Gå til innhold

Dine sprøeste, beste og villeste seksuelle opplevelser


ViljenErMin

Anbefalte innlegg

Har blitt et par rare ja. 

- Trekant til tilfeldig spilleliste som etterhvert bare spilte helt jævlig polka. Vi lo og fortsatte. Overraskende intimt 😂

- Runket en fyr på kino. Vi var alene i salen så ikke såå spennende sånn sett.

- En annen som ville at jeg skulle fylle munnen med melk og sakte mate ham med den. "Som en fugleunge" var orda hans. Ikke akkurat en kink jeg har vært borti før.

Anonymkode: eecc6...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hetro mann, men var naken på homseklubb i Amsterdam.

Temaet på klubben den kvelden var drag og åpent for alle kjønn og legninger. Om en ikke var kledd slik måtte en en være naken eller betale dyr inngangsbillett. Så jeg gikk kun iført sko og sokker, m.a.o. naken. Kontanter og hentelappen til garderoben hadde jeg inne i sokkene i skoa. Det ble klemmoing, tafsing på rompeballer, pikk og pung, samt litt runking, men lot det ikke gå til kyssing, suging eller analsex.

Det er litt rart å tenke på at jeg har en liten ekshibisjonist i meg, siden det var få nakne, og er kanskje litt bi-nyskjerring, siden jeg likte å være situasjonen med å være naken i et fullt lokale med tidvis full ståpikk ved dansing og øldrikking 😅

Egentlig så skulle jeg ha likt å ha blitt runket til jeg kom på dansegulvet, men de ville heller suge meg enn å runke meg videre. Så da ble det stopp.

Anonymkode: 74a09...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (På 22.3.2024 den 17.36):

Hadde et slikt «Stranger in the dark» opplegg med en ukjent mann. Vi hadde chatta litt på forhånd men ikke sendt bilde. 
Avtalen var at han skulle komme tidlig på morgenen,  låse seg inn, finne meg naken i senga med ryggen til døra. Han skulle krype inn under dyna og ha sex m meg. Som sagt så gjort og når vi var ferdig snudde vi oss og fikk se hverandre. Jeg var heldig, pen mann😄 

 

Drømmer om sex på telttur med kjempe god kjemi. Ute i naturen vakkert. .Men til nå kanskje ei lita petite latinsk jente med former men relativt tynn. To homofile i rommet ved siden av. Nevermind that. Jeg elsker prone bone og hennes reaksjoner var stor del av opplevelsen. Hun var så kåt og smilte og litt ekstatisk. Så deilig å glede jenter sånn.  Gjør meg veldig kåt og. Hun var trang så var rolig i starten så å se hele pikken gå inn i henne og fitta strekke seg så nydelig.  Hun bare nøt det og det ble squirting flere ganger og gulvet var sikkert helt vått etter vi dro derfra senere. Men veldig deilig med fine lita latinsk kvinne som sakte og sikkert som jeg synes jeg har og hørt da en fin og stfp og som gentleman ikke liker at hun har vondt så er det deilig den starten da jeg tar litt og litt helt til hun ganske tiny dama tar hele og se hun bare har det så godt. Grinder litt. Dvs tar den ut og legger den mellom rumpe ballene og gli på utsiden langs leppene og rumpe h... tror jenter liker det for jeg elsker det og har gjort det med ett par andre og de bare skriker litt eller Ser tilbake på meg med ett uskyldig blikk eller hun latino smilte mer frekt og omg osv. Så litt detaljert kanskje. Men detaljer er viktig og... er nok beste sexen det. Andre mer romantiske og som jeg egt har som gode opplevelser....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (På 22.3.2024 den 17.36):

Hadde et slikt «Stranger in the dark» opplegg med en ukjent mann. Vi hadde chatta litt på forhånd men ikke sendt bilde. 
Avtalen var at han skulle komme tidlig på morgenen,  låse seg inn, finne meg naken i senga med ryggen til døra. Han skulle krype inn under dyna og ha sex m meg. Som sagt så gjort og når vi var ferdig snudde vi oss og fikk se hverandre. Jeg var heldig, pen mann😄 

 

Litt sånn stilfullt da. 30 shades aktiv?

(Ikke sett de) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 9.47):

Mine sprøeste, beste og villeste sexopplevelser har jeg foran meg. Det er noe jeg hele tiden gleder meg til. 

Anonymkode: 1eae7...599

Ja burde jo ha gode hvis ikke beste foran oss. Enig. Vel fram til det blir litt for skrukkete.  Lol. Men fot all del... haha. Forsatt ikke hatt sex ute i naturen. Drømmer om det. Blir litt sånn dyrisk. 

Kanskje litt gøy om ett par skulle komme forbi og stoppe opp og se på og bli såpass kåte av oss. La oss si at det er digg å se på for de da. Unge og sånn passe trente... Men også på langtur hvor begge har det kjempe fint og gøy ute fri natur bare oss og vi går sammen perfekt på alle måter og har masse deilig sex og på turen i vakker villmark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex ute i naturen er deilig. Spesielt på en varm sommerdag der solen varmer kroppen og en lett bris feier over kjønnsorganet. 

Har også hatt mye deilig wetsex. Det er rått og dyrisk på en måte. Og gjør man det ute i naturen føles det enda mer naturlig. 

