Gå til innhold

Kjæresten min skjuler hennes bestevenn eller FWB


Jegvetikkehvor

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har en bestevenn som er 10 år eldre enn henne og jobber som PT hos SiO. De går på trening to ganger i uka og møtes hver uke. Så nesten hver onsdag slutter hun å svare på meldinger tidlig på kvelden. En gang jeg var på besøk hos henne, ba hun meg dra før klokka 9 og spurte meg klokka 9:30 om jeg var hjemme. De to bor i nærheten. Jeg innså det nettopp nå etter 2 måneder fordi hun aldri sa at hennes bestevenn er PT, men bare gymbuddy, og hun la alltid ikke meg møte ham fordi hun tror han skal bli sint. Lurer på om de er FWB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig mistenkelig ut. Håper det kun er tilfeldigheter, men syns du burde sjekke det ut nærmere. Du fortjener bedre enn utroskap. 

Veldig rart at han skal bli sinnt? Hva skal han liksom bli sinnt for som gir mening? Konfronter henne? Møt opp når hun trener? Eller kjenner du noen som vet mer om dette vennskapet enn deg, som kan være åpen om det er noe som skurrer? 

Anonymkode: bba36...64e

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det høres veldig mistenkelig ut. Håper det kun er tilfeldigheter, men syns du burde sjekke det ut nærmere. Du fortjener bedre enn utroskap. 

Veldig rart at han skal bli sinnt? Hva skal han liksom bli sinnt for som gir mening? Konfronter henne? Møt opp når hun trener? Eller kjenner du noen som vet mer om dette vennskapet enn deg, som kan være åpen om det er noe som skurrer? 

Anonymkode: bba36...64e

Hun sa at forholdet deres er ganske komplisert og ønsker ikke å si mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvetikkehvor skrev (På 16.3.2024 den 5.20):

Hun sa at forholdet deres er ganske komplisert og ønsker ikke å si mer.

🚩🚩🚩 Dere er kjærester og hun "jager" deg ut kl. 9 om kvelden???   Hvor naiv er det lov å være? Regner med du ikke har gått rett hjem, men ventet i skjul for å se hvem som kom på besøk? Det ville i alle fall jeg gjort.

Endret av 911
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kunne klart å stole på noen som ikke kunne fortelle om kompliserte greier til kjæresten sin.

Anonymkode: 58178...eee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg tror ikke jeg kunne klart å stole på noen som ikke kunne fortelle om kompliserte greier til kjæresten sin.

Anonymkode: 58178...eee

Så er det normalt at jeg gradvis mister følelsene for kjæresten min på grunn av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

911 skrev (På 17.3.2024 den 21.29):

🚩🚩🚩 Dere er kjærester og hun "jager" deg ut kl. 9 om kvelden???   Hvor naiv er det lov å være? Regner med du ikke har gått rett hjem, men ventet i skjul for å se hvem som kom på besøk? Det ville i alle fall jeg gjort.

Jeg tenkte ikke så mye over det i det hele tatt. Hun så veldig sliten ut da vi var hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvetikkehvor skrev (1 time siden):

Så er det normalt at jeg gradvis mister følelsene for kjæresten min på grunn av dette?

Hun evner ikke å kommunisere med deg. Om min kjæreste hadde sagt det samme til meg tror jeg at jeg ville stilt et ultimatum; enten prater vi seriøst og åpent om dette eller så er det bedre at vi skiller lag. Dette hadde jeg ikke funnet meg i.

Jegvetikkehvor skrev (1 time siden):

Jeg tenkte ikke så mye over det i det hele tatt. Hun så veldig sliten ut da vi var hos henne.

Hun jager deg ut og sjekker at du er kommet hjem etter en halv time? Uansett hvor sliten hun virker hadde dette være et stort rødt flagg for meg. Det lyser jo at hun hadde andre planer og at du var ikke en del i disse. Du burde absolutt tenkt mye over dette og krevd en forklaring. Beklager, men du virker litt naiv som ikke ser dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvetikkehvor skrev (På 16.3.2024 den 5.20):

Hun sa at forholdet deres er ganske komplisert og ønsker ikke å si mer.

Ikke greit å si om en som hun er så mye sammen med den dag i dag.

Hvorfor skulle han bli sint? Det kan høres ut som at hun ikke har fortalt om at hun er kjæreste med deg, og hadde han oppdraget det, hadde han blitt sint. Høres ikke ok ut av henne å holde tid skjult. For det er vel det hun gjør?

 

Ne, ikke rart du mister følelser for henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er naiv, tror sikkert at en hetero mann kan være "venner" med en kvinne. Ikke sikkert hun har dårlige hensikter, men han er garantert interessert i henne.

