Gå til innhold

Er det attraktivt å være styreleder i borettslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du bør være tydelig på at alle tjenester må betales for med sex. True med å sette alle ektemennene i uendelig dugnadsarbeid hvis ikke fruene kjøper dem fri med sex. Hvis noen trenger hjelp til noe så be dem re opp senga og legge en pils klar i kjølern. Møt opp i snekkerbukse kun. Du får en fin tid! 👍

Anonymkode: 7cf76...701

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styreleder i borettslag drar damer som bare f…

Kvinner liker menn med makt, så kjør på!

😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 21.04):

Får man stor respekt og beundring fra single damer i borettslaget? Vi har rundt 100 leiligheter.

Ja, husk å gå til innkjøp av kondomer, du kan nok fort bruke opp en pakke hver kveld som styreleder.

Anonymkode: 216de...140

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 14.24):

Dette høres bra ut! Gleder meg til å bli oppringt av single damer som trenger hjelp med ting.

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Jeg bor i borettslag, og jeg har aldri ringt styreleder. Vi må sende mail. Styreleder er en kvinne og det hadde ikke falt meg inn å be noen i styret se på min lekke kran, det bruker man vaktmester eller rørlegger eller YouTube til! 

Han ene disippelen hennes sendte meg mail forleden om at jeg ikke kunne lade bilen min på tunet, og måtte finne meg en hurtiglader. 
Det er en bensinbil og ledningen gikk inn gjennom bakdøren… 

Anonymkode: 6698b...a74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Styreleder er en kvinne og det hadde ikke falt meg inn å be noen i styret se på min lekke kran

Det skjønner jeg, å fikse en kran som lekker er en jobb for menn med en skikkelig rumpesprekk.

Anonymkode: 216de...140

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Narvestad var vaktmester. Ikke styreleder

Anonymkode: f14cc...4ab

Jeg vet, men blir sett på som samme type person, selv om tittelen er forskjellig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (3 timer siden):

Hilsen en som har sittet i styret 

Frysegodene i form av mus og kaviarstjerne er kun for lederen, ikke de andre i styret.

Anonymkode: 216de...140

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bør være tydelig på at alle tjenester må betales for med sex. True med å sette alle ektemennene i uendelig dugnadsarbeid hvis ikke fruene kjøper dem fri med sex. Hvis noen trenger hjelp til noe så be dem re opp senga og legge en pils klar i kjølern. Møt opp i snekkerbukse kun. Du får en fin tid! 👍

Anonymkode: 7cf76...701

Ringer politiet 

Anonymkode: c7d63...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 21.11):

Ekstra jobb og lav lønn er helt greit. Er mer ute etter "frynsegoder" fra en eller flere single damer i borettslaget. Man blir vel mye mer lagt merke til som styreleder?

Det er sikkert alltid noen damer som ringer styreleder og trenger hjelp med diverse praktisk. Og så leder det ene til det andre om dere skjønner...

Ha ha ha det er det dummeste jeg har hørt :) Din karriere som styreleder blir nok veldig kort om du har dette som intensjon med vervet. Feie over flest mulig av beboerne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Frysegodene i form av mus og kaviarstjerne er kun for lederen, ikke de andre i styret.

Anonymkode: 216de...140

For å si det på en annen måte, det ender med skambank av TS i kjellergarasjen når han ligger an på feil dame :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (Akkurat nå):

For å si det på en annen måte, det ender med skambank av TS i kjellergarasjen når han ligger an på feil dame :) 

Hva om jeg skriver på borettslagets interne FB-gruppe at jeg kan hjelpe med små praktiske ting hos hver enkelt. Og at jeg kan ta med en rødvin for felles hygge hvis noen ønsker det. Videre skriver jeg at rødvin blir bare tatt med til dem som sier fra på forhånd. Ingen rødvin = kun praktisk hjelp og ikke noe mer.

Dette burde være en grei løsning. Da legger jeg makten og initiativet hos hver enkelt beboer. Slik at ingen vil føle jeg trenger meg på uinteresserte og kanskje litt redde single damer?

