Gå til innhold

Hvorfor har FrPs politikere så mange rasismeflauser?


Silije

Anbefalte innlegg

Nå har FRP tonet seg ned litt og skjønner at eldrebølgen, den gir stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som er nysgjerrig på hva islamister har skrevet til han., som gjør at han svarer slik?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Topsi said:

Er det bare meg som er nysgjerrig på hva islamister har skrevet til han., som gjør at han svarer slik?

Uansett hva han har mottatt av hets (om det er noe i det hele tatt), validerer ikke det en slik respons, så for meg er det uviktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silije skrev (2 minutter siden):

Uansett hva han har mottatt av hets (om det er noe i det hele tatt), validerer ikke det en slik respons, så for meg er det uviktig.

Det han sa var ikke bra, men at det kom utav ingenting tror jeg ikke noe på. Jeg tenker det er relevant, selv om man kan være enig i at det han sa ikke var bra i det hele tatt

Skjønt det om kvinner ogn peniser kom nok litt utav det blå 

Endret av Topsi
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg egentlig undrer meg mer over er hvilken whisky Amundsen drakk, har sett andre lurer på det samme. Han sier han drakk for mye whisky så han mistet kontrollen men likevel er setningsoppbyggingen bra, riktig tegnsetting til og med, hvis jeg er i en tilstand så jeg ikke har kontroll over hva jeg skriver så ville det vært uleselig, da ville det sett ut som katta mi hadde danset på tastaturet. Sånn whisky vil jeg ha også!!!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (4 timer siden):

Rart å sparke ut en som representerer FrP så godt som Amundsen. Rasister er en kjempestor andel av FrP-velgerne.

FrP ønsker seg inn i regjering med Høyre, uttalte Listhaug nylig.  Etter Amundsens feiring av kvinnedagen på FB, sa Erna: "  - Ikke holdninger man kan ha i regjering".  Da fikk FrP det travelt med å få Amundsen vekk.  

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bvp skrev (2 timer siden):

En ting jeg egentlig undrer meg mer over er hvilken whisky Amundsen drakk, har sett andre lurer på det samme. Han sier han drakk for mye whisky så han mistet kontrollen men likevel er setningsoppbyggingen bra, riktig tegnsetting til og med, hvis jeg er i en tilstand så jeg ikke har kontroll over hva jeg skriver så ville det vært uleselig, da ville det sett ut som katta mi hadde danset på tastaturet. Sånn whisky vil jeg ha også!!!

Balvenie Doublewood?

Det som skjer med alkohol og kontroll er man mister noen sperrer (kontrollen) og f.eks. gir blaffen i politisk korrekt selvsensurering.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker, avsporing, brudd på underforumets retningslinjer, brudd på regelen om opphavsrett, persondebatt og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var grov rasisme fra Per Willy Amundsen🤮..tenker på, hva et  barn av arabisk opprinnelse vil tenke, når han/hun leser oppgulpet til denne idioten. 

Kvinner vet visst heller ikke hva "opp og nedsiden av en penis er" i følge ham. For et hatfullt troll av et menneske.

Håper virkelig at han blir dømt for det rasistiske og kvinnefiendtlig oppgulpet hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er skadelig for den offentlige debatten om spesielt politikere, men også hvermannsen ikke snakker sak, men babler om arabere og islamister eller kvinner som ikke vet opp og ned på en penis, når temaene egentlig er krigen på Gaza, kriminelle gjenger eller menn som sliter. Jeg synes det er forstyrrende for en god debatt og endring, og jeg mener at politisk korrekt ikke betyr at man ikke kan ha hvilke meninger men vil, men at debatt basert på fakta og logikk er mer konstruktivt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Jeg mener at det er skadelig for den offentlige debatten om spesielt politikere, men også hvermannsen ikke snakker sak, men babler om arabere og islamister eller kvinner som ikke vet opp og ned på en penis, når temaene egentlig er krigen på Gaza, kriminelle gjenger eller menn som sliter. Jeg synes det er forstyrrende for en god debatt og endring, og jeg mener at politisk korrekt ikke betyr at man ikke kan ha hvilke meninger men vil, men at debatt basert på fakta og logikk er mer konstruktivt. 

