Gå til innhold

Han kjenner lite motstand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi er begge veldig seksuelle mennesker og dette er vanligvis en stor del av livet vårt..

Da bør dere også klare å finne en løsning på dette til det har blitt "trangere" igjen. Eller gjøre det trangere ved hjelp av andre ting i tillegg til penis. 

Hvis du er redd for utroskap pga dette, er uansett ikke forholdet liv laga. 

Anonymkode: d793b...263

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Burde ikke den viktigste byggeklossen være at man faktisk er glad i hverandre.

Jeg har ennå til gode å høre om et forhold som ender godt hvor det viktigste er sexen.

Anonymkode: 1b195...3d9

Det ene utelukker ikke det andre… for oss er sex veldig viktig for forholdet, men det betyr ikke at det ikke er viktig at vi trives sammen og er glade i hverandre. Selv etter 15 år sammen er sexen en stor del av grunnmuren til forholdet vårt. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva tenker du en gynekolog skal gjøre etter så kort tid? Sy henne igjen?

Som mor til 2 barn, som har opplevd  større komplikasjoner etter fødsel, kan jeg love deg at ingenting blir gjort før det har gått over ett år. I mitt tilfelle fikk jeg livmorfremfall i så stor grad at livmortappen stod i åpningen av skjeden. Det var åpenbart et problem, men det ble ikke en gang vurdert før etter 1.5 år. Deretter måtte jeg vente i enda et halvt år før jeg fikk operasjon. At man er litt videre i etterkant av fødsel er HELT normalt. Det går seg faktisk til. 

Anonymkode: ecef0...c2c

Jeg fikk kollaps av skjedeveggen og fikk operasjon 8 mnd etter fødsel selv om jeg ikke hadde store plager. Begrunnelsen var at det ikke gikk å trene opp da musklene var veldig sterke (og årsaken til at livmor og blære ikke falt ned) og at skjedeveggens kollaps kunne forverre seg hvis det ikke ble fikset raskt. Så en sjekk hos gyn trenger ikke å være dumt. Jeg var på sjekk 4 mnd etter fødsel og fikk operasjon under 4 mnd etter første sjekk. 

Her hadde det ikke noe effekt på sexlivet annet enn at jeg kunne kjenne trykkende følelse og at jeg følte det så annerledes ut (underlivet så større ut). Plagene mine var vanskelig å tømme seg for avføring og trykkende følelse av å stå lenge eller stå på huk. Etter operasjon er jeg akkurat som før. 

Anonymkode: 609d8...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes ikke det er å være hårsår å ikke føle godt om slike kommentarer. Det må ha vært en utrolig vond ting å høre. Det er kroppen hennes, og det er en del av henne som muligens for alltid vil være annerledes grunnet svangerskap og fødsel. Knipeøvelser kan selvsagt hjelpe, og gjør mange ganger det også, men for alle er det ikke slik. Seksualiteten er også en viktig del av ens innerste, mest private liv, og så skal noen kommentere negativt - da er man ikke hårsår som reagerer. Det er naturlig å reagere, noe annet ville vært rart.

Anonymkode: 81408...cce

Folk kan ikke si noen ting lengre.

Anonymkode: 924de...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts  her..

 

Jeg er selv veldig enig med at jeg kan være vid, for jeg kjenner faktisk selv ganske lite under sexen. Jeg revnet grad 3B under fødsel, som kanskje faktisk har ødelagt underlivet litt.

 

Jeg skriver jer for at vi begge ønsker at det skal bli bedre. Ikke for at jeg er hårsår.. jeg ønsker selv ett bedre sexliv

Anonymkode: 3809a...acd

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/7/2024 at 10:42 PM, AnonymBruker said:

For det første så var dette en kjip kommentar fra mannen din. For det andre, han må justere forventningene sine. Kanskje han kan ta operasjon for å fortykke penisen? 

Anonymkode: ccdc5...8c4

Ta operasjon for å fortykke penisen? Og 20 stk har trykket "liker" på det? Herregud!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (8 minutter siden):

Ta operasjon for å fortykke penisen? Og 20 stk har trykket "liker" på det? Herregud!

Det var sarkasme da… ikke meg som skrev, men skjønte tydelig at det var sarkasme.

Anonymkode: 609d8...419

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var sarkasme da… ikke meg som skrev, men skjønte tydelig at det var sarkasme.

Anonymkode: 609d8...419

Er TS med på å betale regningen, så er det mange år med big cock sex som ligger foran dem.

