AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #61 Skrevet 22. mars 2024 Ulven skrev (Akkurat nå): Det er ikke normalt å ha med barn ved besteforeldres dødsleie. Døden kan komme stillferdig, men den kan også være stygg og brutal, og det er absolutt ikke noe et barn skal utsettes for. Helt normalt i vår krets så lenge barna ønsker det seov Anonymkode: 861f5...dc8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #62 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men hvorfor har du reist til Spania når barnas besteforelder er så syk? Anonymkode: 2bf31...4c4 Eldre og eller syke mennesker kan ligge ukesvis eller månedsvis på dødsleie. Verden skal ikke stoppe opp av den grunn. Min mor fikk hjerneblødning i midten av juni 200x, når ferien nærmet seg første uken i juli forhørte jeg med meg far hvilke tanker han hadde om jeg skulle dra på ferie eller ei. Han var fast bestemt på at jeg skulle dra på ferie med familien. Vi dro på 4 ukers ferie til nordnorge. Den morgenen vi ankom flytoget på Oslo S kl. 0830 ble jeg ringt opp av pappa. Mamma hadde gått bort en time før, altså i det vi landet på gardermoen.. Anonymkode: 84940...9a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #63 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eldre og eller syke mennesker kan ligge ukesvis eller månedsvis på dødsleie. Verden skal ikke stoppe opp av den grunn. Min mor fikk hjerneblødning i midten av juni 200x, når ferien nærmet seg første uken i juli forhørte jeg med meg far hvilke tanker han hadde om jeg skulle dra på ferie eller ei. Han var fast bestemt på at jeg skulle dra på ferie med familien. Vi dro på 4 ukers ferie til nordnorge. Den morgenen vi ankom flytoget på Oslo S kl. 0830 ble jeg ringt opp av pappa. Mamma hadde gått bort en time før, altså i det vi landet på gardermoen.. Anonymkode: 84940...9a9 Det er vel der man er forskjellig fa, da vi fikk beskjed om at min far lå for dlden avbrøyt vi ferien og satt ved hans side de siste 5 ukene, helt riktig for oss og npe vi er glad vi gjorde. Anonymkode: 861f5...dc8 5
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #64 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt normalt i vår krets så lenge barna ønsker det seov Anonymkode: 861f5...dc8 Det at det er normalt i din krets betyr ikke at det er riktig Det er mye rart som er vanlig i enkelte kretser... 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #65 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel der man er forskjellig fa, da vi fikk beskjed om at min far lå for dlden avbrøyt vi ferien og satt ved hans side de siste 5 ukene, helt riktig for oss og npe vi er glad vi gjorde. Anonymkode: 861f5...dc8 Og hva som var riktig for far, det var det ikke så farlig med. Anonymkode: 20280...472 8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #66 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hadde fortalt. Jeg er den dag i dag skuffet over at jeg ikke fikk mulighet å møtte min bestemor siste gang da jeg var 8 år, fikk heler ikke være med i begravelse Anonymkode: 5783c...83d Samme her, mrn jeg var 5 år. Hørt flere som sier det samme. Anonymkode: 861f5...dc8 1
Ulven Skrevet 22. mars 2024 #67 Skrevet 22. mars 2024 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Helt normalt i vår krets så lenge barna ønsker det seov Anonymkode: 861f5...dc8 Beklager, men det har jeg store problemer med å tro på. Du sier altså at en 7 åring hadde fått sitte ved bestefars dødsleie i det døden inntreffer, så lenge barnet selv ønsket det?? isåfall er det en veldig spesiell krets med mennesker du tilhører. Endret 22. mars 2024 av Ulven 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #68 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hadde fortalt. Jeg er den dag i dag skuffet over at jeg ikke fikk mulighet å møtte min bestemor siste gang da jeg var 8 år, fikk heler ikke være med i begravelse Anonymkode: 5783c...83d Jeg å. Jeg var 7 år når bestefar døde. Fikk ikke være med i begravelsen heller. Mamma forstår ikke hvorfor jeg er skuffet enda. Men jeg er det. Jeg har villa vært en del av den reisen også. Mine barn fikk være med når dem var bitte små. Å bare se at dem tok å strøk henne på kinnet og viste kjærlighet. Og fikk legge med en tegning i kista. Gjorde godt for oss og for dem. Anonymkode: 5221a...c92 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #69 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hva som var riktig for far, det var det ikke så farlig med. Anonymkode: 20280...472 Om du har fått med deg noe som helst så ønsker vi å være sammen vi når sånne tinh skjer ❤️ Anonymkode: 861f5...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #70 Skrevet 22. mars 2024 Ulven skrev (Akkurat nå): Beklager, men det har jeg store problemer med å tro på. Du sier altså at en 7 åring hadde fått sitte ved bestefars dødsleie i det døden inntreffer, så lenge barnet selv ønsket det?? isåfall er det en veldig spesiell krets med mennesker du tilhører. Absolutt ikke spesiell og ja det får de bestemme selc . Mer spesiell den kretsen din er min mening Anonymkode: 861f5...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #71 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg å. Jeg var 7 år når bestefar døde. Fikk ikke være med i begravelsen heller. Mamma forstår ikke hvorfor jeg er skuffet enda. Men jeg er det. Jeg har villa vært en del av den reisen også. Mine barn fikk være med når dem var bitte små. Å bare se at dem tok å strøk henne på kinnet og viste kjærlighet. Og fikk legge med en tegning i kista. Gjorde godt for oss og for dem. Anonymkode: 5221a...c92 ❤️ mine foreldre skjønner heller ikke h orfor jeg er skuffet over akkurat det,’men ja jeg er fortsat skuffet PG kommer aldri til å glemme at jeg ikke fikk velge selv Anonymkode: 861f5...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #72 Skrevet 22. mars 2024 Vi vet ingenting om hvor nære barna og besteforelderen er. Kanskje de er i Syden for første gang og har gledet seg masse. Kanskje det er en kjempenedtur å huske påska 2024 som den ferien vi ikke fikk fordi vi bare måtte reise hit og dit og sitte på sykehjem mens de voksne snakka alvorlig seg imellom. Skjerp dere, ikke anta det verste. Anonymkode: 64460...e36 4
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #73 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du har fått med deg noe som helst så ønsker vi å være sammen vi når sånne tinh skjer ❤️ Anonymkode: 861f5...dc8 Det jeg har fått med meg er at du er veldig opptatt av hva DU ønsker! Du har gjentatte ganger bekreftet at du ikke bryr deg om den døendes behov. Det er viktig for deg hva barna dine vil! 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #74 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi vet ingenting om hvor nære barna og besteforelderen er. Kanskje de er i Syden for første gang og har gledet seg masse. Kanskje det er en kjempenedtur å huske påska 2024 som den ferien vi ikke fikk fordi vi bare måtte reise hit og dit og sitte på sykehjem mens de voksne snakka alvorlig seg imellom. Skjerp dere, ikke anta det verste. Anonymkode: 64460...e36 Er hel derfor man sier rra til de og ikke bare later som ingenting. , tror faktisk det er det verste man kan gjøre. Anonymkode: 861f5...dc8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #75 Skrevet 22. mars 2024 Og i tillegg.... jo man kan definitivt være "stuck" i Spania i 3 dager. Ikke alle har råd til 3 ekstra billetter til høytidspris på sparket. Anonymkode: 64460...e36 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #76 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er vel der man er forskjellig fa, da vi fikk beskjed om at min far lå for dlden avbrøyt vi ferien og satt ved hans side de siste 5 ukene, helt riktig for oss og npe vi er glad vi gjorde. Anonymkode: 861f5...dc8 Så du var borte fra familien i hele den perioden, hva med arbeid? Den første uken tilbragte familien all ledig tid ved siden av vår mor, men når vi fikk beskjed at de ikke så noen hjerneaktivitet så var saken egentlig grei. Anonymkode: 84940...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #77 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du var borte fra familien i hele den perioden, hva med arbeid? Den første uken tilbragte familien all ledig tid ved siden av vår mor, men når vi fikk beskjed at de ikke så noen hjerneaktivitet så var saken egentlig grei. Anonymkode: 84940...9a9 Nei vi alle var der sammen. Greie arbeidsgivere ordnet det uten problem Anonymkode: 861f5...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #78 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei vi alle var der sammen. Greie arbeidsgivere ordnet det uten problem Anonymkode: 861f5...dc8 Tenk så forferdelig slitsomt for den syke! Anonymkode: 20280...472 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #79 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenk så forferdelig slitsomt for den syke! Anonymkode: 20280...472 Ja kjempeslitsomt at vi stilts opp og var rundt som han ønsket,så grusomme vi var 🤦🏻♀️ Anonymkode: 861f5...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #80 Skrevet 22. mars 2024 Tror det er ett større tap og tillitsvrudd om foreldrene holder slikt skjult, for barna. Anonymkode: d25fb...641 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå