Gå til innhold

Hva er dine favoritt-merker i klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva gjør at du liker akkurat dem best? 

Anonymkode: 0f08d...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carol Christian Poell fordi han tør å si meningene sine om hykleriet i klesbransjen og moteverden i designene sine

Anonymkode: 88efd...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norrøna, Bergans, Twenty Four, Kari Traa, The North Face osv. 😂

Går 99,99% av tiden i fritidsklær. Det eneste jeg eier av "merkeklær" eller, er en Jean Paul skjorte. 🫣

 

Anonymkode: 73abb...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudrun Sjödén, Indiska, Milieu Design forum, Uno Danmark, Oleana, Koko og andre fargerike kjerringplagg. 😊 

Fordi jeg elsker farger og mønstre, særlig blomstermønster, og er en uhelbredelig maksimalist. Jeg er ingen "less is more" person, men er enig med nylig avdøde Iris Apfel i at "more is more, less is a bore"  

I tillegg finnes klær fra disse i min størrelse, så jeg slipper å gå på akkord med det jeg liker for å finne plagg som passer både kroppen og smaken min. 

Legger til at jeg like disse merkene fordi de ikke er spesielt trendy og moderne, og dermed blir de heller ikke utdaterte når moten skifter. Jeg er over 50 år, og har hatt noenlunde samme stil minst halve livet. 

Endret av Perelandra
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis, part two, samsøe, Lois og hm blant annet. 

Anonymkode: cacf2...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boss, Max Mara og Burberry. Jeg liker disse merkene fordi jeg synes at de har mange klassiske og tidløse plagg. I tillegg har de god kvalitet.

Må tilføye at jeg ikke liker at plagg er dekket av Burberry mønsteret (stripene). Greit nok på innsiden av plagget. 🙂

Endret av Callista
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

King Louie og Nümph er favorittene mine 😊

Anonymkode: d1e31...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

King Louie og Nümph er favorittene mine 😊

Anonymkode: d1e31...be0

Fordi de skiller seg litt ut, og jeg liker stilen. Kvaliteten er også grei, etter min erfaring. King Louie er i alle fall opptatt av etisk produksjon, vet ikke så mye om Nümph.

Anonymkode: d1e31...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filippa K, Samsøe,  Tiger, Armani for å nevne noen.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Mara,❤️

Filippa K, Zara, M Dutti, Ralph Lauren, Arket.

Anonymkode: 529d9...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb/hverdag; Tiger of Sweden (kjoler), Ralph Lauren, Michael Kors (sko), Filippa K, By Malene Birger, Samsøe, Burberry (jakker), Massimo Dutti, LK Bennet, 

Hjemme; Lascana, Honkemøller, Lindex, HM, Oysho

Aktivitet; Bergans, HM, Hoka, Asics, Nike

Anonymkode: f8c20...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massimo Dutti, Filippa K, Samsøe Samsøe, Anine Bing, Isabel Marant etoile, Hope, American Vintage, Second female, Cos, Arket, Moss Cph, HM, Zara, Mango og Kappahl.

K51

 

 

Anonymkode: 54089...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så,dette er bare en tråd der man kan se hvem som kan liste de mest pompøse,dyreste merkene? Å kaste på en liten Kappahl eller lignende for å være litt "nedpå med folket" 

😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har favorittmerker: har dere beholdt dem etter de siste årenes kollaps av kvalitet? Altså: jeg likte Zara for 5 år siden. Zara nå har klær som ikke tåler vask. Massimio dutti var av ålreit kvalitet. Sist jeg var innom en butikk var det langt mellom plagg som jeg ville hatt på meg, på grunn av den totale mangelen på nettopp kvalitet.

Så: beholder dere yndlingsmerkene og plukker med omhu blant de få plaggene som tåler normal bruk? Eller bytter dere dem ut fortløpende?

Jeg hadde favorittmerker. Ingen av dem produserer lengre klær det er verdt bruke tid og penger på. 

Anonymkode: 6ec92...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (4 minutter siden):

Så,dette er bare en tråd der man kan se hvem som kan liste de mest pompøse,dyreste merkene? Å kaste på en liten Kappahl eller lignende for å være litt "nedpå med folket" 

😄

Med andre, ingen svar kommer til å bli riktige for deg her. Hadet 👋

Anonymkode: 37fcd...ed0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med andre, ingen svar kommer til å bli riktige for deg her. Hadet 👋

Anonymkode: 37fcd...ed0

*Med andre ord

Anonymkode: 37fcd...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aiayu, Skall studios, 7155 Szeki.

De har høy kvalitet, lages av skikkelige materialer, fokuserer på bærekraft og sosialt ansvar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

InWear. Eldste plagget jeg har fra dem er et skjørt fra 2004, fortsatt like fint og ser ikke utdatert ut.

Anonymkode: 95095...0c7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (6 minutter siden):

Så,dette er bare en tråd der man kan se hvem som kan liste de mest pompøse,dyreste merkene? Å kaste på en liten Kappahl eller lignende for å være litt "nedpå med folket" 

😄

1) det er vi som interesserer oss for klær som henger på "moteforumet". 

2) både Lindex og HM er nevnt i mitt innlegg. Lindex har gode basisplagg i bomull for hjemmebruk. HM har overraskende gode treningsklær. 

Anonymkode: f8c20...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Part Two.

Anonymkode: b0196...013

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...