Gå til innhold

Dine sprøeste, beste og villeste seksuelle opplevelser


ViljenErMin

Anbefalte innlegg

Mine sprøeste, beste og villeste sexopplevelser har jeg foran meg. Det er noe jeg hele tiden gleder meg til. 

Anonymkode: 1eae7...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har samme følelsen. Har noe virkelig uoppgjort med sex, og er usikker på hvordan jeg skal komme meg ut av det. For trenger å bli trygg for å tørre å ta en sjangs, men det krever å utsette seg for noe å bli trygg, å jeg er for redd for det 😅 Føler meg uattraktiv og kjedelig, uvitende og prippen. Ikke et godt utgangspunkt for å møte menn. 

Heldigvis ts, har du viljen på din side 😊 Er det noe du kunne tenkt deg å prøve? Siden du nevner husmor, er det en partner her hvor ting står stille med? 

Anonymkode: 7b359...2eb

Det står ikke akkurat stille, men jeg kunne tenke meg mer spenning. Mer spontan sex, kanskje utendørs eller steder med fare for å bli oppdaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sprøeste var vel kanskje da jeg hadde sex på en benk i Frognerparken på en varm sommerdag, det var mildt sagt mye folk 😅 

Anonymkode: 19d60...0e1

Artig. Hvordan gjorde dere det? Noen som oppdaget dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, hadde vel noen både sprø og ville episoder i ungdomstiden der det var sex med mange, flere samtidig osv men mulig det er når jeg ble med fem gutter som den eneste jenta på hyttetur og det endte med at jeg hadde sex med alle gjennom helgen🤔 Deilig når det sto på, flaut i etterkant og en morsom episode å tenke tilbake på nå 20 år senere😳

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi var 10 menn og 3 damer. Helt syk opplevelse, være 3 menn på en dame. De damene var helt ville. Sinnsyk kveld! Dobbel penetrering ble testet (litt homofobi når man kjenner pikken til den andre mannen når du er inni dama). Men ekstremt stimulerende! Sugde to mennn samtidig. Scary-godt. M

Anonymkode: ea2e0...183

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærring skrev (På 20.3.2024 den 21.16):

møtte en fyr på tinder, tror jeg det var. snakket noen mnd med han og avtalte å møtes lenge men jeg feiget ut hver gang. til slutt så endte det med at jeg dro. hyggelig type, kjekk å se på også. vi går på rommet og etter en del forspill så begynner vi akten. deilig. så lirer han fra seg at han vil fiste meg. jeg fryser til. ehem, nei. skjer ikke. 

men, jeg elsker å prøve nye ting, dette hadde han gjort før så jeg tenkte; vi prøver. jeg følte meg relativt trygg på han. 

3 fingre inn, litt tøying og bøying. 4 fingre inn, enda mer tøying, 5 fingre inn. jeg strammer til. det var deilig. men det var jo nå problemet kom. " du må slappe av" sier han - enklere sagt enn gjort. etter litt om og men så spør han om det er greit at han dytter inn hånda når han kjenner jeg slapper av, kjør på sier jeg.

han koser litt med meg, snakker med meg og jeg begynner og slappe ab. BAM, han tar hele hånda inn. det var vondt i 3 sekunder. SÅ, begynner han. jeg har aldri i mitt liv opplevd maken til orgasme. jeg er en squirter så jeg holdt på å falle ut av sengen. på et punkt var jeg halvveis ut av sengen også- han sittende oppi, med ei hånd om rumpa mi for å holde meg oppe og den andre inni meg. 

han tar ut hånden sin og knuller meg etter det , og kommer i meg. 

jeg dro hjem etterhvert og morgenen etterpå fikk jeg snap om at senga var så våt at han kjørte til jobb for å sove for madrassen var til lufting 🤣

Skratter   jau   jau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde et slikt «Stranger in the dark» opplegg med en ukjent mann. Vi hadde chatta litt på forhånd men ikke sendt bilde. 
Avtalen var at han skulle komme tidlig på morgenen,  låse seg inn, finne meg naken i senga med ryggen til døra. Han skulle krype inn under dyna og ha sex m meg. Som sagt så gjort og når vi var ferdig snudde vi oss og fikk se hverandre. Jeg var heldig, pen mann😄 

