Gå til innhold

HJELP!!! Må alltid fake orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lik det eller ei, men for oss menn så ligger ekstremt mye stolthet i penisen vår, selv om dere damer kanskje synes det er tåpelig. Bare fordi dere ikke forstår oss betyr ikke at det ikke er legit.

Hadde jeg vært TS hadde jeg trådd veldig varsomt rundt det temaet her om jeg ville beholdt mannen min, det skal ikke mye til før han aldri kommer til å se på hun på den samme måten igjen.

Anonymkode: 2c92a...a06

Og piv sex kan være fantastisk! Man trenger ikke orgasme for at sex skal være GODT! 
Det er der problemet mitt ligger, at enkelte menn ikke skjønner at kvinner har god piv sex, uten orgasme! 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resignert skrev (10 minutter siden):

Tja, tungpult er jo en grei beskrivelse av realitetene. Om en dame aldri får orgasme av knulling, men får det av fingring og/ eller slikking er det jo lite hensiktsmessig å knulle henne. Det fungerer jo ikke. Om hun heller ikke får orgasme av fingring og slikking, er det vel lite annet å gjøre enn å la henne fikse det selv. Mannen vil jo da ikke kunne bidra med noe som helst rent seksuelt 

Hahaha. Er du klar over HVOR mange damer dette gjelder??? Som kun får orgasme ved å stimulere klitoris? Kom deg tilbake til seksualundervisningen. Kvinners seksualitet har du hvertfall ikke peiling på. 

Anonymkode: 125ad...72a

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lik det eller ei, men for oss menn så ligger ekstremt mye stolthet i penisen vår, selv om dere damer kanskje synes det er tåpelig. Bare fordi dere ikke forstår oss betyr ikke at det ikke er legit.

Hadde jeg vært TS hadde jeg trådd veldig varsomt rundt det temaet her om jeg ville beholdt mannen min, det skal ikke mye til før han aldri kommer til å se på hun på den samme måten igjen.

Anonymkode: 2c92a...a06

Det som da blir konklusjonen er å fortsette å føre mannen bak lyset??  Hvor er hensynet til mannen her? Han bør da i anstendighetens navn gis mulighet til et opplyst valg. Gå eller forbli i et delvis utilfredsstillende forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men da stimulerer du vel klitoris til du kommer da? Eller mannen? Forsto egentlig ikke spørsmålet jeg? Du kommer i mål hvis du vil,men faker istedenfor? Altså hvorfor det? 

Anonymkode: 9947b...c61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Og piv sex kan være fantastisk! Man trenger ikke orgasme for at sex skal være GODT! 
Det er der problemet mitt ligger, at enkelte menn ikke skjønner at kvinner har god piv sex, uten orgasme! 

 

Menn skjønner fint at penetrasjon er noe kvinner ønsker og liker veldig godt, det er spesielt for dere og gir dere mange gode følelser både fysisk og psykisk, samt vet vi at det ikke er det "mekanisk beste" for dere, vi forstår hvor viktig klitoris er.

Problemet er at vi menn er veldig opphengt i penis, selv om vi selv vet det er teit. Faktumet vi vet at det er teit forandrer ikke faktumet at penis betyr ekstremt mye for oss.

Personlig er penisen min 4,5cm over snittet, likevel måtte jeg dumpe eksen min som jeg var sammen med i 4 år pga. hun sa at eksen hennes var den største hun noen gang hadde hatt, jeg klarte rett og slett ikke å nyte sex eller intimitet med henne etter det fordi det eneste jeg tenkte var "hun tenker sikkert på eksen sin, hun savner sikkert kuken hans".

Å vite noe forandrer ikke nødvendigvis hvordan man føler..

Anonymkode: 2c92a...a06

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ikke få vaginal orgasme 🙂 

Mvh ei som heller aldri har fått/får vaginal orgasme 🙂

Anonymkode: 154c4...6d9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (10 minutter siden):

Det som da blir konklusjonen er å fortsette å føre mannen bak lyset??  Hvor er hensynet til mannen her? Han bør da i anstendighetens navn gis mulighet til et opplyst valg. Gå eller forbli i et delvis utilfredsstillende forhold.

Den beste løsningen i min mening er å føre mannen bak lyset ja, samt introdusere ting som mekanisk stimulerer TS bedre som klit vibratorer for eksempel.

Anonymkode: 2c92a...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn skjønner fint at penetrasjon er noe kvinner ønsker og liker veldig godt, det er spesielt for dere og gir dere mange gode følelser både fysisk og psykisk, samt vet vi at det ikke er det "mekanisk beste" for dere, vi forstår hvor viktig klitoris er.

Problemet er at vi menn er veldig opphengt i penis, selv om vi selv vet det er teit. Faktumet vi vet at det er teit forandrer ikke faktumet at penis betyr ekstremt mye for oss.

Personlig er penisen min 4,5cm over snittet, likevel måtte jeg dumpe eksen min som jeg var sammen med i 4 år pga. hun sa at eksen hennes var den største hun noen gang hadde hatt, jeg klarte rett og slett ikke å nyte sex eller intimitet med henne etter det fordi det eneste jeg tenkte var "hun tenker sikkert på eksen sin, hun savner sikkert kuken hans".

Å vite noe forandrer ikke nødvendigvis hvordan man føler..

Anonymkode: 2c92a...a06

Jeg er SÅ utrolig glad, at dette virkelig ikke gjelder alle menn. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg blir matt av verden.. 
At kvinner må føle seg skamfulle fordi de ikke får orgasme av penetrering??   
Det er jo et fåtall ( 20-25 % , men det tror jeg er for mange) som får det ved penetrering alene?!
Og når de får dette, så er det også klitoris!  ( Bare at det er på innsiden, ikke på knotten som bare er toppen av et isberg av klitoris) 
Det er så TRIST at ikke flere vet dette! 

Utenom klitoris og den store delen av denne på innsiden, er det vel de færreste kvinner som føler så mye der inne?  Det er en fødselskanal liksom... 

Endret av Perfume
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Jeg er SÅ utrolig glad, at dette virkelig ikke gjelder alle menn. 

Du kommer aldri til å møte en mann i livet ditt som ikke bryr seg ekstremt mye om penisen sin.

Problemet rett og slett er at du ikke forstår deg på menn.

Anonymkode: 2c92a...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er jo at de menn som har hatt ei dame før som har fått vaginal orgasme alltid vil jage etter dette igjen - fordi det gir dem en helt spesiell følelse.

Selv er jeg dame, som sjelden fikk vaginal orgasme når jeg var yngre, men alltid klitoris orgasme.

Nå får jeg ofte vaginal orgasme, og dersom det ikke skjer er jeg ikke fornøyd med sex'en.

Jeg er heller ikke fornøyd om mannen ikke får utløsning, da det trigger min orgasme.

(Kan skje en sjelden gang ved stress)

Jeg skjønner veldig godt de mennene som synes sex er kjipt med damer som ikke får orgasme.

Anonymkode: 1ef0e...524

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kommer aldri til å møte en mann i livet ditt som ikke bryr seg ekstremt mye om penisen sin.

Problemet rett og slett er at du ikke forstår deg på menn.

Anonymkode: 2c92a...a06

Haha. Jeg har møtt på ganske mange menn, som ikke bryr seg SÅ mye om penisen sin. Inkludert partneren jeg har vært sammen med i 14 år. Som også vet at partneren før ham, var litt større en ham ;) 

Igjen: Jeg er SÅ utrolig glad, at dette virkelig ikke gjelder alle menn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden faker du? Kommer da ingenting godt ut av det. Og er ikke det bare noe umodne jenter gjør? 

Anonymkode: c6d19...535

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (13 minutter siden):

Haha. Jeg har møtt på ganske mange menn, som ikke bryr seg SÅ mye om penisen sin. Inkludert partneren jeg har vært sammen med i 14 år. Som også vet at partneren før ham, var litt større en ham ;) 

Igjen: Jeg er SÅ utrolig glad, at dette virkelig ikke gjelder alle menn. 

Du kan da absolutt ikke vite hva de føler. Jeg hadde aldri sagt noe av det jeg har sagt i tråden her til en kvinne i virkeligheten. Akkurat slik som TS nøler med å snakke om dette temaet med mannen hennes nøler menn å ta opp ting med madamen deres.

Skal love deg alle typene du har hatt i livet ditt dømmer deg på mange måter uten at de noen gang forteller deg det. Om du har fortalt typen din at eksen var større enn han, skal jeg love deg han ikke ser på deg på samme måte lenger, uansett hva slags løgner han forteller deg.

Anonymkode: 2c92a...a06

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan da absolutt ikke vite hva de føler. Jeg hadde aldri sagt noe av det jeg har sagt i tråden her til en kvinne i virkeligheten. Akkurat slik som TS nøler med å snakke om dette temaet med mannen hennes nøler menn å ta opp ting med madamen deres.

Skal love deg alle typene du har hatt i livet ditt dømmer deg på mange måter uten at de noen gang forteller deg det. Om du har fortalt typen din at eksen var større enn han, skal jeg love deg han ikke ser på deg på samme måte lenger, uansett hva slags løgner han forteller deg.

Anonymkode: 2c92a...a06

Nei, jeg har ikke fortalt min partner dette. HAN fant det ut helet selv, fordi menn prater sammen. 
Bryr han seg? Nope, ikke i det hele tatt.. 

For heldigvis, så er ikke alle menn som deg 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg har ikke fortalt min partner dette. HAN fant det ut helet selv, fordi menn prater sammen. 
Bryr han seg? Nope, ikke i det hele tatt.. 

For heldigvis, så er ikke alle menn som deg 😃

Typen din sitter å deler kukstørrelse med eksen til dama hans? Høres legit ut. Igjen et bevis på at du ikke forstår deg på menn og lever i en fantasiverden. Menn diskuterer ikke størrelsen sin med andre menn i det hele tatt uansett hva slags forhold de har til hverandre.

Du får ta å holde deg oppdatert på TS sitt forhold da og se hva som skjer når hun forteller mannen sin at hun ikke føler noe når han puler hun, ikke kom til meg når han ikke klarer å se henne i øynene lenger og ekteskapet deres går i vasken.

Anonymkode: 2c92a...a06

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slutt med å fake. Du lurer jo bare mannen din, og deg selv egentlig. Du lurer han til å tro at han gjør det helt rette for at du skal komme. Bedre å være ærlige med hverandre. Men forstår om han tar det litt ille opp å ha blitt lurt i lang tid. Kommunikasjon. Ærlighet varer lengst.

Anonymkode: 9dc1b...d5d

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Typen din sitter å deler kukstørrelse med eksen til dama hans? Høres legit ut. Igjen et bevis på at du ikke forstår deg på menn og lever i en fantasiverden. Menn diskuterer ikke størrelsen sin med andre menn i det hele tatt uansett hva slags forhold de har til hverandre.

Du får ta å holde deg oppdatert på TS sitt forhold da og se hva som skjer når hun forteller mannen sin at hun ikke føler noe når han puler hun, ikke kom til meg når han ikke klarer å se henne i øynene lenger og ekteskapet deres går i vasken.

Anonymkode: 2c92a...a06

Har du sett penisstørrelse tråden her inne? hvor MENN sitter å deler størrelsen sin med andre menn? 
Og ja, de har tydeligvis snakket om størrelser.. Aner ikke, jeg var ikke tilstede. Og personlig aner jeg ikke hvor stor noen av dem er/var. 
Igjen: Heldigvis er ikke alle menn som deg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste en kvinne i din situasjon kan gjøre er å fake, det gjør alt bare verre for deg selv. Merkelig at enkelte damer tror det er en god ide å fake, spesielt om man ikke er tenåring lenger 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er helt normalt å ikke få vaginal orgasme 🙂 

Mvh ei som heller aldri har fått/får vaginal orgasme 🙂

Anonymkode: 154c4...6d9

Det tror jeg de fleste menn vet. Og at de dermed oftest ender opp med ei som ikke får det, og dermed må leve med et ikke helt optimalt sexliv. Men det er likevel ofte sånn at de klart ville foretrekke ei som faktisk får slike orgasmer, om de hadde valget og damene ellers var like bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...