Anonymkode: 1d9c0...80c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alderen på alle involverte?

Anonymkode: 7ea1c...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvetikkehvor skrev (På 16.3.2024 den 4.25):

Kjæresten min har en bestevenn som er 10 år eldre enn henne og jobber som PT hos SiO. De går på trening to ganger i uka og møtes hver uke. Så nesten hver onsdag slutter hun å svare på meldinger tidlig på kvelden. En gang jeg var på besøk hos henne, ba hun meg dra før klokka 9 og spurte meg klokka 9:30 om jeg var hjemme. De to bor i nærheten. Jeg innså det nettopp nå etter 2 måneder fordi hun aldri sa at hennes bestevenn er PT, men bare gymbuddy, og hun la alltid ikke meg møte ham fordi hun tror han skal bli sint. Lurer på om de er FWB.

Hun spør om du er hjemme slik at kysten er klar. Ikke noe å lure på det her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2024 at 4:25 AM, Jegvetikkehvor said:

Kjæresten min har en bestevenn som er 10 år eldre enn henne og jobber som PT hos SiO. De går på trening to ganger i uka og møtes hver uke. Så nesten hver onsdag slutter hun å svare på meldinger tidlig på kvelden. En gang jeg var på besøk hos henne, ba hun meg dra før klokka 9 og spurte meg klokka 9:30 om jeg var hjemme. De to bor i nærheten. Jeg innså det nettopp nå etter 2 måneder fordi hun aldri sa at hennes bestevenn er PT, men bare gymbuddy, og hun la alltid ikke meg møte ham fordi hun tror han skal bli sint. Lurer på om de er FWB.

Hun er utro. Next.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mister naturlig (og sunt!) nok følelser for en dame som ikke er ærlig med deg, som oppfører seg på en måte som gjør at du ikke kan ha tillit til henne. Det er naturlig og sunt at du blir mistenkelig når hun har en mistenkelig adferd. Enda mer når hun nekter deg å møte en annen mann hun påstår er en venn - som blir til et rødt flagg når hun fortsetter å møte ham selv om hun tror han vil bli sint om han får vite at hun også er sammen med deg. Hun er også veldig respektløs overfor deg når hun mer eller mindre kaster deg ut fordi han skal komme til henne...

Tilsammen er dette både røde flagge og såkalte dealbreakers!

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 5b146...5c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 9.08):

Jeg tror ikke jeg kunne klart å stole på noen som ikke kunne fortelle om kompliserte greier til kjæresten sin.

Anonymkode: 58178...eee

Hun har også et godt forhold til familien hans.
En gang foreslo jeg at vi skulle reise til et sted hun alltid har likt å dra til i fremtiden, men hun sa at hun bare kunne dra med ham, fordi de allerede hadde avtalt det før.
Er jeg bekymret for mye, eller er dette helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er alderen på alle involverte?

Anonymkode: 7ea1c...b09

Hun 28, jeg 32, han 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du mister naturlig (og sunt!) nok følelser for en dame som ikke er ærlig med deg, som oppfører seg på en måte som gjør at du ikke kan ha tillit til henne. Det er naturlig og sunt at du blir mistenkelig når hun har en mistenkelig adferd. Enda mer når hun nekter deg å møte en annen mann hun påstår er en venn - som blir til et rødt flagg når hun fortsetter å møte ham selv om hun tror han vil bli sint om han får vite at hun også er sammen med deg. Hun er også veldig respektløs overfor deg når hun mer eller mindre kaster deg ut fordi han skal komme til henne...

Tilsammen er dette både røde flagge og såkalte dealbreakers!

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 5b146...5c4

Jeg har ingen beviser for at de møtes, men disse tankene får meg til å nøle med å uttrykke min kjærlighet til henne, og jeg føler meg ikke helt investert i forholdet. Er dette normalt?
Hun 28, jeg 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkarogg skrev (11 timer siden):

Hun er utro. Next.

Dette er den eneste gangen hun har spurt meg om jeg har kommet hjem. Kanskje jeg overtenker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkarogg skrev (11 timer siden):

Hun er utro. Next.

Dette er den eneste gangen hun har spurt meg om jeg har kommet hjem. Kanskje jeg overtenker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (13 timer siden):

Hun spør om du er hjemme slik at kysten er klar. Ikke noe å lure på det her.

eg vil kanskje aldri få vite sannheten. Kanskje jeg overtenker det, og jeg har heller ingen beviser for at de møtes. Det eneste jeg vet er at de trener sammen hver uke. Men det er også noe jeg lurer på: Han har daglige treninger på sted A, men hun og han trener alltid på sted B. Hvorfor bytte sted? Kanskje jeg overtenker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...