 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (2 minutter siden):

Hadde et slikt «Stranger in the dark» opplegg med en ukjent mann. Vi hadde chatta litt på forhånd men ikke sendt bilde. 
Avtalen var at han skulle komme tidlig på morgenen,  låse seg inn, finne meg naken i senga med ryggen til døra. Han skulle krype inn under dyna og ha sex m meg. Som sagt så gjort og når vi var ferdig snudde vi oss og fikk se hverandre. Jeg var heldig, pen mann😄 

 

Hørtes ut som en veldig pirrende  og spennende opplevelse.

Dristig gjort av dere begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToMan skrev (3 minutter siden):

Dristig gjort av dere begge.

Hvis det er sant da ?    Fremmed mann låse seg inn .....   🙄

Anonymkode: 76912...450

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er sant da ?    Fremmed mann låse seg inn .....   🙄

Anonymkode: 76912...450

Ja det er sant. Kanskje litt FOR dristig til å være sant!? 🤔😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en dame i Danmark og nå skulle hun komme på besøk til meg. Hun tok danskebåten over. På tlf hadde jeg et ønske og en søt fantasi. Den var ikke ille. Likevel. Hun troppet opp på døra i borettslaget som avtalt og utkledd som mitt ønske.

Musefletter med sløyfe, skotsk/münchen-rutete miniskjørt, hvite strømper til midten av lår, og hvit bluse overdel gjerne med blonder. Hun sto utenfor døra akkurat slik, men med et eget påfunn i tillegg. Hun hadde ingen truse under. Lurte på hvor langt hun hadde gått kledd sånn. Fra danskebåtens ankomst inkl et par bussturer... Kul dame.

Det resterende tør jeg ikke skrive med profil🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slo på lyset og la dyna til side en gang. Ble møtt en så mange rare ansiktsuttrykk og grimaser at jeg har hatt lyset avslått hver gang etter det. 

Anonymkode: c295d...44e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugd i en kirke. Sugd hele veien i taxitur fra Oslo sentrum til Heggedal i Asker. Ganske lang tur.

Pulte og skikket en dame på en åpen mørk plass i syden. Da jeg kom til hotellet lurte kompisene på hva som hadde skjedd da jeg kom hjem helt blodig i ansiktet. Viste seg at dama hadde mensen. Dette ble bekreftet dagen etter da jeg stolt viste frem hvor byttet var nedlagt. Det så ut som et drapsåsted etter  en økse-massakrer på steinhyllen som ble brukt som seng. Kjøttsår på knærne endte jeg også opp med.

Anonymkode: 804e5...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ToMan skrev (51 minutter siden):

Ja det er sant. Kanskje litt FOR dristig til å være sant!? 🤔😅

Neida, ingen grunn til å lyve… var i en litt «vill periode» 😄

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2024 at 11:04 AM, Ingv38 said:

Usikker, hadde vel noen både sprø og ville episoder i ungdomstiden der det var sex med mange, flere samtidig osv men mulig det er når jeg ble med fem gutter som den eneste jenta på hyttetur og det endte med at jeg hadde sex med alle gjennom helgen🤔 Deilig når det sto på, flaut i etterkant og en morsom episode å tenke tilbake på nå 20 år senere😳

Hvordan gikk det til at du lå med alle fem?

Anonymkode: 6a8fe...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan gikk det til at du lå med alle fem?

Anonymkode: 6a8fe...265

Og hvor mye "bonus" fikk du med hjem, eller brukte alle kondom hele tiden? Måtte bli en anselig haug brukte kondomer etterpå?

Anonymkode: d885e...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan gikk det til at du lå med alle fem?

Anonymkode: 6a8fe...265

Med stor apetitt, endel alkohol osv ble det bare slik og det var jo gøy😳

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex mens dama var løs i magen.

Anonymkode: 623d0...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun red meg i vannet på en badestrand i syden. Folk gikk og svømte forbi uten å oppdage. Tror vi da. Orgasmene satt løst, for å si det sånn. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...