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om jeg skriver på borettslagets interne FB-gruppe at jeg kan hjelpe med små praktiske ting hos hver enkelt. Og at jeg kan ta med en rødvin for felles hygge hvis noen ønsker det. Videre skriver jeg at rødvin blir bare tatt med til dem som sier fra på forhånd. Ingen rødvin = kun praktisk hjelp og ikke noe mer.

Dette burde være en grei løsning. Da legger jeg makten og initiativet hos hver enkelt beboer. Slik at ingen vil føle jeg trenger meg på uinteresserte og kanskje litt redde single damer?

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Vel skriv dette og du blir hivd ut av borettslaget og sett stygt på resten av livet... herregud jeg håper virkelig du er et troll som kjeder seg... Ekkelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om jeg skriver på borettslagets interne FB-gruppe at jeg kan hjelpe med små praktiske ting hos hver enkelt. Og at jeg kan ta med en rødvin for felles hygge hvis noen ønsker det. Videre skriver jeg at rødvin blir bare tatt med til dem som sier fra på forhånd. Ingen rødvin = kun praktisk hjelp og ikke noe mer.

Dette burde være en grei løsning. Da legger jeg makten og initiativet hos hver enkelt beboer. Slik at ingen vil føle jeg trenger meg på uinteresserte og kanskje litt redde single damer?

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Ha ha ha i disse Meeto tider så bommer du bare en gang, så har du hele borettslaget etter deg og det ender med tvangssalg og beskyldninger om sextrakassering. Så ser jeg at du bare troller :) Men det er sikkert noen som prøver å utnytte en slik situasjon også der ute.  Lag deg en konto på en dating side du :) Narvestad :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Vel skriv dette og du blir hivd ut av borettslaget og sett stygt på resten av livet... herregud jeg håper virkelig du er et troll som kjeder seg... Ekkelt 

Jeg tror det er mange damer som ville sagt ja til en besøk av en veltrent og slank styreleder med rødvin under armen.

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror det er mange damer som ville sagt ja til en besøk av en veltrent og slank styreleder med rødvin under armen.

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Det tror ikke jeg, det oser jo sleip jævel av deg lang vei :) Et skikkelig klabbetryne som på første dugnad hadde fått spaden i bakhodet :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg tror det er mange damer som ville sagt ja til en besøk av en veltrent og slank styreleder med rødvin under armen.

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Når du har med rødvin så avslører du i det minste hvordan du er. Så det er bra.

Anonymkode: c7d63...62d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det er mange damer som ville sagt ja til en besøk av en veltrent og slank styreleder med rødvin under armen.

Hilsen TS

Anonymkode: bd590...fa0

Vært styreleder i 7 år. Vasset i tilbud som jeg dessverre måtte avslå fordi jeg var gift. Men som du skriver, er man en veltrent, utadvendt og kjekk styreleder, så er det ikke mange damer som takker nei til et hjemmebesøk. Gifte damer var ingen hindring, de sendte mannen sin vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 21.04):

Valgkomiteen har spurt om jeg vil bli styreleder her jeg bor.

Får man stor respekt og beundring fra single damer i borettslaget? Vi har rundt 100 leiligheter.

Hilsen mann rundt 50 år.

 

Anonymkode: bd590...fa0

Nei 😅

Anonymkode: 54de8...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (4 minutter siden):

Vært styreleder i 7 år. Vasset i tilbud som jeg dessverre måtte avslå fordi jeg var gift. Men som du skriver, er man en veltrent, utadvendt og kjekk styreleder, så er det ikke mange damer som takker nei til et hjemmebesøk. Gifte damer var ingen hindring, de sendte mannen sin vekk.

Fortalte du mennene at de var med ei utro skjerring? 

Men noen damer takler nei, og vil ikke engang ha spørsmålet og har angst for kåte menn uten hemninger.

Anonymkode: c7d63...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortalte du mennene at de var med ei utro skjerring? 

Anonymkode: c7d63...62d

De var ikke utro med meg, for jeg var ikke utro mot min kone. Men hadde jeg vært singel, så ville jeg selvfølgelig ikke sladret 
 

Endret av Fjompenisse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...