Gå til innhold

Dere som skal være alene påsken? hva skal dere gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare vil spørre siden jeg og skal være alene i påsken. Kanskje få ideer til å gjøre noe.

Anonymkode: 4d696...038

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal gjøre det jeg alltid gjør, tror jeg. Jeg hadde glemt at det var påske. Psykologen har visst ferie. Det hadde jeg også glemt. Trodde det bare var vanlig frem til sommeren nå. Tenk å glemme av påske da du! 

Følger tråden din så jeg får noen tips jeg også. 

Kunne jo vært gøy å lage noe godt å spise. 

Anonymkode: 5950a...260

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe.

Turnus og slipper ikke unna. 

Anonymkode: 87243...9a1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobler som regel av med et eller annet prosjekt når jeg vet jeg skal være alene i ferie eller langhelg. Det kan være alt fra å rydde og sortere garasjen, til å lage fotoalbum, til å forberede hagen på våren til å lære meg å sy. Jeg trives egentlig godt alene i mitt eget selskap så lenge jeg har noe å henge fingrene i, men er jo kjekt å legge inn litt sosialt innimellom også 🙂 Trenger ikke være de store greiene, ta en kaffi med en venninne eller sånn. 

Også er det kjekt å handle inn litt ekstra god mat og snacks selv om man bare er alene og det ikke skjer noe spes. Kose seg med noe hyggelig på tv om kvelden 🙂

Anonymkode: 257bd...fdb

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Male egg, brettspill som rummy, puzzlespill, Mario kart, vannmale, se Krim, lese bok(Personlig liker jeg fantasy), spise for mye godteri som blir oppbvart i egg noe annet hadde vært uaktuelt😤, grille, kanskje svømmehallen eller/ og kino men vet ikke om sånnt er åpent? Kanskje vi skal perle også, det er koslig. Lurer på om jeg får dem med på aking, har hatt lyst i årevis. 

Burde bli noen lange gåturer, for sitter mye stille. 

Anonymkode: d5c15...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir vel å loke rundt på kvinneguiden det.

Anonymkode: d6c22...49b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Male egg, brettspill som rummy, puzzlespill, Mario kart, vannmale, se Krim, lese bok(Personlig liker jeg fantasy), spise for mye godteri som blir oppbvart i egg noe annet hadde vært uaktuelt😤, grille, kanskje svømmehallen eller/ og kino men vet ikke om sånnt er åpent? Kanskje vi skal perle også, det er koslig. Lurer på om jeg får dem med på aking, har hatt lyst i årevis. 

Burde bli noen lange gåturer, for sitter mye stille. 

Anonymkode: d5c15...d6a

Oi, så ikke alene. Men! Noen ting kan gjøres alene. Kan legge til flere ting jeg hadde gjort om jeg var, for er mye alene i hverdagen. Tar bilder, tegner, skriver, syr, bildeprosjekter med andre ting en foto, litt som collage? Scrap bookin? Klipp og lim? Som at jeg skal lime falske blomster kanskje bare blader i ulike former osv i en ramme. Vet ikke hvordan det blir. Yoga. Organisere. Musikk som sang, gitar, piano.

Har også lyst til å lage bokmerke i oregami ,prøve pottery, male på glass/fat osv, spikke, lære å spille fløyte, prøve nye oppskrifter, brodering, strikke, lære spansk. 

Anonymkode: d5c15...d6a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte på promperommet og nappe løk hele påsken.

Anonymkode: bfee3...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kopierer svaret mitt fra en annen tråd:

Jeg syns det er deilig å være hjemme i påsken. 

I år skal jeg gå tur, sitte ute og lese hvis det er vær til det, se påskekrim, ha middagsgjester en dag, være middagsgjest en dag og ellers bare kose meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alene noe av påska og da skal jeg kose meg, lage meg god mat, gå tur, drive med håndarbeid, planlegge årets dyrkesesong, skrive matplan framover osv. Tusen ting som jeg ikke rekker når jeg jobber. 

Anonymkode: 58f02...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet noen bakeoppskrifter og en kalkulator, skal regne det ned så jeg kan lage noe godt til meg selv hver dag uten å lage til 10 stk liksom. Så det skal jeg, så lese, gå tur, se film og tv, surfe på kvinneguiden, det vanlige. 

Anonymkode: 24c0b...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er permittert og har veldig lite penger, så skal bare være hjemme. Håper været blir fint så jeg kan gå litt turer, sitte på balkongen og lese og lage meg noe god mat. 

Alle vennene mine skal reise bort så jeg har ingen å finne på noe med. Har jo ikke penger heller. 

Anonymkode: bfedd...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok kanon hele påsken her.

Anonymkode: e1c1b...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke kristen, men planlegger å gå på påskens tre gudstjenester bare for å se hvordan kirken markerer påsken. Det har jeg aldri gjort før.

Så har jeg planer om et Disney klassikere maraton.

Og så spise masse marsipan.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove til jeg våkner, gå turer, trene, spise gode og lange frokoster, lage gode middager og se filmer mens jeg spiser, lytte til podcaster, muligens dra innom på små kaffekopp-besøk til venner (om de er hjemme og har tid til sånt), kjøpe inn et påskeegg til meg selv og fylle med favorittgodteri. Ellers se serier, kanskje spille playstation, se på krim (eventuelt lytte til krimpodcaster eller lydbøker), bake og lignende. Jeg trives veldig godt i eget selskap, og er veldig sliten etter masse hendelser, så jeg ser frem til noen rolige og late dager, der jeg kan gjøre akkurat det jeg vil. 

Anonymkode: e5cfe...29c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det krimserier og en krimbok, trening, spilling, lage noe god mat, og tenkte potte om en del av plantene mine. 
Har lenge utsatt å organisere noen hyller i entreen, så det er nok mulig jeg fikser det nå i påska :) 
 

AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 1.22):

Male egg, brettspill som rummy, puzzlespill, Mario kart, vannmale, se Krim, lese bok(Personlig liker jeg fantasy), spise for mye godteri som blir oppbvart i egg noe annet hadde vært uaktuelt😤, grille, kanskje svømmehallen eller/ og kino men vet ikke om sånnt er åpent? Kanskje vi skal perle også, det er koslig. Lurer på om jeg får dem med på aking, har hatt lyst i årevis. 

Burde bli noen lange gåturer, for sitter mye stille. 

Anonymkode: d5c15...d6a

Hvordan spiller du Rummy alene? 
Jeg har en del brettspill som jeg kan spille alene, men jakter alltid på flere tips! 
 

Anonymkode: 094c3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lese bøker, binge serier og scrappe. Gleder meg! 

Anonymkode: f5bb7...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe alt av røde dager og game resten❤️

Anonymkode: 44640...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusse opp i huset og spise godteri og se på netflix :D

Anonymkode: 40894...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe litt, gå turer i forhåpentligvis fint vær 😊

Anonymkode: afe7a...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...