Gå til innhold

Noen her som lyktes med å bli mye penere etter 40?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp byttet "beite" mht. yrke og virksomhet, og dessverre så ser jeg nå at det ville hjelpe veldig mye hvis jeg ikke var så stygg. Så, damer, hadde noen her lyktes i å bli mye penere enn dere var etter fylte 40? Hva gjorde dere, og hva besto forbedringen i? Blir takknemlig for alle svar!

Anonymkode: 9128d...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du blitt modell?

Anonymkode: c1958...b84

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler faktisk at jeg blir penere og penere. Er i midten av 30-årene

Anonymkode: 1dce6...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mer attraktiv før. Det er vel ingen som blir penere med alderen i hvertfall ikke damene. 

Anonymkode: 54ed3...e7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og føler jeg har blitt penere med alderen. Liker meg sånn som jeg ser ut nå ☺️ Synes de fleste, begge kjønn, blir penere når de blir litt eldre.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt penere!

Begynte å trene og fant meg en mann som gjør meg lykkelig!

Anonymkode: ac3bb...a49

  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var mer attraktiv før. Det er vel ingen som blir penere med alderen i hvertfall ikke damene. 

Anonymkode: 54ed3...e7e

Jeg synes de damene som gjør alt de kan for å holde seg ung, slik som å ihjelbleke håret, masse sminke og fillers/botox her og der, bare ser eldre og mer slitne ut. Men damer som slapper litt mer av med eget utseende, som steller pent med seg selv..de holder seg som regel veldig bra. Får en helt egen glød med årene 🤩

Anonymkode: a4cf0...74b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid blitt regnet som vakker, holdt meg godt, men såklart, blitt eldre. Men da jeg var rundt 45 skjedde det noe merkelig, en endring til det bedre, og det var 2 ting som skjedde da som var nye som kan ha forårsaket det. 
Den våren ble jeg plutselig penere enn jeg hadde vært på lenge. Der bar påfallende , vennene mine som ikke hadde sett meg på en stund kommenterte det: «Oj, så pen du har blitt!» og «hæ, hvorfor er du PEN?» På ferie med døtrene mine i slutten av tenårene hang unge menn rundt meg og ikke dem, og døtrene mine kommenterte det. Og jeg så det selv, med undring, at ja - jeg var faktisk merkelig pen for tiden. Liksom glødende (jeg vet der høres innbilsk ut, men …)

Den ene nye tingen var at jeg hadde begynt på hard styrketrening den vinteren. Jeg trente relativt mye, og gikk den noen kilo, selv om jeg ikke var overvektig fra før.

Den andre var at jeg hadde begynt med et nytt merke innen ansiktskrem, som jeg tror var bra for min hudtype (Clarins).

Så du kam jo prøve de to tingene. 
 

Nå, et par år senere er jeg litt vanlige jeg, vel og merke.
 

Anonymkode: e5103...90a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg er penere når jeg er i godt humør og føler jeg blir satt pris på.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en oppblomstring da jeg rundet 40😄. Gikk fra blond til brunette, gikk ned noen kilo og begynte å trene. Fikk en bedre holdning/positur og fikk nok en ny utstråling fordi jeg følte meg bedre. Barna var ikke lenger avhengig av meg hele tiden og jeg kunne ha litt fokus på meg selv💜

Anonymkode: 2b028...79e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var attraktiv som ung og lot meg forfalle i trettiårene da jeg hadde små barn. Etter fylte førti, så tok jeg meg i sammen og fått skikk på både kostholdet, trening, hud og hår og ser bedre ut i dag enn det jeg gjorde for fem år siden (jeg er nå 46). Jeg er også mer opptatt av klær og sminke. Har før og etter bilder som jeg sammenligner meg med, så ser huden har forbedret seg veldig. Får ofte skryt i fra hudpleier at jeg steller bra med huden og har fortsatt en god spenst 

Anonymkode: 21b28...3bc

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på at du er stygg, TS🥰 Men som flere her skriver, så er det ting du kan gjøre for å føle deg bedre, og da vil du også bli mer venn med speilbildet ditt. En sunn livsstil med nok søvn, fysisk aktivitet og næringsrik mat, få hjelp av en dyktig frisør til å finne en kledelig hårfrisyre og - farge. Stell godt med huden din, gi den masse fukt og beskytt den mot solen. Få evt. hjelp av en hudpleier til å finne riktige produkter for din hud. Lær deg å sminke deg på en måte som fremhever dine beste trekk, ofte skal det ikke så mye til. Finn ut hvilke farger og fasonger på klær du trives i, og som kler deg. Når man trives med seg selv, får man en positiv utstråling som andre legger merke til i mye større grad enn om du "bare" er "pen" ;) 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare her, føler meg verken stygg eller pen.... 

Anonymkode: 854ba...7ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg er på mitt peneste nå, i hvert fall mye penere enn jeg har vært på mange år. Er 40 år og får høre veldig ofte at ser mye yngre ut. Det hjelper nok at jeg ikke har små barn lengre. Jeg kjøpte ny garderobe i fjor, med klær jeg føler meg vel i og der alt passer sammen. Jeg har bleket tennene og fikser øyenbryn og sånt jevnlig. Jeg tar vare på huden og håret mitt og har funnet ut av hva slags sminke som kler fargene mine best. Jeg føler på mange måter at jeg har «landet» i utseendet mitt og er ferdig med å prøve ut all verdens greier som ikke funker.

Anonymkode: 4b824...a1c

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle det penere, men får høre at jeg er en «late bloomer». 
 

Har gode gener som gjør at kroppen min har holdt seg overraskende bra. 
 

Så bruker jeg penger på god frisør, fine klær og ordentlig sminke. Har også lært meg å sminke meg pent. 

Anonymkode: a8fb8...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 men folk tror jeg er bare 18-19 år. Har ofte fått høre at det er urettferdig at jeg holder meg så ung, men tro meg, det kan være ganske irriterende/slitsom, spesielt når tutta bak kassa på Vinmonopolet nekter deg å kjøpe alkohol fordi hun tror du er for ung og så har du seff ikke med deg noe legitimasjon som beviser at du faktisk er gammel nok 😂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om jeg vil kalle det penere, men får høre at jeg er en «late bloomer». 
 

Har gode gener som gjør at kroppen min har holdt seg overraskende bra. 
 

Så bruker jeg penger på god frisør, fine klær og ordentlig sminke. Har også lært meg å sminke meg pent. 

Anonymkode: a8fb8...f68

Jeg er også en late bloomer. Vet ikke hvordan utseende var som barn da jeg ble stygt mobbet. Det tok flere ÅR etter vgs, tenkte alltid på meg som stygg. Er nå snart 50 og fikk høre fra en lege her om dagen at det var han overrasket over, jeg så ut som langt yngre. Jeg bruker penger på god frisør, fine klær og hudpleie, Clarins. Sminker meg ikke så mye. 

Anonymkode: bad42...faa

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rev-enka said:

Jeg er snart 40 men folk tror jeg er bare 18-19 år. Har ofte fått høre at det er urettferdig at jeg holder meg så ung, men tro meg, det kan være ganske irriterende/slitsom, spesielt når tutta bak kassa på Vinmonopolet nekter deg å kjøpe alkohol fordi hun tror du er for ung og så har du seff ikke med deg noe legitimasjon som beviser at du faktisk er gammel nok 😂

Du, de spør 80 år gamle damer og. Tror du de 80 år gamle damene ser ut som de er 20 år yngre? 
18-19 år når du er snart 40? Sorry, men det er noe folk bare sier. Selvfølgelig ser du ut som alderen din.

Anonymkode: df138...987

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev-enka skrev (11 minutter siden):

Jeg er snart 40 men folk tror jeg er bare 18-19 år. Har ofte fått høre at det er urettferdig at jeg holder meg så ung, men tro meg, det kan være ganske irriterende/slitsom, spesielt når tutta bak kassa på Vinmonopolet nekter deg å kjøpe alkohol fordi hun tror du er for ung og så har du seff ikke med deg noe legitimasjon som beviser at du faktisk er gammel nok 😂

Vi kan bytte, drikker ikke alkohol så kan leve med dette 😂 

Anonymkode: 3a4d3...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var mer attraktiv før. Det er vel ingen som blir penere med alderen i hvertfall ikke damene. 

Anonymkode: 54ed3...e7e

Jeg synes Sophie Wessex er blitt mye penere. At hun har synlige rynker spiller ingen rolle. Det er noe med utstrålinga. Jeg tror hun har et bra liv og har fått skikkelig bra selvtillit.

Sophie, Countess of Wessex, visits 9/11 Memorial to mark Veterans Day ...

 

 

10 Most Stunning Tiaras Worn At British Royal Weddings

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...