😉

Anonymkode: b2567...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 23.02):

Jeg synes ikke det er å være hårsår å ikke føle godt om slike kommentarer. Det må ha vært en utrolig vond ting å høre. Det er kroppen hennes, og det er en del av henne som muligens for alltid vil være annerledes grunnet svangerskap og fødsel. Knipeøvelser kan selvsagt hjelpe, og gjør mange ganger det også, men for alle er det ikke slik. Seksualiteten er også en viktig del av ens innerste, mest private liv, og så skal noen kommentere negativt - da er man ikke hårsår som reagerer. Det er naturlig å reagere, noe annet ville vært rart.

Anonymkode: 81408...cce

Enig. I et godt samliv dukker det opp mye. Jeg opplevde at mannen min fikk en sykdom, der et vanlig symptom er å ikke få den opp. Dette var heldigvis forbigående, men husker veldig godt følelsen av "hva om dette er fremtiden vår?".

Vi jobbet i lag, og bygde forholdet på andre områder. Og stresset ikke så mye med akkurat penetrering. Tror en dårlig kommentar fra meg hadde blitt kroken på døra, i forhold til videre sexliv. Og blir alvorlig bekymret over at menn klager på "lite motstand" 3 mnd etter fødsel.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.54):

Kjære vene. Du har født for 3!!!! mnd siden. Det tar opp til et år før kroppen kommer seg skikkelig etter svangerskap og fødsel. Han høres ikke mye mann ut. Høres ut som en umoden  guttunge som ikke evner å reflektere rundt hva en fødsel gjør med kroppen.  Han får ta i bruk hånda om han er så misfornøyd, og heller ha fokus  på papparollen. 

Anonymkode: ecef0...c2c

Dette. 

Altså, herregud. Kunnskapsløst fra dere begge å ha så lite peiling på kvinnekroppen og postpartum 😱😱 

Er dere tenåringer?

Dere må ta kontakt med helsestasjonen så fort som mulig for veiledning. Dette er jo hårreisende. 

Anonymkode: 08d81...6e4

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (3 timer siden):

Ta operasjon for å fortykke penisen? Og 20 stk har trykket "liker" på det? Herregud!

Ja, som i humor? 

Anonymkode: 08d81...6e4

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 7.3.2024 den 22.55):

Selv med barn i forholdet er sex viktig for mange.
Det at foreldrene har et godt sexliv er indirekte viktig for barnet også, siden sex ofte er en viktig byggestein i forhold. Godt sexliv bidrar til et godt forhold som bidrar til at barnet får en trygg familie å vokse opp i.

Det motsatte er forhold hvor sexen ikke fungerer og de kan fort ende opp med ikke noe forhold ... noe som definitivt er negativt for barnet.

Poenget til de fleste her inne går over hodet på deg. Alle forstår at sex er en flott ting i ethvert parforhold. Men å sutre over at dama har blitt vid 3 måneder etter at hun har gjennomgått sitt livs mest ekstreme smerte og trykket ut en 3,5 kilos vannmelon gjennom en brennende fitte for å sjenke ham en sønn, det er så jævla ufint og tankeløst. 

Anonymkode: bbc28...d3f

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var han som gjorde deg gravid. Sånn at du har presset ut et helt lite menneske gjennom vagina. Det er da helt naturlig at den utvider seg. Den kommer også til å trekke seg sammen igjen. Han får ta konsekvensen av det han har gjort uten å klage. Det er lov å mene hva man vil om ting, men det er ikke alltid man trenger å si alt høyt. 

Han kan være glad han får sex i det hele tatt, bare tre mnd etter fødsel.

Jeg måtte vente over et år. Da var det så lenge siden sist at jeg ikke husket om det føltes annerledes enn før. Bare deilig, og lykkelig for at jeg endelig fikk ha sex igjen.

Anonymkode: 8d377...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar mer enn 3 måneder før kroppen kommer seg, etter en fødsel... Han kan kanskje smøre seg med litt tålmodighet.

Anonymkode: acb72...a70

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter tre barnefødsler kjente ikke jeg mye under sex dessverre. Gynekologen sa jeg så helt normal ut. Så livet fortsatte  med min mann. Etter flere år sparte vi og jeg tok en operasjon for å stramme skjeden. Dette har ikke jeg eller min mann angret på. Vi fikk et nytt sex liv. Anbefaler å gjøre det når du er helt sikker på at du ikke skal ha flere barn. Jeg gjorde det i Oslo på Arna klinikken. 

