Gå til innhold

Kjæresten min skjuler hennes bestevenn eller FWB


Jegvetikkehvor

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har en bestevenn som er 10 år eldre enn henne og jobber som PT hos SiO. De går på trening to ganger i uka og møtes hver uke. Så nesten hver onsdag slutter hun å svare på meldinger tidlig på kvelden. En gang jeg var på besøk hos henne, ba hun meg dra før klokka 9 og spurte meg klokka 9:30 om jeg var hjemme. De to bor i nærheten. Jeg innså det nettopp nå etter 2 måneder fordi hun aldri sa at hennes bestevenn er PT, men bare gymbuddy, og hun la alltid ikke meg møte ham fordi hun tror han skal bli sint. Lurer på om de er FWB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig mistenkelig ut. Håper det kun er tilfeldigheter, men syns du burde sjekke det ut nærmere. Du fortjener bedre enn utroskap. 

Veldig rart at han skal bli sinnt? Hva skal han liksom bli sinnt for som gir mening? Konfronter henne? Møt opp når hun trener? Eller kjenner du noen som vet mer om dette vennskapet enn deg, som kan være åpen om det er noe som skurrer? 

Anonymkode: bba36...64e

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det høres veldig mistenkelig ut. Håper det kun er tilfeldigheter, men syns du burde sjekke det ut nærmere. Du fortjener bedre enn utroskap. 

Veldig rart at han skal bli sinnt? Hva skal han liksom bli sinnt for som gir mening? Konfronter henne? Møt opp når hun trener? Eller kjenner du noen som vet mer om dette vennskapet enn deg, som kan være åpen om det er noe som skurrer? 

Anonymkode: bba36...64e

Hun sa at forholdet deres er ganske komplisert og ønsker ikke å si mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvetikkehvor skrev (På 16.3.2024 den 5.20):

Hun sa at forholdet deres er ganske komplisert og ønsker ikke å si mer.