AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #81 Skrevet 2. mai 2024 Det tok tid for min del før ting stabiliserte seg, men etter flere barn er jeg ikke like stram som før. Anonymkode: aac24...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #82 Skrevet 2. mai 2024 Det tar ca 6- 10 måneder før vaginaen er seg selv igjen Anonymkode: 9a214...257
Topper og daler Skrevet 2. mai 2024 #83 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det tok tid for min del før ting stabiliserte seg, men etter flere barn er jeg ikke like stram som før. Anonymkode: aac24...f6a Hvordan vet dere kvinner det? Går det an å kjenne det selv, eller har dere menn som sier slikt?
Bamseklemmer Skrevet 2. mai 2024 #84 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.38): Vi har hatt sex kanskje 5-6 ganger og jeg fikk idag høre fra han at han synes ikke sexen er like god lengre da han føler lite "motstand" mot penisen. Som om vaginaen er vid? Jeg har alltid vært flink til å gjøre knipeøvelser, både før graviditet og i graviditet men har kanskje ikke vært like flink etter fødsel. Au au au.. Det skal man aldri si til en kvinne, for det dreper kjærligheten og sexlysten.. og all fremtidig kos og sex.. I tillegg går dette utover samlivet mest sansynlig.. Knipeøvelser er alltid bra, for sexen og nytelsen kan også økes med kvipeøvelser. Men likevel.. en fødsel er ingen hindring for at musklene dine ikke fungerer lengre, så fremt de ikke har blitt skadet på noen måte under fødselen.. Motstand? Vid? Det kan skje selv om du ikke har født.. for når du er på det kåteste blir vaginaen lengre og videre, og den fylles med forskjellige sekreter.. Så pikken bades i væsker.. Så at det kjennes vid ut innvendig er helt normalt, men i vaginaåpningen er det vanligvis trangt.. Hadde du revnet i åpningen og måtte syes, så kan det være en årsak.. Men jeg lurer mest på om han bare er ondskapsfull.. for hvis han hadde vært snill, så har han stilt spørsmål litt annerledes.. Da burde han ta forbehold og hensyn til at du har født🤔
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #85 Skrevet 3. mai 2024 Topper og daler skrev (5 timer siden): Hvordan vet dere kvinner det? Går det an å kjenne det selv, eller har dere menn som sier slikt? Ja, man kjenner det. Anonymkode: a6c9f...350
Topper og daler Skrevet 3. mai 2024 #86 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, man kjenner det. Anonymkode: a6c9f...350 Menn bør uansett elske sine kvinner, og ikke fokusere på slikt, mener nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #87 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 11.25): for å sjenke ham en sønn … ja, det vil si, inntil de går fra hverandre. Da får han nok en helst korrigert utgave av om det er "hans" eller "hennes" sønn. Men det er klart, norske kvinner eeelsker å fremstille seg selv som langt mer gode og selvoppofrende enn de faktisk er. 😄 Anonymkode: c9ad2...6e6
carlberner1 Skrevet 3. mai 2024 #88 Skrevet 3. mai 2024 Hvor stor del av et forhold og en familie på to store og to små er sex-en? Og hvor stor del av sex-en er det at han putter inn tissen? Ikke veldig stor del noen av dem tenker jeg uten å gi meg inn på %regning. Det høres egentlig ut som en av de store trenger å bli litt større, og så vil jeg gi ham kredit for å si fra selv om det høres ut som det ble gjort på en klønete måte. Noe å jobbe med her!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #89 Skrevet 3. mai 2024 Topper og daler skrev (12 timer siden): Hvordan vet dere kvinner det? Går det an å kjenne det selv, eller har dere menn som sier slikt? Menn som sier det, men man kan jo også kjenne det med fingeren Anonymkode: c01e3...bbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå