Gå til innhold

Han kjenner lite motstand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.38):

Hei jeg og mannen min har endelig begynt å ha sex igjen etter jeg fødte sønnen vår for snart 3 mnd siden. 

 

Vi har hatt sex kanskje 5-6 ganger og jeg fikk idag høre fra han at han synes ikke sexen er like god lengre da han føler lite "motstand" mot penisen. Som om vaginaen er vid?

 

Jeg har alltid vært flink til å gjøre knipeøvelser, både før graviditet og i graviditet men har kanskje ikke vært like flink etter fødsel.

 

Jeg er nå kjemperedd for at han ikke vil ha sex med meg fremover og også redd for at han skal være utro.. 

 

Vi er begge veldig seksuelle mennesker og dette er vanligvis en stor del av livet vårt..

 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3809a...acd

Altså..

Bare å si noe sånt.

Det er naturlig etter en fødsel. Han burde være glad for barnet dere fikk og for at dere har det bra. For en merkelig ting å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli vant med at sånn er det. Er 16 mnd siden fødsel men jeg kjenner minimalt og klarer ikke lengre komme av sex. Men sier det såklart ikke til kona så hun blir lei seg. Sier bare jeg vil runke meg i mål

Anonymkode: 5ecda...e67

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bli vant med at sånn er det. Er 16 mnd siden fødsel men jeg kjenner minimalt og klarer ikke lengre komme av sex. Men sier det såklart ikke til kona så hun blir lei seg. Sier bare jeg vil runke meg i mål

Anonymkode: 5ecda...e67

Kom tilbake om 4 år så har du noe å klage over.... Har ikke kommet av vaginal sex siden fødsel. 

Anonymkode: 5ecda...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 20.54):

Bli vant med at sånn er det. Er 16 mnd siden fødsel men jeg kjenner minimalt og klarer ikke lengre komme av sex. Men sier det såklart ikke til kona så hun blir lei seg. Sier bare jeg vil runke meg i mål

Anonymkode: 5ecda...e67

Knipeøvelser. Og be henne ri deg. Sett henne på toppen og nyt synet. 

Anonymkode: 6f42e...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.42):

For det første så var dette en kjip kommentar fra mannen din. For det andre, han må justere forventningene sine. Kanskje han kan ta operasjon for å fortykke penisen? 

Anonymkode: ccdc5...8c4

Kjip kommentar? Han er jo ærlig! 

Anonymkode: 6bb92...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å bli litt videre rett etter fødsel, det er ingenting galt med deg. Fortsett å knipe. 

Om det var greit å si eller ikke (som ble det store samtaleemnet her) synes jeg kommer an på måten han sa det på. Generelt synes jeg det må være åpent for kommunikasjon . #62 og #63, som skriver at de ikke har kommet av vaginal sex på lang tid, da mener jeg det er veldig dårlig kommunikasjon at man ikke sier noe, men later som om man vil runke seg "i mål" (som #62 skriver). Det kan ødelegger mye - først og fremst hennes mulighet til å gjøre noe med det, men også hans mulighet til å få glede av sex og tillitten i forholdet. Det blir litt som kvinner som later som om de får orgasme - det er å holde partneren for narr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Knipeøvelser. Og be henne ri deg. Sett henne på toppen og nyt synet. 

Anonymkode: 6f42e...462

Hun gjorde det i 2 uker etter fødsel men ble lei. Vi har snakket så vidt om det i starten, men hun sier det ikke er noe problem fordi hun kommer av klitorisstimulering under sexen. Hun mener det ikke er hennes ansvar at jeg ikke lengre klarer å komme og har null interesse av å diskutere det noe ytterligere. (Jeg er forsåvidt enig i dette, eller hvertfall ikke hennes feil at det har blitt sånn). Jeg har tatt opp det med knipeøvelser "forkledd" i den hensikt å spørre om hun trenger å gjøre det for å ikke tisse på seg, og begynne å løpe igjen. Men får svar at alt er tipp topp. Så har forsonet meg med at jeg nok aldri kommer til å nye vaginalt samleie. Det går jo ok å fullføre meg selv også

Anonymkode: 5ecda...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blir sår ved sex og revnet grad 3 hadde jeg ventet. 
 

Jeg måtte sy et par sting og ventet 5 mnd. Før det var det bare ubehagelig. Trente og tok knipeøvelser. 
 

Er over med barnefar da, men ny kjæreste sliter med å holde igjen 🤭

Anonymkode: 7866b...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...