i over 20 år. Aldri blitt verken fersket, satt på plass eller noe slikt. Det er grenser for hva kvinner får med seg i en travel gate der det til enhver tid er 100-vis av mennesker.

Alle får gå i fred for meg. Jeg bare titter.

Anonymkode: 611db...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at menn stirrer meg i skrittet når jeg har på tights og trange bukser, ja

Anonymkode: 42006...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette har jeg drevet med i over 20 år. Aldri blitt verken fersket, satt på plass eller noe slikt. Det er grenser for hva kvinner får med seg i en travel gate der det til enhver tid er 100-vis av mennesker.

Alle får gå i fred for meg. Jeg bare titter.

Anonymkode: 611db...137

Tro meg, vi legger merke til det ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 minutter siden):

Tro meg, vi legger merke til det ;) 

Nei, dere gjør ikke det i et scenario som over. Men dere ønsker nok å påstå det.

Uansett får dere ikke gjort noe med det, og det er det beste av alt.

Anonymkode: 611db...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verken veltrent eller overvektig, dermed må jeg "presse frem" mine kvinnelige former med riktige klær. Treningsklær overlater som regel lite til fantasien, men jeg trives best i en klassisk jeans, gjerne litt 80-tallsinspirert a-la Levis 501. 

Det er helt fint om menn eller kvinner kikker på meg. Skjer det føler jeg meg faktisk litt ekstra fin. Jeg ser jo i speilet hvor jeansen strammer, men jeg har ikke behov for å være helt "flat" i skrittet. Tror ikke jeg har spesielt mye bollemus, men litt konturer er det jo :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 26.3.2024 den 13.35):

Hvordan? At jeg syns det er ekkelt med menn som kikker meg i skrittet for å se om jeg har bollemus? Det er jo bare trashy og ekkelt. Ha litt klasse.

Hvis man kler seg seksuelt der "alt vises" uansett hva man velger å ha på seg så må man regne med å få blikk. En mann med halvfeit penis som gikk rundt i klær som viste hele bulen får også blikk etter seg. 

 

 

Anonymkode: bff5a...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 timer siden):

Hva er det som vrenges på? Det skrives at man ber om å bli kikket i skrittet om man har på seg jeans. 
Enkelte mener man ber om å bli voldtatt om man har kledd seg utfordrende. 
Temmelig skrudd tankegang begge deler?

Selvfølgelig er det skrudd å mene at man ber om om å bli voldtatt eller stirret på. Alle vet at det bare er bs. Men man må regne med at folk kikker, og tenker. Selvfølgelig diskret, som i normal folkeskikk. 

Men at jeg kikker på en dame som jeg synes er pen, eller pent kledd, betyr ikke at jeg tror hun vil bli voldtatt. Makan til å bli mistrodd. 

Anonymkode: 0a299...9e5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helheten, overgangen fra rumpeballene til lårene deretter om hun har lange ben. 

Jeg styrer unna de med korte tykke ben,  og hvor leggene er like tykke som lårene. 

Anonymkode: 3c7a5...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merker at menn stirrer meg i skrittet når jeg har på tights og trange bukser, ja

Anonymkode: 42006...d7c

Det er nok mye fordommer og følelser her. Et lite øyekast blir raskt til at noen stirrer og glor, for enkelte.

Anonymkode: ca147...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er nok mye fordommer og følelser her. Et lite øyekast blir raskt til at noen stirrer og glor, for enkelte.

Anonymkode: ca147...7b1

Uansett gjør det ingenting.

Anonymkode: 611db...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere menn som skriver at dere ser etter bollemus osv er der single, i forhold eller en god blanding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man kler seg seksuelt der "alt vises" uansett hva man velger å ha på seg så må man regne med å få blikk. En mann med halvfeit penis som gikk rundt i klær som viste hele bulen får også blikk etter seg. 

 

 

Anonymkode: bff5a...04f

Det er IKKE seksuelt å ha på seg en jeans 😂😂 

Jeg syns det er helt topp å få blikk - det gjør meg bare glad. Men folk som stirrer, og tar for seg hele kroppen med blikket? Creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 minutt siden):

Det er IKKE seksuelt å ha på seg en jeans 😂😂 

Jeg syns det er helt topp å få blikk - det gjør meg bare glad. Men folk som stirrer, og tar for seg hele kroppen med blikket? Creepy.

Tror du skal se på noen tik tok eller youtube klipp der hvor menn lurer inn en agurk i buksa for å vise hvordan kvinner stirrer hvis du tror dette bare er et mannlig fenomen

Anonymkode: 3c7a5...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig er det skrudd å mene at man ber om om å bli voldtatt eller stirret på. Alle vet at det bare er bs. Men man må regne med at folk kikker, og tenker. Selvfølgelig diskret, som i normal folkeskikk. 

Men at jeg kikker på en dame som jeg synes er pen, eller pent kledd, betyr ikke at jeg tror hun vil bli voldtatt. Makan til å bli mistrodd. 

Anonymkode: 0a299...9e5

Nå er det du som vrir på det jeg skriver..jeg skriver at det ligger samme tankegang bak det å si at man ber om å bli kikket i skrittet om man går med jeans - som det å si at man ber om å bli voldtatt om man går utfordrende kledd. 
 

Det er ingen her som kritiserer diskre blikk, det er bare fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...