Gå til innhold

Dame på 71 som vil finne yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klarer damer på 71 år penetrerende sex?

Jeg er 55 år og er tørr som Sahara 

 

Anonymkode: b0cdf...c65

Lube🥳

Anonymkode: ea667...c20

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det gøy å snakke dritt

Anonymkode: f6b8f...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, oldemora mi føler seg helt klart ikke som et sex-objekt🤣

Anonymkode: c5a61...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 18-åring på ‘90 tallet hadde jeg hybel hos ei enke, vet egentlig ikke hvor gammel hun var, men tipper 60-65 max. Skikkelig flott dame! Hun var veldig opptatt av at hun ville stelle for meg, bakte, vasket hybelen når jeg var hjemme i helgene osv.
Jeg hadde på ingen måte øyne for så voksne damer på den tida, og tenkte ikke noe over dette (og hadde ingen seksuelle tanker om henne) og det gjorde vel mest sannsynlig ikke hun heller 😁

Men, i senere år har jeg mange ganger fantasert om «enn hvis..»  Deilige tanker, tror det hadde vært særdeles spennende 😇 Synd jeg var så treg på avtrekkern 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som nærmer seg 72 og ser ut som hun er i 40-50 årene. Sylslank, formfulle pupper og kler seg ungdommelig. Hun hadde ikke hatt problem med å tiltrukket seg 30-40 åringer nei. Skulle ønske jeg kunne lagt ut bilde av henne for jeg overdrive er virkelig ikke. Hun er nydelig. Kanskje ts sitt eksempel av av samme sorten.

Anonymkode: e0757...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekkfyr skrev (2 timer siden):

Som 18-åring på ‘90 tallet hadde jeg hybel hos ei enke, vet egentlig ikke hvor gammel hun var, men tipper 60-65 max. Skikkelig flott dame! Hun var veldig opptatt av at hun ville stelle for meg, bakte, vasket hybelen når jeg var hjemme i helgene osv.
Jeg hadde på ingen måte øyne for så voksne damer på den tida, og tenkte ikke noe over dette (og hadde ingen seksuelle tanker om henne) og det gjorde vel mest sannsynlig ikke hun heller 😁

Men, i senere år har jeg mange ganger fantasert om «enn hvis..»  Deilige tanker, tror det hadde vært særdeles spennende 😇 Synd jeg var så treg på avtrekkern 

Dette var et stort hint fra hennes side.. hun dullet med deg for å få en klem for strevet  .. tror jeg da😉Jeg tror neppe dette bare var for å være snill, men fordi hun hadde et lite håp om fantasi om du likte henne. Kvinner i den alderen spør ikke direkte, for de er redd for at du skal avsky hennes lyster. Den første klemmen er veldig avgjørende.. av erfaring og noe jeg har lært meg, skal du som mann aldri slippe klemmen først. Når du da kjenner at hun heller ikke vil slippe klemmen, kan du like gjerne stryke henne over ryggen. Lag gjerne litt godlyder, så føler hun seg tryggere på at du faktisk liker henne.

Dette er det hotteste tipset for å komme innpå en godt voksen dame.. de elsker klemmer som varer over 2 minutter og mer. Men slipper hun klemmen fort, så må du også gjøre det.. for da er det bare en vanlig vennskapsklem😉Hilsen en real grannylover❤️

Btw.. å ha sex med en godt voksen dame er svært lærerikt også.. de stønner mere ærlig, smaker og er like deilig som alle andre kvinner.. Og tenk over hvor mye det kunne ha gledet henne? jeg har de fleste gangene opplevd emosjonelle orgasmer, det er bare så fantastisk å høre.. det tenner meg enormt🥰

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer som er blitt pensjonister og spesielt over 70 som vil ha unge menn, perverst, kvalmt, motbydelig. Kjøp deg heller en stor dildo om det kniper + masse glidekrem🤮

Anonymkode: c5a61...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 40år og har sex med en som er 14år yngre... Ser ikke problemet, å svaret er absolutt ja. Er nok mange yngre å som kunne tenkt seg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 11.40):

Klarer damer på 71 år penetrerende sex?

Jeg er 55 år og er tørr som Sahara 

 

Anonymkode: b0cdf...c65

Jeg har tilfeldigvis hatt sex med tre 55-åringer i løpet av siste år. Ei knusktørr, ei "normal", og ei som var dryppvåt hele kvelden.  Vil tro at det er store forskjeller også ved 70. Slimhinner blir tynnere, og glidemiddel er sikkert en god ting uansett.  

Anonymkode: fad38...b94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en storby (ikke Norge) og så nettopp et program om to voksne damer (50+) som ville ha sex med yngre menn. De brukte begge en app som går mer direkte på sex enn Tinder, og begge hadde til enhver tid rundt 2-300 tilbud fra menn fra 18 år og opp.

Den ene omtalte sex som en hobby og hevdet at virkelig mange av de unge mennene hun hadde sex med gjerne ville ha kvinner rundt 70 også, så hun hadde tenkt å fortsette så lenge som mulig. Litt tykk, ikke klassisk tiltrekkende, mye sminke, sexy klær, selvsikker, selvironisk og veldig glad i sex. Hun veltet seg i unge gutter. Det kan man jo mene hva man vil om, men de fleste synes vel at frivillig sex mellom to voksne (ikke tenåringer) er ok?

Mange kvinner på 70 er selvfølgelig seksuelle personer som ønsker sex og nytelse, det er det ikke noe galt i. Merkelig menneskesyn. Og som flere skriver, så sitter ikke nødvendigvis dagens søttiåringer i gyngestolen og strikker med grå knute i nakken, de er aktive og oppegående med masse å by på, kvinner som menn. 

Anonymkode: 11f40...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...