temolitus Skrevet 16. mars #41 Del Skrevet 16. mars Decoupage Lage kort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. mars #42 Del Skrevet 16. mars 39 minutter siden, cleangal said: Er det fremdeles noen som samler på frimerker? Frimerker eksisterer jo knapt nok lenger. Det eksisterer frimerkeklubber hvor samlere møtes. Faren min er feks medlem i tre stykker. Aner ikke hvor mange frimerker han har, men det er nok noen titalls tusen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 16. mars #43 Del Skrevet 16. mars Walkie talkie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #44 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Lage krydderbuketter 😅 Anonymkode: 3a832...562 Krydderbuketter og trolldeig! Og å hekle kjoler til dorull-dama 💃 Anonymkode: d21d8...4fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #45 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå er det vel mer elektroniske skjedebrev. Anonymkode: 3fe70...e7c Skjedebrev 😬😬 Anonymkode: d21d8...4fb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 16. mars #46 Del Skrevet 16. mars Honey Dew skrev (19 minutter siden): Skjedebrev? Hvordan i all verden skrives de? 😂 De skreves 🤣 39 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #47 Del Skrevet 16. mars Øyne skrev (3 minutter siden): De skreves 🤣 Såååå, bare en våt flekk på et papir da? 😆😆 Anonymkode: 98c17...a3c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #48 Del Skrevet 16. mars Beklager men sånne tråder blir litt sånn : " jeg vet ikke om noen som driver med det så da er det ingen som driver med det". Jeg vet ikke hva dagens folk , alle , har som hobby så da kan jeg ikke uttale med om at " ingen gjør det lenger" . Anonymkode: 9b071...73b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #49 Del Skrevet 16. mars Makrame Billedvev Knytetepper til vegg/pute Hoppe strikk Spille med klinkekuler Anonymkode: f2cd7...ad6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #50 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Samle bilnummer. Anonymkode: 4deda...474 Som også var den mest meningsløse hobbyen ever. Anonymkode: e8d36...a74 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #51 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som også var den mest meningsløse hobbyen ever. Anonymkode: e8d36...a74 Vi fikk da tida til å gå og hadde det gøy Anonymkode: 9b071...73b 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. mars #52 Del Skrevet 16. mars Bacteria skrev (56 minutter siden): Husker også at det var populært å pynte såper litt i samme stil, bilde vedlagt 😅 Porselensmaling japansk kunstbroderi 🤣 herregud ja, sånn innpakket såpe! Alt sånn nips. Og skjold med medaljer på. Men nå sporer jeg av, dette er jo ikkke hobbyer... Samlinger er vel stikkord fra min barndom. Samle på alt. Servietter. Veldig stas når det var konf(80tall style) og det var sånne tynne tynne servietter, som gjerne var runde og bølgete i kanten... d var stas. Og kjedebrev der du sendte er viskelær til de som sto øverst. Og det skulle være fint. MED lukt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #53 Del Skrevet 16. mars Puttebøker Anonymkode: 730b3...ee0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #54 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som også var den mest meningsløse hobbyen ever. Anonymkode: e8d36...a74 Hvordan kan du si det når politiet kom og spurte om nummerene våre i en sak? Anonymkode: 730b3...ee0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 16. mars #55 Del Skrevet 16. mars Hmm. Ting jeg drev med som liten som jeg ikke har sett noe av på mange år: Lage gelelys Lage sånne gjennomsiktige «klistremerker» til vinduer som etterlignet sånn fargerikt glass. Man «malte det» og lot det tørke før man festa det på vindu male på stein og legge i hagen Male på glass Ellers: Samle på innsiden/den plastikken inni bruskorker samle på servietter eller frimerker Drive med modellfly 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #56 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Beklager men sånne tråder blir litt sånn : " jeg vet ikke om noen som driver med det så da er det ingen som driver med det". Jeg vet ikke hva dagens folk , alle , har som hobby så da kan jeg ikke uttale med om at " ingen gjør det lenger" . Anonymkode: 9b071...73b Å herregud. 🤦♀️ Anonymkode: f5bd3...097 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #57 Del Skrevet 16. mars Lage falsk lommebok med snøre å legge i en busslomme. Se hvem som stopper og røkke den mot seg. Anonymkode: 730b3...ee0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. mars #58 Del Skrevet 16. mars Øyne skrev (42 minutter siden): De skreves 🤣 Takk for at du skrev, skrev gjerne igjen! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #59 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å herregud. 🤦♀️ Anonymkode: f5bd3...097 Hva da? Anonymkode: 9b071...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #60 Del Skrevet 16. mars Bacteria skrev (1 time siden): Husker også at det var populært å pynte såper litt i samme stil, bilde vedlagt 😅 Porselensmaling japansk kunstbroderi hihi det bilde ga meg ordentlig whiplash. Mange ymse støvsamlere vi skulle ha 😳 Trolldeig var litt kult, men var bare en kort periode vi drev med det. Husker gips også var in! Hadde masse slike Disney-former til gips, men var bare en liten tass så malte jo stygt som juling 😂 Anonymkode: 4236f...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå