Gå til innhold

Han kjenner lite motstand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvordan kjennes det ut for deg da, ts? 

Anonymkode: 32889...385

Jeg kjenner lite "motstand" selv. Før var det så deilig med sex. Følte at penisen hans fylte vagina og mer enn det. Mens nå kjennes det ut som jeg kan få plass til 2 peniser i vagina

Det er ikkke godt lengre og det er ekstremt sårt for meg

Anonymkode: 3809a...acd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg kjenner lite "motstand" selv. Før var det så deilig med sex. Følte at penisen hans fylte vagina og mer enn det. Mens nå kjennes det ut som jeg kan få plass til 2 peniser i vagina

Det er ikkke godt lengre og det er ekstremt sårt for meg

Anonymkode: 3809a...acd

Bestill deg en time til privat gynekolog og få en vurdering. Kanskje er det noe som vil gå seg til med tiden og trening, kanskje er det noe som må korrigeres kirurgisk. Uansett greit med en sjekk for å roe deg selv. 
Du sier du knep en del i svangerskapet, men ikke etterpå? Kniplingen etterpå er like så viktig som under svangerskapet. Også kommer spørsmålet om du kniper riktig og nok til at det har effekt? Man bør aktivt knipe flere runder om dagen i en opptreningsfase. Det er også viktig å få til å slappe av i musklene mellom kniplingen for å unngå at de spenner seg. Du skal bli sliten når du trener bekkenmuskulaturen på lik linje som andre muskler, men det er ikke nødvendigvis slik at du skal stramme så hardt. Rolig og kontrollert og bruk pusten aktivt. 

For å sjekke om du strammer riktig kan du legge deg på rygg og føre 1-2 fingre inn for å så forsøke å stramme rundt fingrene. En sterk muskulatur skal man kjenne knipe rundt én finger. Hvis du synes det er slitsomt å trene på egenhånd finnes det mange hjelpemidler. 
 

Ville ikke ha latt panikken ta over så kort tid etter fødsel uansett. Ta en GU, knip og ta tiden til hjelp 😊 Og finn noen artikler om temaet som mannen din kan lese… for en korttenkt og lite medfølende kommentar til ei som nylig har født…

Anonymkode: 609d8...419

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte jeg hadde et stort hulrom etter første fødsel. Jeg hadde alltid vært trang og hatt sterke muskler, men da føltes det som et stort hull. Og var nesten umulig å få kontakt med musklene i flere mnd etterpå. Mannen sa ikke noe, men han må jo ha kjent det. Etter noen måneder til - et år, var jeg blitt mye trangere igjen. Knipeøvelser og hormoner gjorde jobben. Etter fødsel nr to både klippa og revna jeg. Men ble strammere i skjeden. Første mannen sa da vi hadde sex igjen var at det var for trangt.. Nå er problemet arrvev som gjør det veldig stramt rett innenfor åpningen. 

Anonymkode: c01e3...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grad 3B er en svært alvorlig grad av rivning. Mange er ikke i nærheten av å kunne ha sex så kort tid etter fødselen etter noe sånt. Du må gi kroppen tid til å heele. Pass på at du får god oppfølging av både gynekolog og fysioterapeut. Både du og partneren din må senke forventningene noe her. 

Jeg hadde et stort barn sist. I kombinasjon med en heftig styrtfødsel blir man ganske banka. Revnet heldigvis ikke. Men det gikk nesten ett år før jeg hadde normal førlighet der nede. Er fortsatt litt vid, men merker at det også kommer seg fint nå. Er 1,5 år siden fødselen nå. 

Anonymkode: 52835...5d9

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen klager på at han ikke kjenner nok der- 3 mnd etter fødsel.. Hva med deg? Som har gått igjennom en fødsel og er forandret der nede? Gått gjennom graviditet og fødsel for at dere skal få et barn. Det er vel verre for deg enn for han. Ikke nok med at kroppen forandrer seg/ man kan få skader- men skal også få slike kommentarer:( Vil han ha barn så får han også tåle at ting kan være forandret en stund. Det må jo de som har født gjøre? Kroppen har gått gjennom en krevende fødsel. Hans kropp har ikke det.

Anonymkode: ee084...91e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også vært forsiktig med penetrering ei stund etter en slik rift, så mellomkjøttet får grodd skikkelig.

Det tar TID å bli vanlig igjen nedentil - og hormonene dine må også komme tilbake. 

Jeg ville hatt fokus på sex uten penetrering til du ikke er så sår mer, og husk at orgasmer er med på å trene muskler det nede.

Anonymkode: dd781...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en myk vagina trakt dama kan ha i vaginaen under sex, det motsatte av sleeve for gutter. Prøv det. Da blir det trangt nok. Viktig å huske glidemiddel da. 

 

Anonymkode: 7d3cd...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at vi ikke får barn, hilsen et annet svært seksuelt aktivt par 😅

Anonymkode: 080ac...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes en myk vagina trakt dama kan ha i vaginaen under sex, det motsatte av sleeve for gutter. Prøv det. Da blir det trangt nok. Viktig å huske glidemiddel da. 

 

Anonymkode: 7d3cd...a7f

Hvor mye nytelse får kvinnen da? Høres ikke ut som noe som gir henne nytelse på noe plan…

Anonymkode: 609d8...419

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det finnes en myk vagina trakt dama kan ha i vaginaen under sex, det motsatte av sleeve for gutter. Prøv det. Da blir det trangt nok. Viktig å huske glidemiddel da. 

 

Anonymkode: 7d3cd...a7f

Humpgear? Den er til anal.

Anonymkode: b2567...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en dildo i musa samtidig som han tar meg. Anbefales, blir stramt og deilig for begge.

Anonymkode: ccb47...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså fått en alvorlig fødselskade i underlivet som har gitt skade på lukkemuskel eller slimhinner i endetarmen for kun tre måneder siden, og du kjenner ingenting under samleie?

Jeg sydde tre sting og merket ubehag i arret opp mot et år etter fødsel.

Jeg tror bare mannen må smøre seg med tålmodighet. Det kan gå opp mot et år før ting er på plass igjen.

Anonymkode: c3e7d...aa9

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vi har en dildo i musa samtidig som han tar meg. Anbefales, blir stramt og deilig for begge.

Anonymkode: ccb47...692

Ja dette er jo en god mulighet. Kan jo bruke et par dildoer i tillegg også hvis man vil ha ekstra stretch følelse😁

Anonymkode: 7d3cd...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja dette er jo en god mulighet. Kan jo bruke et par dildoer i tillegg også hvis man vil ha ekstra stretch følelse😁

Anonymkode: 7d3cd...a7f

Dere vet at dere snakker til noen som muligens har en alvorlig fødselsskade, sant? Synd at alle tråder på kvinneguiden skal domineres av totalt mentalt tilbakestående vattnisser uten sosiale antenner.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.38):

Hei jeg og mannen min har endelig begynt å ha sex igjen etter jeg fødte sønnen vår for snart 3 mnd siden. 

 

Vi har hatt sex kanskje 5-6 ganger og jeg fikk idag høre fra han at han synes ikke sexen er like god lengre da han føler lite "motstand" mot penisen. Som om vaginaen er vid?

 

Jeg har alltid vært flink til å gjøre knipeøvelser, både før graviditet og i graviditet men har kanskje ikke vært like flink etter fødsel.

 

Jeg er nå kjemperedd for at han ikke vil ha sex med meg fremover og også redd for at han skal være utro.. 

 

Vi er begge veldig seksuelle mennesker og dette er vanligvis en stor del av livet vårt..

 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3809a...acd

Slem fyr

stygt sagt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (På 10.3.2024 den 8.29):

Putt en buttplug i rompa når dere har sex. Det gjør fitta litt trangere. Så velger du størrelse på pluggen ut fra når det er passelig motstand.
Har du en plugg som vibrerer, kan det også øke nytelsen for dere begge. 

TS, ikke hør på rådet fra dette barnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.38):

Hei jeg og mannen min har endelig begynt å ha sex igjen etter jeg fødte sønnen vår for snart 3 mnd siden. 

 

Vi har hatt sex kanskje 5-6 ganger og jeg fikk idag høre fra han at han synes ikke sexen er like god lengre da han føler lite "motstand" mot penisen. Som om vaginaen er vid?

 

Jeg har alltid vært flink til å gjøre knipeøvelser, både før graviditet og i graviditet men har kanskje ikke vært like flink etter fødsel.

 

Jeg er nå kjemperedd for at han ikke vil ha sex med meg fremover og også redd for at han skal være utro.. 

 

Vi er begge veldig seksuelle mennesker og dette er vanligvis en stor del av livet vårt..

 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3809a...acd

Gjør andre ting en sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 13.36):

Dette er grunnen til at vi ikke får barn, hilsen et annet svært seksuelt aktivt par 😅

Anonymkode: 080ac...f4b

Tenkte du at du var hjelpsom for TS når du la igjen denne kommentaren? Det er lov å tenke seg om før man skriver noe. 

Anonymkode: ef235...82e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.54):

Men du er redd for at han skal være utro eller gå fra deg, fordi han synes du er for vid. Det er jo ganske spesielt når dere har fått et barn sammen, burde ikke det veie tyngre enn sexen?

Anonymkode: 1b195...3d9

 

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.44):

Her høres det jo nesten ut som sex er hovedfokus i forholdet. 

Dere har et barn sammen, og fokuset er sex? Hvis det er det det står og faller på, så er det vel ganske døfødt hele forholdet.

Anonymkode: 1b195...3d9

Stakkars menn der ute.. Når jeg hører som her; Barnet, Barnet Barnet, så tenker jeg at mannen i et sånt forhold må nøye seg med barnevogna, tåtesmokk og en ronk. To the bitter end😱

Anonymkode: a7c5e...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Stakkars menn der ute.. Når jeg hører som her; Barnet, Barnet Barnet, så tenker jeg at mannen i et sånt forhold må nøye seg med barnevogna, tåtesmokk og en ronk. To the bitter end😱

Anonymkode: a7c5e...870

To the bitter end? Vel, barnet er ikke i smokk- og barnevognalder for alltid, da. Dessuten er ikke barnet bare mors ansvar.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...