Når ble ikke arabere og islamister sak?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Når ble ikke arabere og islamister sak?

Det er folkegrupper. Det er som å si at hvite mennesker er en sak. Det gir ingen mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Det er folkegrupper. Det er som å si at hvite mennesker er en sak. Det gir ingen mening. 

Hvis islamister ikke er en sak i samfunnsdebatten er ingenting det.

Islamister har radikalisert store deler av andre og tredjegenerasjons innvandrere i Frankrike så landet er nærmest i oppløsning. En politistasjon ble beskutt med fyrverkeri i timer av en stor mobb senest i kveld..

Det du skriver er bare ord uten innhold.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/11/2024 at 6:51 PM, Topsi said:

Det han sa var ikke bra, men at det kom utav ingenting tror jeg ikke noe på. Jeg tenker det er relevant, selv om man kan være enig i at det han sa ikke var bra i det hele tatt

Skjønt det om kvinner ogn peniser kom nok litt utav det blå 

Det var ikke tilfeldig.  https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-gender_movement

"The anti-gender movement is an international movement that opposes what it refers to as "gender ideology", "gender theory" or "genderism",[1] terms which cover a variety of issues[1] and do not have a coherent definition.[2] Members of the anti-gender movement primarily include those of the political right-wing and far right, such as right-wing populists, conservatives, and Christian fundamentalists.[3][4]"

 

Endret av bysummerfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er innafor i andre land. Trump seier mykje verre saker på dagleg basis, og han vert mest truleg attvald. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva i all verden kan det komme av....😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nattens rytter skrev (25 minutter siden):

Det der er innafor i andre land. Trump seier mykje verre saker på dagleg basis, og han vert mest truleg attvald. 

Lite sannsynlig med gjenvalg der, resten er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det sånn at Amundsen bega seg inn i en infantil ordveksling med en politiker i motsatt ende av den politiske aksen, hvor begge valgte å ordlegge seg på en måte som ikke er en politiker verdig. Amundsens utspill må ses i kontekst av ordvekslingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amundsens utspill var kritikkverdig, ingen tvil om det.

Men FRp er faktisk snart det eneste partiet som tørr å stille kritiske spørsmål ved innvandringen.  Tørr stille spørsmål med de enorme kostnadene staten må bære uten at det stilles så mye krav til de som kommer inn i landet.  

På grunn av dette trekker venstresiden rasist kortet i et forsøk på å stoppe spørsmålene. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (På 10.3.2024 den 22.04):

ja, ja... FRP = Trump med andre ord.... ?
og alle som stemmer FRP er nok litt små dumme, ikke sant ? Det er en kjent harselering teknikk, latterligjøre en gruppe slik at de skammer seg (hopefully) La meg fortelle deg  om noe som skjedde i Frankrike (mitt land) i 2002. Ytre høyre vant nesten president valget. Nå, ingen inrømte at de stemte for F.N (ytre høyre) Ingen. Det var i dårlig smakk, et tegn som du skriver, av lavere utdannelse, litt harry... ;)
Og hva skjedde .. I andre valgomgang, det var kun Høyre mot Ytre Høyre igjen. Moro nok, alle de som stemte for venstre partier måtte gå og stemme for Chirac for å hindre Le Pen til å bli president.
Du kan prøve å ydmyke FRP velger men husk at når man stemmer, man er alene i båsen.

https://no.wikipedia.org/wiki/Presidentvalget_i_Frankrike_2002

Godt eksempel. 

Jeg tror ikke vi kommer noen vei ved å idiotforklare de som stemmer FRP. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...