Gå til innhold

HJELP!!! Må alltid fake orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er vanskelig å formulere riktig, å jeg regner med det blir mange negative kommentarer her. Men håper noen som faktisk mener godt også kan komme igjennom med en kommentar. 

 

Jeg er svært lykkelig gift, har 3 fantastiske barn å et godt trygt liv. Mangler egentlig ingenting å føler meg svært priviligert som kan ha det sånn når man vet hvor mange som ikke har det greit. 

Mannen min er en god mann som gir mye kjærlighet, omsorg, bidrar, å er helt oppriktig mitt livs kjærlighet. 

Problemet ligger hos meg, å det har det alltid gjort både nå og med tidligere forhold. 

Peoblemet er litt todelt.

1.Jeg klarer ikke få orgasme, kun klitorisorgasme om den blir stimulert lenge og kraftig . Men vaginal orgasme har jeg aldri opplevd 

2. Jeg føler svært lite ved penetrering, virker ikke som jeg har følelser eller gpunkt i det hele tatt. Å mannen min er absolutt ikke liten, men har forsøkt med både dildo, vibrator osv, men ingenting gir meg en spesiell følelse der inne. 

Hva er galt med meg? Å kan dette trenes på noen måte? 

Føler meg slem som ofte faker orgasme, fordi jeg nyter jo virkelig nærheten med han, å har ingenting i mot å ha sex. Men jeg tror ikke han hadde hatt samme nytelse om han visste jeg ikke hadde det. Han er svært omtenksom å fokuset hans er alltid på meg, å skal ivareta meg. Jeg vil ikke at sexen vår skal bli noe han føler han feiler i. 

 

Anonymkode: 471ec...6d4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke å late som. Bare vær ærlig om at det er vanskelig å få vaginal orgasme. Da kan han jo bruke mer tid på klitoris orgasme..

Jeg har det likt. Jeg har aldri kommet vaginalt og det skjer nok mest sannsynlig ikke. Liker jo sexen uansett, samboer føler ikke at han feiler. F.eks så tenner jeg veldig på jeg sub-dom rollespill, da blir sexen alltid fantastisk. Selv om jeg ikke kan komme vaginalt.

Anonymkode: 244c3...7a3

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv we-vibe eller womanizer om du ikke har prøvd. Får heller ikke orgasme enkelt. Men her vet mannen at jeg ikke får orgasme alltid og at det ikke alltid er noen vits å prøve. 

Anonymkode: 859ef...8bd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord, du er lik ca 80% av kvinner. 

Det er ikke noe galt med deg, og han feiler ikke. Det er bare sånn at veldig mange kvinner ikke får vaginalorgasme. 
Da må man finne måter å hjelpe det på, om man vil. 

Men personlig, ville jeg da først snakket med mannen og fortalt sannheten. Og spurt om han var ok med å prøve forskjellige klitoris vibratorer sammen :)

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo orgasme. Det er ikke noe som heter klitorisorgasme eller vaginal orgasme, orgasme er orgasme. Og det klarer du jo å oppnå? 

Jeg er også blant majoriteten som må ha god og riktig stimulering av klitoris for å få orgasme. Bare penetrerende sex vil aldri gi meg det. En kraftig vibrator på klitoris mens han tar meg bakfra gjør gjerne susen for meg 😊

Anonymkode: a8bf8...248

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får jo orgasme. Det er ikke noe som heter klitorisorgasme eller vaginal orgasme, orgasme er orgasme. Og det klarer du jo å oppnå? 

Jeg er også blant majoriteten som må ha god og riktig stimulering av klitoris for å få orgasme. Bare penetrerende sex vil aldri gi meg det. En kraftig vibrator på klitoris mens han tar meg bakfra gjør gjerne susen for meg 😊

Anonymkode: a8bf8...248

Samme her. Ærlighet varer lengst, og de aller fleste kvinner trenger å få klitoris stimulert for å oppnå orgasme❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere har 3 barn sammen, og dermed vært et par i mange år, der du har faket sammenhengende fra dag en, bør du ikke bli overrasket om mannen enten blir fly forbannet eller dypt deprimert. 

Tungpulte damer bør absolutt være åpne om tingenes bedrøvelige tilstand fra dag en i nye relasjoner, for å unngå potensielle "bomber" langt ut i et forhold.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er vanskelig å formulere riktig, å jeg regner med det blir mange negative kommentarer her. Men håper noen som faktisk mener godt også kan komme igjennom med en kommentar. 

 

Jeg er svært lykkelig gift, har 3 fantastiske barn å et godt trygt liv. Mangler egentlig ingenting å føler meg svært priviligert som kan ha det sånn når man vet hvor mange som ikke har det greit. 

Mannen min er en god mann som gir mye kjærlighet, omsorg, bidrar, å er helt oppriktig mitt livs kjærlighet. 

Problemet ligger hos meg, å det har det alltid gjort både nå og med tidligere forhold. 

Peoblemet er litt todelt.

1.Jeg klarer ikke få orgasme, kun klitorisorgasme om den blir stimulert lenge og kraftig . Men vaginal orgasme har jeg aldri opplevd 

2. Jeg føler svært lite ved penetrering, virker ikke som jeg har følelser eller gpunkt i det hele tatt. Å mannen min er absolutt ikke liten, men har forsøkt med både dildo, vibrator osv, men ingenting gir meg en spesiell følelse der inne. 

Hva er galt med meg? Å kan dette trenes på noen måte? 

Føler meg slem som ofte faker orgasme, fordi jeg nyter jo virkelig nærheten med han, å har ingenting i mot å ha sex. Men jeg tror ikke han hadde hatt samme nytelse om han visste jeg ikke hadde det. Han er svært omtenksom å fokuset hans er alltid på meg, å skal ivareta meg. Jeg vil ikke at sexen vår skal bli noe han føler han feiler i. 

 

Anonymkode: 471ec...6d4

Du trenger ikke late som. Det er mange som ikke får vaginal orgasme. Helt vanlig. Dere får ha mer annen sex og så får dere ta den vanlige inn ut sexen til slutt når det er hans tur til å komme.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Resignert said:

Om dere har 3 barn sammen, og dermed vært et par i mange år, der du har faket sammenhengende fra dag en, bør du ikke bli overrasket om mannen enten blir fly forbannet eller dypt deprimert. 

Tungpulte damer bør absolutt være åpne om tingenes bedrøvelige tilstand fra dag en i nye relasjoner, for å unngå potensielle "bomber" langt ut i et forhold.

Stikk et annet sted med den holdningen der.

Anonymkode: 5c86e...527

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Stikk et annet sted med den holdningen der.

Anonymkode: 5c86e...527

Ok, da kan du kanskje fortelle meg om hva som er greit at menn holder skjult i årevis for kvinnelige partnere/ ektefeller?

Altså ting som absolutt kan ta fra partneren selvtillit, selvrespekt og troen på livet generelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (Akkurat nå):

Ok, da kan du kanskje fortelle meg om hva som er greit at menn holder skjult i årevis for kvinnelige partnere/ ektefeller?

Altså ting som absolutt kan ta fra partneren selvtillit, selvrespekt og troen på livet generelt 

Var vel mer den at du brukte uttrykket tungpult... Og det er jo ikke bedrøvelig tilstand å måtte få klitoris stimulert for å kunne få orgasme. Det er jo helt vanlig

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Prøv we-vibe eller womanizer om du ikke har prøvd. Får heller ikke orgasme enkelt. Men her vet mannen at jeg ikke får orgasme alltid og at det ikke alltid er noen vits å prøve. 

Anonymkode: 859ef...8bd

Når mannen vet at det ikke er vits, er det jo på et vis ok. Han blir kanskje skuffet, men iallefall ikke lurt og bedratt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Var vel mer den at du brukte uttrykket tungpult... Og det er jo ikke bedrøvelig tilstand å måtte få klitoris stimulert for å kunne få orgasme. Det er jo helt vanlig

For personen du siterer, er det verdens undergang. 
Man er kun verd noe, om man får orgasme av den magiske penisen.. Dessverre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Maleficenta said:

Var vel mer den at du brukte uttrykket tungpult... Og det er jo ikke bedrøvelig tilstand å måtte få klitoris stimulert for å kunne få orgasme. Det er jo helt vanlig

Tja, tungpult er jo en grei beskrivelse av realitetene. Om en dame aldri får orgasme av knulling, men får det av fingring og/ eller slikking er det jo lite hensiktsmessig å knulle henne. Det fungerer jo ikke. Om hun heller ikke får orgasme av fingring og slikking, er det vel lite annet å gjøre enn å la henne fikse det selv. Mannen vil jo da ikke kunne bidra med noe som helst rent seksuelt 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er vanskelig å formulere riktig, å jeg regner med det blir mange negative kommentarer her. Men håper noen som faktisk mener godt også kan komme igjennom med en kommentar. 

 

Jeg er svært lykkelig gift, har 3 fantastiske barn å et godt trygt liv. Mangler egentlig ingenting å føler meg svært priviligert som kan ha det sånn når man vet hvor mange som ikke har det greit. 

Mannen min er en god mann som gir mye kjærlighet, omsorg, bidrar, å er helt oppriktig mitt livs kjærlighet. 

Problemet ligger hos meg, å det har det alltid gjort både nå og med tidligere forhold. 

Peoblemet er litt todelt.

1.Jeg klarer ikke få orgasme, kun klitorisorgasme om den blir stimulert lenge og kraftig . Men vaginal orgasme har jeg aldri opplevd 

2. Jeg føler svært lite ved penetrering, virker ikke som jeg har følelser eller gpunkt i det hele tatt. Å mannen min er absolutt ikke liten, men har forsøkt med både dildo, vibrator osv, men ingenting gir meg en spesiell følelse der inne. 

Hva er galt med meg? Å kan dette trenes på noen måte? 

Føler meg slem som ofte faker orgasme, fordi jeg nyter jo virkelig nærheten med han, å har ingenting i mot å ha sex. Men jeg tror ikke han hadde hatt samme nytelse om han visste jeg ikke hadde det. Han er svært omtenksom å fokuset hans er alltid på meg, å skal ivareta meg. Jeg vil ikke at sexen vår skal bli noe han føler han feiler i. 

 

Anonymkode: 471ec...6d4

Er ikke noe galt med deg. Du bør bare bytte mann:)

Anonymkode: 9b4fb...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SlemUlv said:

For personen du siterer, er det verdens undergang. 
Man er kun verd noe, om man får orgasme av den magiske penisen.. Dessverre. 

Neida. Damen kan jo være både interessant og givende i andre sammenhenger. Bare ikke spesielt interessant å knulle. 

Endret av Resignert
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke noe galt med deg. Du bør bare bytte mann:)

Anonymkode: 9b4fb...632

Så du mener at ca 80% av kvinner bør bytte partner, selv om de ikke får vaginal orgasme med NOEN partner? 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Resignert said:

Tja, tungpult er jo en grei beskrivelse av realitetene. Om en dame aldri får orgasme av knulling, men får det av fingring og/ eller slikking er det jo lite hensiktsmessig å knulle henne. Det fungerer jo ikke. Om hun heller ikke får orgasme av fingring og slikking, er det vel lite annet å gjøre enn å la henne fikse det selv. Mannen vil jo da ikke kunne bidra med noe som helst rent seksuelt 

Så du tror at det kun er orgasme som er poenget med sex? Okei, du er en fjorten år gammel gutt. Jeg orker ikke.

Anonymkode: 5c86e...527

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (8 minutter siden):

For personen du siterer, er det verdens undergang. 
Man er kun verd noe, om man får orgasme av den magiske penisen.. Dessverre. 

Lik det eller ei, men for oss menn så ligger ekstremt mye stolthet i penisen vår, selv om dere damer kanskje synes det er tåpelig. Bare fordi dere ikke forstår oss betyr ikke at det ikke er legit.

Hadde jeg vært TS hadde jeg trådd veldig varsomt rundt det temaet her om jeg ville beholdt mannen min, det skal ikke mye til før han aldri kommer til å se på hun på den samme måten igjen.

Anonymkode: 2c92a...a06

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er vanskelig å formulere riktig, å jeg regner med det blir mange negative kommentarer her. Men håper noen som faktisk mener godt også kan komme igjennom med en kommentar. 

 

Jeg er svært lykkelig gift, har 3 fantastiske barn å et godt trygt liv. Mangler egentlig ingenting å føler meg svært priviligert som kan ha det sånn når man vet hvor mange som ikke har det greit. 

Mannen min er en god mann som gir mye kjærlighet, omsorg, bidrar, å er helt oppriktig mitt livs kjærlighet. 

Problemet ligger hos meg, å det har det alltid gjort både nå og med tidligere forhold. 

Peoblemet er litt todelt.

1.Jeg klarer ikke få orgasme, kun klitorisorgasme om den blir stimulert lenge og kraftig . Men vaginal orgasme har jeg aldri opplevd 

2. Jeg føler svært lite ved penetrering, virker ikke som jeg har følelser eller gpunkt i det hele tatt. Å mannen min er absolutt ikke liten, men har forsøkt med både dildo, vibrator osv, men ingenting gir meg en spesiell følelse der inne. 

Hva er galt med meg? Å kan dette trenes på noen måte? 

Føler meg slem som ofte faker orgasme, fordi jeg nyter jo virkelig nærheten med han, å har ingenting i mot å ha sex. Men jeg tror ikke han hadde hatt samme nytelse om han visste jeg ikke hadde det. Han er svært omtenksom å fokuset hans er alltid på meg, å skal ivareta meg. Jeg vil ikke at sexen vår skal bli noe han føler han feiler i. 

 

Anonymkode: 471ec...6d4

Tror man maler seg litt inn i et hjørne med faking, har ingen gode råd der da jeg aldri har faket.

Vil bare kommentere det med vaginal orgasme. Skjønner ikke helt hva som er greia med det, det er jo ikke så mye følelse i skjeden fordi Det Skal Komme Barn Ut Der.

Alltid når jeg har fått orgasme har klitoris vært involvert på et el annet vis.

Anonymkode: 69853...cb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...