Gå til innhold

Er det attraktivt å være styreleder i borettslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Valgkomiteen har spurt om jeg vil bli styreleder her jeg bor.

Får man stor respekt og beundring fra single damer i borettslaget? Vi har rundt 100 leiligheter.

Hilsen mann rundt 50 år.

 

Anonymkode: bd590...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Anonymkode: 376fa...bb4

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!

Det er veldig MYE jobbing. Du får selvsagt betalt, men det er ikke mye. Timelønnen er minimal. 

Been there - done that

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gjør det om du har lyst til å være det.

Anonymkode: c7d63...62d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvia515 skrev (Akkurat nå):

Nei!!

Det er veldig MYE jobbing. Du får selvsagt betalt, men det er ikke mye. Timelønnen er minimal. 

Been there - done that

Ekstra jobb og lav lønn er helt greit. Er mer ute etter "frynsegoder" fra en eller flere single damer i borettslaget. Man blir vel mye mer lagt merke til som styreleder?

Det er sikkert alltid noen damer som ringer styreleder og trenger hjelp med diverse praktisk. Og så leder det ene til det andre om dere skjønner...

Anonymkode: bd590...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ekstra jobb og lav lønn er helt greit. Er mer ute etter "frynsegoder" fra en eller flere single damer i borettslaget. Man blir vel mye mer lagt merke til som styreleder?

Det er sikkert alltid noen damer som ringer styreleder og trenger hjelp med diverse praktisk. Og så leder det ene til det andre om dere skjønner...

Anonymkode: bd590...fa0

Klart det. Anbefaler å distre lede kvinnene inn foran deg ved å galant bruke hendene på hoftene deres. Eller lede de med en lett hånd på baken deres. Slike ting gjør at du blir sett på som en sjarmør. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ekstra jobb og lav lønn er helt greit. Er mer ute etter "frynsegoder" fra en eller flere single damer i borettslaget. Man blir vel mye mer lagt merke til som styreleder?

Det er sikkert alltid noen damer som ringer styreleder og trenger hjelp med diverse praktisk. Og så leder det ene til det andre om dere skjønner...

Anonymkode: bd590...fa0

Ja, her i sameiet gir vi bj’s for å få skifter lyspærer i oppgangen. Helt vanlig. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borettslagsleder bør være en person som bryr seg om nærmiljøet, det er jo en slags dugnad, for alle de som bur i blokka. Se til at nødvendig vedlikehold blir fulgt opp, samt forvaltning av fellsarealene og oppkommende problemstillinger der, uten å sløse med fellesskapet (de som bur i blokka) sine penger.

En person som ønsker seg vervet fordi det vil gjøre han mer attraktiv blandt damene høres ikke ut som en person som bør inneha et sånt verv.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (2 minutter siden):

Ja, her i sameiet gir vi bj’s for å få skifter lyspærer i oppgangen. Helt vanlig. 

Er det mange som melder seg frivillig til å sitte i styre? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emdes skrev (1 minutt siden):

Er det mange som melder seg frivillig til å sitte i styre? 😆

Gubbene står i kø for verv vettu. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ekstra jobb og lav lønn er helt greit. Er mer ute etter "frynsegoder" fra en eller flere single damer i borettslaget. Man blir vel mye mer lagt merke til som styreleder?

Det er sikkert alltid noen damer som ringer styreleder og trenger hjelp med diverse praktisk. Og så leder det ene til det andre om dere skjønner...

Anonymkode: bd590...fa0

Herregud ass rævva forsøk.

Anonymkode: 7d9f2...a87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei🤭 Kjæresten min gjorde det fordi alle var i krig om inkompetent. Han har klart å redde inn mye, men en dame ser på han som erkefiende da hun nå følges opp for noe hun ikke hadde lov til👀

Anonymkode: 9be46...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrelederen her gjør ikke en dritt, så for sånne folk er det nok veldig attraktivt.

Anonymkode: ee8f6...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, problemet er å finne en som er flink...de fleste er udugelige.

Blir som i politikken, der finner du heller ingen flinke og oppegående....se på vår statsminister/statsråder; null kompetanse til å drive et land.

Anonymkode: 52d63...618

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Narvestad vassa jo i damer i dokumentaren på NRK.

Anonymkode: a5d39...3a8

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, problemet er å finne en som er flink...de fleste er udugelige.

Blir som i politikken, der finner du heller ingen flinke og oppegående....se på vår statsminister/statsråder; null kompetanse til å drive et land.

Anonymkode: 52d63...618

Du får bli politiker selv, du som er så flink

Anonymkode: 1186f...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir bare sett på som en dum småkonge. Litt som Narvestad fra borettslaget 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større fare for å bli lagt for hat. Hvertfall i vårt borettslag. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg skakk!😁

Dette  må være en mannlig "Nora Helmer". Det er ikke mulig å ta dette spøsmålet som annet enn ironi.

Endret av Gentleman59
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (13 timer siden):

Klart det. Anbefaler å distre lede kvinnene inn foran deg ved å galant bruke hendene på hoftene deres. Eller lede de med en lett hånd på baken deres. Slike ting gjør at du blir sett på som en sjarmør. 

Oppfordring til seksuelt overgrep?

Til TS: Ja, jeg har sittet i styret et par ganger og selv da får en en del slike frynsegoder. Alle i borettslaget blir jo kjent med deg, og kontakter derfor gjerne deg skulle det være noe.

Jeg ble flere ganger kontaktet på kveldstid av single damer for å stramme en kran som lekker for eksempel, eller av ei som bare vil diskutere saker som angående borettslaget.

Endte ofte opp med noe mer. Hadde to damer i borettslaget jeg lå med jevnlig (jeg var 30, de var 50+), grunnet min rolle sol styremedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...