Gå til innhold

HJELP!!! Må alltid fake orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Perfume said:

Uff jeg blir matt av verden.. 
At kvinner må føle seg skamfulle fordi de ikke får orgasme av penetrering??   
Det er jo et fåtall ( 20-25 % , men det tror jeg er for mange) som får det ved penetrering alene?!
Og når de får dette, så er det også klitoris!  ( Bare at det er på innsiden, ikke på knotten som bare er toppen av et isberg av klitoris) 
Det er så TRIST at ikke flere vet dette! 

Utenom klitoris og den store delen av denne på innsiden, er det vel de færreste kvinner som føler så mye der inne?  Det er en fødselskanal liksom... 

Eksakt hvilke nerver som utløser kvinnens orgasme er jo stort sett likegyldig for mannen. Det som har betydning i denne sammenhengen, er hvilken AKTIVITET som utløser orgasmen(e).

Kort oppsummering av mannens opplevde verdi av kvinnens orgasme, etter hvilken aktivitet som utløste den:

Knulling- 100 prosent

Slikking - 60 prosent

Fingring - 50 prosent

Hun fingrer seg selv - 20 prosent

Vibrator/ Womanizer- 5 prosent

Ingen orgasme overhodet: 0

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resignert skrev (2 timer siden):

Om dere har 3 barn sammen, og dermed vært et par i mange år, der du har faket sammenhengende fra dag en, bør du ikke bli overrasket om mannen enten blir fly forbannet eller dypt deprimert. 

Tungpulte damer bør absolutt være åpne om tingenes bedrøvelige tilstand fra dag en i nye relasjoner, for å unngå potensielle "bomber" langt ut i et forhold.

Du er en av årsakene til at så mange kvinner faker. Slike utsagn som dette gjør at mange kvinner er redd for å ikke være verdt noe eller ikke være bra nok. Redd for at manglende evne til orgasme av piv er årsak nok til å bli dumpet. At det skal definere hennes verdi som kvinne og partner. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn skjønner fint at penetrasjon er noe kvinner ønsker og liker veldig godt, det er spesielt for dere og gir dere mange gode følelser både fysisk og psykisk, samt vet vi at det ikke er det "mekanisk beste" for dere, vi forstår hvor viktig klitoris er.

Problemet er at vi menn er veldig opphengt i penis, selv om vi selv vet det er teit. Faktumet vi vet at det er teit forandrer ikke faktumet at penis betyr ekstremt mye for oss.

Personlig er penisen min 4,5cm over snittet, likevel måtte jeg dumpe eksen min som jeg var sammen med i 4 år pga. hun sa at eksen hennes var den største hun noen gang hadde hatt, jeg klarte rett og slett ikke å nyte sex eller intimitet med henne etter det fordi det eneste jeg tenkte var "hun tenker sikkert på eksen sin, hun savner sikkert kuken hans".

Å vite noe forandrer ikke nødvendigvis hvordan man føler..

Anonymkode: 2c92a...a06

Jeg er kvinne og jeg kan ikke under noen omstendigheter si «kvinner gjør ditt» eller «kvinner tenker datt». Samme gjelder deg. Selv om du er mann kan ikke du definere alle menn ut fra deg selv eller noen du kjenner. Du kan si mange/noen/flere menn, men det stopper der. Hater generalisering og hater folk som mener at de kan snakke for alle av samme kjønn. 

-

Jeg faket ikke selv om jeg ikke fikk orgasme da jeg debuterte seksuelt. Så kom kommentarene om at jeg var tungpult, at det var noe galt med meg, at alle andre kvinner de hadde hatt sex med hadde fått orgasme av bare penetrering og hele den regla. Ingen lyttet til hva jeg trengte eller var villige til å utforske dette sammen med meg. Selv om jeg stimulerte meg selv til orgasme under sexen eller han gjorde det, så var det sjeldent bra nok. Så jeg begynte å fake. Da kunne jeg nyte sexen og relasjonen uten å føle på dette. Uten å få dårlig samvittighet for at han ikke følte seg bra nok. Uten å føle at jeg ikke var bra nok. 

Så møtte jeg min mann. Som oftest stimulerte vi klitoris slik at jeg fikk orgasme, men han var også veldig motivert til å få meg til å komme av piv alene. Hans 11 tidligere partnere hadde alle fått det, kan du skjønne… jeg angrer som en hund, men jeg faket én gang og han ble i ekstase. Så da faket jeg innimellom. Var klar på at det ikke var noe jeg fikk lett og faket kun de gangene det var ekstremt godt og jeg kjente at det han gjorde var akkurat riktig. Etter 2 år sammen var jeg åpen og ærlig med ham om det. Først ble han litt lei seg og jeg fikk skikkelig vondt av løgnen. 

Likevel tok han det som en mann. Vi leste mye om temaet sammen og han skjønte at det hverken var noe galt med meg eller ham. Dette er nå 14 år siden. Vi har helt fantastisk sex nå. Faktisk bedr enn noen sinne. Han er fokusert på min nytelse og vet at jeg nyter sexen selv om jeg ikke får orgasme av piv. For piv er uansett favorittdelen min av sexen og det har han forstått. Jeg hadde valgt piv uten orgasme fremfor orgasme uten piv 10/10 ganger (selv om det ikke er en reel problemstilling da vi stimulerer til orgasme 99% av gangene vi har sex. 
 

Anbefaler jeg andre å fake? Nei, så absolutt ikke. Forstår jeg at noen velger å gjøre det? Ja. 

Anonymkode: 001ff...253

  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...