Gå til innhold

Kjæresten min skjuler hennes bestevenn eller FWB


Jegvetikkehvor

Anbefalte innlegg

Jegvetikkehvor skrev (På 20.3.2024 den 22.42):

Nei, ikke har sagt det, hun blokkerte meg. 

Du skjønner selvsagt nå at hun er kjæreste med denne PT-en og ikke med deg? Hun velger å reise bort med han i stedet for med deg og hun har et godt forhold til familien hans. Denne tråden må vel være den mest opplagte trolletråden jeg noensinne har lest 😄, men artig å følge med på og kommentere. Vi skal jo holde liv i KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så... Sannheten her er at du har vært så paranoid og plagsom og påstått hardnakket at hun har vært utro få uker inn i datinga, at hun fikk nok av tullet ditt og bare blokkerte deg. 😄 Til info, så var det hun som slo opp med deg. Om dere noen gang faktisk var kjærester og ikke bare data, jeg begynner å tvile... 

Anonymkode: 428e6...927

hun introduserte meg til hennes kollega og bestvennine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (13 timer siden):

Du skjønner selvsagt nå at hun er kjæreste med denne PT-en og ikke med deg? Hun velger å reise bort med han i stedet for med deg og hun har et godt forhold til familien hans. Denne tråden må vel være den mest opplagte trolletråden jeg noensinne har lest 😄, men artig å følge med på og kommentere. Vi skal jo holde liv i KG.

Men hvofor introduserte hun meg til hennes kollega og bestvennine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvetikkehvor skrev (2 minutter siden):

Men hvofor introduserte hun meg til hennes kollega og bestvennine?

Det spiller ingen rolle lenger.

Hun viste deg på så mange andre måter at hun ikke prioriterte deg, men valgte den andre, at slike detaljer som du nå henger deg opp i spiller ingen rolle.

Pass på at du ikke blir hengende fast i en tilstand hvor du gnager på disse uviktige spørsmålene.

Kom deg ut, gjør noe godt for deg selv, vær sosial med andre.

Anonymkode: 5b146...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...