Lett bdsm er også godt, men bikker det fra å være godt/vondt til bare vondt sier jeg takk for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etk skrev (2 timer siden):

Sex ute i naturen er deilig. Spesielt på en varm sommerdag der solen varmer kroppen og en lett bris feier over kjønnsorganet. 

Har også hatt mye deilig wetsex. Det er rått og dyrisk på en måte. Og gjør man det ute i naturen føles det enda mer naturlig. 

Lett bdsm er også godt, men bikker det fra å være godt/vondt til bare vondt sier jeg takk for meg.

Jaaa. Nei ikke smerte nei... Men gjerne litt nær grensen kanskje noen ganger..😜🤭

Endret av MicoH01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (Akkurat nå):

Jaaa. Ikke spesielt mye rare greier her. Men kan like å være litt ekstra mannlig på en måte så hun føler seg litt underleggen og at hun liker av at hun vil like det å være underlagt av en som kan bare løfte hun opp som ingenting.  

 

Etk skrev (2 timer siden):

Sex ute i naturen er deilig. Spesielt på en varm sommerdag der solen varmer kroppen og en lett bris feier over kjønnsorganet. 

Har også hatt mye deilig wetsex. Det er rått og dyrisk på en måte. Og gjør man det ute i naturen føles det enda mer naturlig. 

Lett bdsm er også godt, men bikker det fra å være godt/vondt til bare vondt sier jeg takk for meg.

Er Wetsex bare som i vann? litt naiv fortsatt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt bakfra inntil en stor kirke midt i byen her. 🙈 

Anonymkode: bd2c6...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På offentlig transport med folk til stede 😅

Anonymkode: d63f3...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble tatt bakfra inntil en stor kirke midt i byen her. 🙈 

Anonymkode: bd2c6...957

Oi. Litt på kanten men hvis det var fint og litt kjærlighet så innafor lol. Ja jeg liker og som mange doggystyle.  Litt mer dyrisk side kanskje. Prone bone er jeg glad I da rumpa bare litt opp og samlet ben. Ser deilig ut og hun kjenner pikken litt mellom rumpa utenfor samtidig som hun har den inne i f....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På offentlig transport med folk til stede 😅

Anonymkode: d63f3...ad0

Oi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (1 time siden):

 

Er Wetsex bare som i vann? litt naiv fortsatt her

Nei, da tisser man på hverandre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulte kjæresten (vi var begge 18 år) min i en hotellseng, mens moren hennes lå ved siden av. Vi var på tur og måtte legge inn et uplanlagt overnatting. Fikk bare tak i ett hotellrom, så det ble alle 3 i samme dobbeltseng. Kjæresten min i midten. Midt på natten våknet jeg av at kjæresten min hadde tatt av seg trusa og akt stumpen inn mot kuken min. Jeg var ikke tung å be, og pulte henne i skje og sprutet henne full. Tror ikke moren hennes merket noe. Moren var forøvrig superhot, og jeg skulle gjerne ha pult henne også...

Anonymkode: a26cc...d2f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "Sprøeste" var i vannkanten i utlandet med en norsk kar jeg akkurat hadde møtt. Det var mørkt, hørte folk gikk forbi, men det hindret oss ikke. Var ganske ung da, 18 år. 

Ellers har det for det meste vært innendørs. Var i ett 12 års langt forhold med en kar med lite behov for samleie,  og generelt kjedelig i senga for min del. 

Hatt en kompis jeg møter i ny og ne. Kun sex, ingen følelser involvert. Der gjør vi så og si ALT, føler jeg tar igjen for mange tapte år. Gruer meg til dagen jeg får meg type, redd det ikke kan måles i nærheten av dette. Jeg hsr fått bekreftet at jeg liker det relativt røft 😅

Anonymkode: dc937...f77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (På 29.3.2024 den 15.37):

Nei, da tisser man på hverandre😊

Sorry men fysj.. 😅😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det ligger foran meg. Tabusex med ei mye eldre dame, hvor jeg slikker henne fra sans og samling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det villeste, men føltes ganske sprøtt. 
 

Hentet barnet mitt hos en venn. De ville leke litt til, så vennens far tilbød meg kaffe. Det ene førte til det andre og han strøk meg over rumpa. 
 

Neste gang jeg hentet, lot vi også barna leke litt lenger på rommet. Mens kaffen ble traktet tok han meg bakfra på kjøkkenet. 
 

Playdate for store og små…

Anonymkode: cb068...dce

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke det villeste, men føltes ganske sprøtt. 
 

Hentet barnet mitt hos en venn. De ville leke litt til, så vennens far tilbød meg kaffe. Det ene førte til det andre og han strøk meg over rumpa. 
 

Neste gang jeg hentet, lot vi også barna leke litt lenger på rommet. Mens kaffen ble traktet tok han meg bakfra på kjøkkenet. 
 

Playdate for store og små…

Anonymkode: cb068...dce

Oj, var dere single? 

Anonymkode: 045f2...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oj, var dere single? 

Anonymkode: 045f2...2f4

Ja :) 

Men han er IKKE min type. Ville aldri gått for ham som kjæreste. 

Anonymkode: cb068...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...