Rucula Skrevet 22. mars 2024 #41 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dor en kjip holdning du har, Anonymkode: 861f5...dc8 Ja... ikke sant Er nok best å sitte hjemme på vakt fra bestemor er 75 år i tilfelle hun får et illebefinnende sånn at kan forte deg for å se på at hun sovner inn... Usunn holdning 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #42 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (Akkurat nå): Ja... ikke sant Er nok best å sitte hjemme på vakt fra bestemor er 75 år i tilfelle hun får et illebefinnende sånn at kan forte deg for å se på at hun sovner inn... Usunn holdning 🤦🏻♀️ Anonymkode: 861f5...dc8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #43 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (20 minutter siden): For hvem er det bra? Er det bra for barna å få avbrudt ferien sin for å se på et døende gammelt menneske? nei! Er døende gammelt menneske som kanskje betyr mye for dem. Det kan gjøre dem utrygge å vite at ting kan skje når man er borte og man ikke kommer seg hjem. Anonymkode: eacfe...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #44 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (1 minutt siden): Ja... ikke sant Er nok best å sitte hjemme på vakt fra bestemor er 75 år i tilfelle hun får et illebefinnende sånn at kan forte deg for å se på at hun sovner inn... Usunn holdning Å hjelpes….. Anonymkode: eacfe...5c0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #45 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å hjelpes….. Anonymkode: eacfe...5c0 Sier så mye om holdningene til denne personen, at jeg blir litt satt ut. 🤮 Anonymkode: 861f5...dc8 2
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #46 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eh for noen er det faktisk det jo Anonymkode: 861f5...dc8 Tenk så jævelig å ligge for døden også insisterer halve slektstreet på å stå å stirre på deg i den situasjonen. Når jeg en gang dør ønsker jeg mine barn rundt med. Thats it. Og her sier far ifra at han ikke ønsker barna der. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #47 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (Akkurat nå): Tenk så jævelig å ligge for døden også insisterer halve slektstreet på å stå å stirre på deg i den situasjonen. Når jeg en gang dør ønsker jeg mine barn rundt med. Thats it. Og her sier far ifra at han ikke ønsker barna der. Ja drit i hva sndre ønsker… jeg derimot ønsker mine kjære og nære rundt meg Anonymkode: 861f5...dc8 1
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #48 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sier så mye om holdningene til denne personen, at jeg blir litt satt ut. 🤮 Anonymkode: 861f5...dc8 Jeg tar det som et kompliment at sånne som deg blir satt ut. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #49 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men hvorfor har du reist til Spania når barnas besteforelder er så syk? Anonymkode: 2bf31...4c4 Nå er ikke jeg trådstarter, men eldre kan være syk i mange år - før det plutselig forverrer seg på dagen omtrent. Anonymkode: e8d79...f8f 7
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #50 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja drit i hva sndre ønsker… jeg derimot ønsker mine kjære og nære rundt meg Anonymkode: 861f5...dc8 Men sønnen til den døende gir beskjed om at barna ikke bør være der. Tror du ikke kanskje at sønnen vet dette best?? Neida! Eksen hans bør i følge deg forte deg å dra hjem fra ferie for å trenge seg på et sted de ikke er ønsket! 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #51 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (1 minutt siden): Men sønnen til den døende gir beskjed om at barna ikke bør være der. Tror du ikke kanskje at sønnen vet dette best?? Neida! Eksen hans bør i følge deg forte deg å dra hjem fra ferie for å trenge seg på et sted de ikke er ønsket! Barna bør få bestemme selv, selvsagt ! Anonymkode: 861f5...dc8
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #52 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barna bør få bestemme selv, selvsagt ! Anonymkode: 861f5...dc8 Barna bør få bestemme? Det er da personen som ligger for døden som bør få bestemme!!! Herregud hvor ego er du?? 10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #53 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (Akkurat nå): Barna bør få bestemme? Det er da personen som ligger for døden som bør få bestemme!!! Herregud hvor ego er du?? Eh ja selvsagt bør barna få bestemme om de vil være til stede . Hvor tåpelig er du! Anonymkode: 861f5...dc8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #54 Skrevet 22. mars 2024 Så trist ts 💔 Jeg tenker du og far må ta barnas alder i betraktning. Jeg ville nok sagt det til dem før dere er hjemme igjen. Anonymkode: 71729...909
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #55 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh ja selvsagt bør barna få bestemme om de vil være til stede . Hvor tåpelig er du! Anonymkode: 861f5...dc8 Er du seriøs? Et menneske som er svært sykt, skal altså ikke få bestemme hva hun ønsker i sine siste timer? Nei det bør barna få bestemme? Det er ikke så farlig med hva den syke vil? Det er ikke en normal holdning. Min mann har en bestemor som ligger for døden. Hun har sagt ifra at hun ikke orker besøk av oldebarna nå. Han skal dra dit i morgen, sannsynligvis for å ta farvell. Men du mener han bør drite i bestemorens ønske?? Troppe opp med ungene? 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #56 Skrevet 22. mars 2024 Hvor gamle er barna ts? Anonymkode: 861f5...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #57 Skrevet 22. mars 2024 Rucula skrev (Akkurat nå): Er du seriøs? Et menneske som er svært sykt, skal altså ikke få bestemme hva hun ønsker i sine siste timer? Nei det bør barna få bestemme? Det er ikke så farlig med hva den syke vil? Det er ikke en normal holdning. Min mann har en bestemor som ligger for døden. Hun har sagt ifra at hun ikke orker besøk av oldebarna nå. Han skal dra dit i morgen, sannsynligvis for å ta farvell. Men du mener han bør drite i bestemorens ønske?? Troppe opp med ungene? Jeg gidder ikke diskuterer med deg, du får ha dine holdninger , jeg er bare glad vi dr forskjellige , heldigvis ikke normalt å ha holdning som din blant min familie Anonymkode: 861f5...dc8 1
Rucula Skrevet 22. mars 2024 #58 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gidder ikke diskuterer med deg, du får ha dine holdninger , jeg er bare glad vi dr forskjellige , heldigvis ikke normalt å ha holdning som din blant min familie Anonymkode: 861f5...dc8 Holdningene dine sier mye om måten du oppdrar dine barn. Trampe på alle andres behov, ikke ta hensyn. Kun mitt barn betyr noe.. Skremmende 9 1 1
Ulven Skrevet 22. mars 2024 #59 Skrevet 22. mars 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Eh ja selvsagt bør barna få bestemme om de vil være til stede . Hvor tåpelig er du! Anonymkode: 861f5...dc8 Det er ikke normalt å ha med barn ved besteforeldres dødsleie. Døden kan komme stillferdig, men den kan også være stygg og brutal, og det er absolutt ikke noe et barn skal utsettes for. 10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #60 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg tenker fremdeles fortelle det. Om personen dør i løpet av de tre dagene, hvor de koser seg, leker og ler, er det stor sannsynlighet de vil miste tillit til dere senere. Dere holder ganske viktig informasjon fra dem, om noen de er glade i. Bare tenk hvordan du hadde følt det selv. Jeg hadde hvertfall blitt sur om noen visste en person jeg var glad i var døende mens jeg koste meg, og alle rundt meg visste det. Anonymkode: 17d8d...62b 🙏 Anonymkode: 861f5...dc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå