Gå til innhold

SAHD hundetrening - yey eller nei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Var på valpekurs med selveste Anders for en del år siden. Har du ikke riktig type hund så er han ikke interessert i å hjelpe. 

Jeg er heller ikke interessert i å støtte en mann som bruker vold mot dyrene sine for å få de rolige. Dette fikk vi se selv da han slo knyttneven i egen hund under kurs. 

Også verd å nevne at han og sahd er bannlyst fra veldig flere hundemiljøer pga metodene og vold. 

Anonymkode: 9a66e...b3f

Hva mener du med riktig type hund? Og kan du fortelle litt med om det med knyttneven? Det overasket meg, for vi fikk beskjed av han at alt man gjorde med hund måtte man foreta seg med hvilepuls. 

Anonymkode: 9189c...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du med riktig type hund? Og kan du fortelle litt med om det med knyttneven? Det overasket meg, for vi fikk beskjed av han at alt man gjorde med hund måtte man foreta seg med hvilepuls. 

Anonymkode: 9189c...780

Hva er det å fortelle? Hundene var i bagasjerommet hans, ene ville ikke legge seg på kommando, da fikk han en knyttneve i siden ved skulderen. 

På valpekurs erfarte vi at vi som hadde valper som var "tunglærte", f.eks veldig sta fikk himling med øynene og fnys fra han når ting ikke satt på første forsøk

Vi avbrøt kurset da vi så han slo hunden. 

 

Anonymkode: 9a66e...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjent for å bruke helt åpenlys vold og å strupe hunder til «lydighet». Dette er dyremishandling. Vær så snill og ikke støtt trenere som dette som påfører dyr sånn lidelse, men undersøk før dere velger noen å dra til.

Anonymkode: 1564b...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...