Anonymkode: f7791...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Etter tre barnefødsler kjente ikke jeg mye under sex dessverre. Gynekologen sa jeg så helt normal ut. Så livet fortsatte  med min mann. Etter flere år sparte vi og jeg tok en operasjon for å stramme skjeden. Dette har ikke jeg eller min mann angret på. Vi fikk et nytt sex liv. Anbefaler å gjøre det når du er helt sikker på at du ikke skal ha flere barn. Jeg gjorde det i Oslo på Arna klinikken. 

Anonymkode: f7791...052

Oppgraderer dere begge to så blir det gull.

Anonymkode: b2567...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Poenget til de fleste her inne går over hodet på deg. Alle forstår at sex er en flott ting i ethvert parforhold. Men å sutre over at dama har blitt vid 3 måneder etter at hun har gjennomgått sitt livs mest ekstreme smerte og trykket ut en 3,5 kilos vannmelon gjennom en brennende fitte for å sjenke ham en sønn, det er så jævla ufint og tankeløst. 

Anonymkode: bbc28...d3f

Det var ikke det kommentaren jeg svarte på handlet om. Jeg svarte til en som mente sex ikke burde være så viktig siden de hadde barn sammen. Den gikk -IKKE- på at det var kort tid etter fødsel. Når noen svarer på et annet innlegg er det lurt å lese det innlegget også før du tar fram før du begår internett-vrede.

Jeg er fullt enig med det at det er tonedøvt på høyt nivå å klage på dårlig sexliv 3 måneder etter en fødsel. Du får absolutt ingen motargumenter fra meg på det. Du kan med andre ord spare din hellige vrede til andre ... for eksempel trådstarter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 23.15):

Hva tenker du en gynekolog skal gjøre etter så kort tid? Sy henne igjen?

Som mor til 2 barn, som har opplevd  større komplikasjoner etter fødsel, kan jeg love deg at ingenting blir gjort før det har gått over ett år. I mitt tilfelle fikk jeg livmorfremfall i så stor grad at livmortappen stod i åpningen av skjeden. Det var åpenbart et problem, men det ble ikke en gang vurdert før etter 1.5 år. Deretter måtte jeg vente i enda et halvt år før jeg fikk operasjon. At man er litt videre i etterkant av fødsel er HELT normalt. Det går seg faktisk til. 

Anonymkode: ecef0...c2c

Jeg ble operert for fremfall mye kjappere enn deg.

Jeg ville gått til gynekolog for å få et profesjonelt svar på om alt var ok og kunne gå seg til selv eller ikke. Problemet kan også være mentalt for mannen. Isåfall kan ts få en uttalelse fra gynekolog som kanskje kan bidra til å ikke gå og tenke på noe som ikke er reelt, og kanskje også få mannen til å ikke tenke slik. Tro kan flytte fjell, og man kan innbille seg mye rart. 

En gynekolog kan også påvise at det er noe galt selvfølgelig, og gi råd, henvise videre. 

Jeg hadde ikke fremfall på samme måte som deg, så det kan være hvorfor jeg ble operert kjappere. Eller så spiller behandler og diverse inn. Ingen sa at jeg måtte vente, og virker som ditt fremfall var verre enn mitt. 

Anonymkode: da4ee...e53

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe koselig å høre… og lite oppløftende for deg SÅ kort tid etter fødsel. 
Jeg har hatt begge problemene etter barna mine. For trang, for vid. Men det tar lang tid før kroppen er tilbake, du har så og si akkurat klemt ut babyen. Husk at hormonene dine gjør slimhinnene annerledes også. Ting er mer slapt. Sett at knipetid når du ammer/gir mat.  Få inn gode rutiner, finnes knipe app også. Kjenn at du får ordentlig kontakt med musklene: jeg endte med å ta operasjon nedentil mtp en ødelagt muskel. Og måtte få inn gode knipe øvelser. Nå føler jeg meg verken for trang eller for vid. Kan nok bli mye trangere om jeg kniper mer 

Anonymkode: ea252...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putt en buttplug i rompa når dere har sex. Det gjør fitta litt trangere. Så velger du størrelse på pluggen ut fra når det er passelig motstand.
Har du en plugg som vibrerer, kan det også øke nytelsen for dere begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjennes det ut for deg da, ts? 

Anonymkode: 32889...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...