Gå til innhold

Dine sprøeste, beste og villeste seksuelle opplevelser


ViljenErMin

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å føle meg litt som en kjedelig husmor som ikke har gjort så mye spennende når det kommer til seksuelle ting.

Er det bare jeg som føler meg sånn? Kom gjerne med deres egne erfaringer og opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde analsex på kona. Likte det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (27 minutter siden):

Prøvde analsex på kona. Likte det ikke. 

Var det du eller hun som ikke likte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ViljenErMin skrev (16 minutter siden):

Var det du eller hun som ikke likte det?

Jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ViljenErMin skrev (1 time siden):

Jeg begynner å føle meg litt som en kjedelig husmor som ikke har gjort så mye spennende når det kommer til seksuelle ting.

Er det bare jeg som føler meg sånn? Kom gjerne med deres egne erfaringer og opplevelser. 

Tror jeg er i litt samme båt. Aldri hatt noen spesielle fantasier, fetisjer eller lignende. Aldri hatt noe ønske eller behov for noe «crazy» greier😅

Har hatt min del med sex og ulike partnere. Alt som var på min «bucket list» er krysset ut. Var ingen ekstraordinære ting der liksom.

Anonymkode: f791e...af5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme følelsen. Har noe virkelig uoppgjort med sex, og er usikker på hvordan jeg skal komme meg ut av det. For trenger å bli trygg for å tørre å ta en sjangs, men det krever å utsette seg for noe å bli trygg, å jeg er for redd for det 😅 Føler meg uattraktiv og kjedelig, uvitende og prippen. Ikke et godt utgangspunkt for å møte menn. 

Heldigvis ts, har du viljen på din side 😊 Er det noe du kunne tenkt deg å prøve? Siden du nevner husmor, er det en partner her hvor ting står stille med? 

Anonymkode: 7b359...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sjekke relativ unge direktøren ikke var fornøyd og sur.  Innkalte meg til møte, og endte med at han inviterte meg på date, og ga meg mer spennende stilling.

Jeg synes det er enkelt å styre menn

Anonymkode: e36f0...c02

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kona hadde sex utendørs nær sjøen. Det tøffet noen båter forbi i ny og ne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte en fyr på tinder, tror jeg det var. snakket noen mnd med han og avtalte å møtes lenge men jeg feiget ut hver gang. til slutt så endte det med at jeg dro. hyggelig type, kjekk å se på også. vi går på rommet og etter en del forspill så begynner vi akten. deilig. så lirer han fra seg at han vil fiste meg. jeg fryser til. ehem, nei. skjer ikke. 

men, jeg elsker å prøve nye ting, dette hadde han gjort før så jeg tenkte; vi prøver. jeg følte meg relativt trygg på han. 

3 fingre inn, litt tøying og bøying. 4 fingre inn, enda mer tøying, 5 fingre inn. jeg strammer til. det var deilig. men det var jo nå problemet kom. " du må slappe av" sier han - enklere sagt enn gjort. etter litt om og men så spør han om det er greit at han dytter inn hånda når han kjenner jeg slapper av, kjør på sier jeg.

han koser litt med meg, snakker med meg og jeg begynner og slappe ab. BAM, han tar hele hånda inn. det var vondt i 3 sekunder. SÅ, begynner han. jeg har aldri i mitt liv opplevd maken til orgasme. jeg er en squirter så jeg holdt på å falle ut av sengen. på et punkt var jeg halvveis ut av sengen også- han sittende oppi, med ei hånd om rumpa mi for å holde meg oppe og den andre inni meg. 

han tar ut hånden sin og knuller meg etter det , og kommer i meg. 

jeg dro hjem etterhvert og morgenen etterpå fikk jeg snap om at senga var så våt at han kjørte til jobb for å sove for madrassen var til lufting 🤣

  • Liker 9
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kjærring said:

møtte en fyr på tinder, tror jeg det var. snakket noen mnd med han og avtalte å møtes lenge men jeg feiget ut hver gang. til slutt så endte det med at jeg dro. hyggelig type, kjekk å se på også. vi går på rommet og etter en del forspill så begynner vi akten. deilig. så lirer han fra seg at han vil fiste meg. jeg fryser til. ehem, nei. skjer ikke. 

men, jeg elsker å prøve nye ting, dette hadde han gjort før så jeg tenkte; vi prøver. jeg følte meg relativt trygg på han. 

3 fingre inn, litt tøying og bøying. 4 fingre inn, enda mer tøying, 5 fingre inn. jeg strammer til. det var deilig. men det var jo nå problemet kom. " du må slappe av" sier han - enklere sagt enn gjort. etter litt om og men så spør han om det er greit at han dytter inn hånda når han kjenner jeg slapper av, kjør på sier jeg.

han koser litt med meg, snakker med meg og jeg begynner og slappe ab. BAM, han tar hele hånda inn. det var vondt i 3 sekunder. SÅ, begynner han. jeg har aldri i mitt liv opplevd maken til orgasme. jeg er en squirter så jeg holdt på å falle ut av sengen. på et punkt var jeg halvveis ut av sengen også- han sittende oppi, med ei hånd om rumpa mi for å holde meg oppe og den andre inni meg. 

han tar ut hånden sin og knuller meg etter det , og kommer i meg. 

jeg dro hjem etterhvert og morgenen etterpå fikk jeg snap om at senga var så våt at han kjørte til jobb for å sove for madrassen var til lufting 🤣

Nå får jeg følelsen av at akkurat denne er skrevet av en mann og ikke av en dame, men samma det. Jeg ville bare kommentere hvordan det ikke bare er du som er en squirter, hver bidige kvinnfolk KAN squirte, dette har jeg både vunnet enormt med nytelse på og også penger (fordi svært mange dates er ooooverbevist om at de aldeles ikke er en squirter, men så har jeg motbevist det og vunnet veddemålene hver eneste gang)

Fisting er det mer enten eller. Ikke alle liker den ekstremt fulle følelsen det gir, så det er absolutt ikke noe jeg anbefaler til alle, men nå har jeg smale kvinnehender og å bli fistet av meg er noe helt annet enn mannehender, uten tvil.

Anonymkode: e4e99...660

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den sjekke relativ unge direktøren ikke var fornøyd og sur.  Innkalte meg til møte, og endte med at han inviterte meg på date, og ga meg mer spennende stilling.

Jeg synes det er enkelt å styre menn

Anonymkode: e36f0...c02

Hvilken stilling brukte dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den sjekke relativ unge direktøren ikke var fornøyd og sur.  Innkalte meg til møte, og endte med at han inviterte meg på date, og ga meg mer spennende stilling.

Jeg synes det er enkelt å styre menn

Anonymkode: e36f0...c02

Dette som gjør at man mister troen på feminisme. 

Personlig må det være den gangen jeg ikke hadde sex, men gikk inn på soverommet for å finne min daværende bestevenninne i het omfavnelse med en jente jeg kjente littegranne til

Jeg la meg i senga med ryggen til dem og prøvde å sove. Hadde for mye respekt til at jeg ville se på dem eller spørre om jeg kunne bli med. Lurer fremdeles på hva som hadde skjedd om jeg hadde spurt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidenskapelig sex med han jeg elsker. 

Anonymkode: e1f0c...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprøeste var vel kanskje da jeg hadde sex på en benk i Frognerparken på en varm sommerdag, det var mildt sagt mye folk 😅 

Anonymkode: 19d60...0e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lov til å komme på ansiktet til en eks en gang, på soverommet hjemme. Én gang. Det er det villeste jeg har gjort.
Jeg er snart 40, har vært med mange jenter opp igjennom årene, men de fleste var "planker". Veldig få ville gjøre noe mer enn å ligge stille på ryggen. Noen få ville være på topp, men det varte bare i 20-30 sek. Jeg tror jeg har hatt maks uflaks med damene jeg har møtt.

Anonymkode: c0ffd...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå får jeg følelsen av at akkurat denne er skrevet av en mann og ikke av en dame, men samma det. Jeg ville bare kommentere hvordan det ikke bare er du som er en squirter, hver bidige kvinnfolk KAN squirte, dette har jeg både vunnet enormt med nytelse på og også penger (fordi svært mange dates er ooooverbevist om at de aldeles ikke er en squirter, men så har jeg motbevist det og vunnet veddemålene hver eneste gang)

Fisting er det mer enten eller. Ikke alle liker den ekstremt fulle følelsen det gir, så det er absolutt ikke noe jeg anbefaler til alle, men nå har jeg smale kvinnehender og å bli fistet av meg er noe helt annet enn mannehender, uten tvil.

Anonymkode: e4e99...660

Jeg er nok en kvinne ja 😅

Gjerne henvis til hvor jeg skriver at jeg alene er en squirter og hvor jeg anbefaler at man må prøve fisting😂

 

Makan- jeg skrev bare om min opplevelse 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjærring skrev (9 timer siden):

møtte en fyr på tinder, tror jeg det var. snakket noen mnd med han og avtalte å møtes lenge men jeg feiget ut hver gang. til slutt så endte det med at jeg dro. hyggelig type, kjekk å se på også. vi går på rommet og etter en del forspill så begynner vi akten. deilig. så lirer han fra seg at han vil fiste meg. jeg fryser til. ehem, nei. skjer ikke. 

men, jeg elsker å prøve nye ting, dette hadde han gjort før så jeg tenkte; vi prøver. jeg følte meg relativt trygg på han. 

3 fingre inn, litt tøying og bøying. 4 fingre inn, enda mer tøying, 5 fingre inn. jeg strammer til. det var deilig. men det var jo nå problemet kom. " du må slappe av" sier han - enklere sagt enn gjort. etter litt om og men så spør han om det er greit at han dytter inn hånda når han kjenner jeg slapper av, kjør på sier jeg.

han koser litt med meg, snakker med meg og jeg begynner og slappe ab. BAM, han tar hele hånda inn. det var vondt i 3 sekunder. SÅ, begynner han. jeg har aldri i mitt liv opplevd maken til orgasme. jeg er en squirter så jeg holdt på å falle ut av sengen. på et punkt var jeg halvveis ut av sengen også- han sittende oppi, med ei hånd om rumpa mi for å holde meg oppe og den andre inni meg. 

han tar ut hånden sin og knuller meg etter det , og kommer i meg. 

jeg dro hjem etterhvert og morgenen etterpå fikk jeg snap om at senga var så våt at han kjørte til jobb for å sove for madrassen var til lufting 🤣

Det var jo en mega overraskelse☺️ Har du prøv igjen senere, eller frister det til gjentakelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbrøt høflig to damer som hadde sex med hverandre på en sexfest -  for å spørre om jeg kunne ta damen som lå øverst litt bakfra - mens 40 mennesker satt rundt og så på. 

Bra fest🥳

Anonymkode: 4ccb5...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde mannen mens han drev å kjørte på bilbane i fart🙂 Hadde sex på en benk på kirkegården en kveld i min ungdom 🫣 

Anonymkode: b1566...82a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medelsvensson skrev (12 timer siden):

Jeg og kona hadde sex utendørs nær sjøen. Det tøffet noen båter forbi i ny og ne.

WOW😂

Anonymkode: 1eae7...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...